SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 686 PLN
Zakres obowiązków: Badanie zgłaszanych zdarzeń/problemów - Stałe utrzymywanie aplikacji do śledzenia roszczeń z notatkami badawczymi i komunikacyjnymi oraz dokumentacją uzupełniającą. - Przestrzeganie terminów branżowych na złożenie wniosku- Współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu ustalenia odpowiedzialności za roszczenia - Negocjowanie przy rozwiązywaniu zaległych roszczeń.
Data publikacji: 2020-10-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Badanie zgłaszanych zdarzeń/problemów - Stałe utrzymywanie aplikacji do śledzenia roszczeń z notatkami badawczymi i komunikacyjnymi oraz dokumentacją uzupełniającą. - Przestrzeganie terminów branżowych na złożenie wniosku- Współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu ustalenia odpowiedzialności za roszczenia - Negocjowanie przy rozwiązywaniu zaległych roszczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 686 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: n-pt
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 686 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Data zakończenia pracy: 18.10.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowany kierunek : Ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi komputera /środowisko Windows, pakiet MS Office/
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum licencjat; kierunek wykształcenia: ekonomiczne. Minimum 17 miesięcy na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Umiejętność obsługi aplikacji do śledzenia roszczeń. Doświadczenie w zakresie negocjowania przy rozwiązywaniu zaległych roszczeń; praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word, dobre zdolności analityczne i numeryczne, pełna odpowiedzialność za powierzone zadania, wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, umiejętność współdziałania w zespole. Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 5
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.10.2020
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy ważna do: 12.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?370f22ec56aeed92cc026093b7faac07
Podobne oferty pracy
kontroling, analiza kosztów, rozliczenia i wycena procedur z NFZ
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie - 2017-09-18 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sprzedaży tarcicy, obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych. Praca na czas określony: 3 lata ,następnie nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO "POLTAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-08 - Korzybie (pomorskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, dokumentów rozwiązania umowy- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków pracowników- dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego / zdrowotnego- sporządzanie raportów rozliczeniowych ZUS- sporządzenie PIT / rozliczeń podatkowych- obsługa kadrowo-płacowa zleceniobiorców ( umowy-zlecenia, rachunki )- prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list obecności, rozliczanie czasu pracy ( urlopy itp. )
HELIOS S.A. - 2019-04-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, negocjacje handlowe, wpisywanie zamówień, reklamacje, archiwizacja.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku1. Koordynowanie spraw związanych z realizacją zadań dotyczących kształcenia i wychowania w jednostkach opiekuńczo-wychowawczych; 2. Prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej w zakresie zadań realizowanych przez Zespół przy współpracy z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP; 3. Organizowanie przedsięwzięć stymulujących jednostki organizacyjne WK OHP do doskonalenia pracy wychowawczej i praktycznego przygotowania zawodowego; 4. Udzielanie wytycznych do opracowania planów dydaktyczno - wychowawczych obowiązujących w hufcach pracy. 5. Współpraca z kadrą hufców w zakresie ustalania formy pracy pedagogicznej. resocjalizacyjnej i opiekuńczej w toku procesu wychowawczego uczestników OHP.6. Współpraca i pomoc kadrze hufców w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z młodzieżą niedostosowaną społecznie i wymagająca szczególnej opieki. 7. Czynne uczestnictwo w organizowaniu i przeprowadzaniu imprez oświatowo- kulturalnych i sportowych.8. Inspirowanie kadry opiekuńczo-wychowawczej do opracowywania autorskich programów edukacyjnych9. Współpraca z instytucjami i organizacjami zajmującymi się pracą na rzecz młodzieży w zakresie współtworzenia programów edukacyjnych. - Godziny pracy: 7:45-15:45.- Warunki pracy: 1. Pełny wymiar czasu pracy.2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.3. Miejsce pracy: Śląska WK OHP, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2020-03-09 - Katowice (śląskie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Koźminiec (wielkopolskie)
Naprawa i konserwacja samochodów osobowych.
NITKA MAREK "AUTO-SERVICE" - 2017-12-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA NA MAGAZYNIE, ORGANIZOWANIE PRACY ZGODNIE Z PRZEPISAMI BHP, WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI, POSŁUGIWANIE SIĘ DOKUMENTACJĄ MAGAZYNOWĄ, INSTRUKCJAMI
PROFIL RCG SP. Z O.O. S.K.A. - 2020-02-17 - Zielonka (mazowieckie)
Praca w biurze rachunkowym: prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do rejestru FK, prowadzenie KPiR.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wejherowo (pomorskie)
1. Obsługa komputera.2. Odbieranie telefonów.3. Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i odbiorcami dot. branży rolniczej.4. Pomoc przy przygotowywaniu ofert.5. Obsługa programu magazynowego.6. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)
księowanie wspólnot mieszkaniowych, rozliczenie mediów, redagowanie pism, windykacja należności wspólnot, sporządzenie sprawozdań finansowych.
NASIELSKIE BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Nasielsk (mazowieckie)
kompletowanie dokumentów ksiegowych i magazynowych,praca w programie Prestiż,nauka obiegu dokumentów magazynowych,przygotowywanie podstaowwych pomocy marketingowych,współpraca z dizłami i jednostkami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Chwaszczyno (pomorskie)
Prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi w tym opłatami za usługi wodne i opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne, obsługa systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z usług wodnych i zobowiązanych do uiszczania opłat, prowadzenie innych spraw związanych z poborem opłat za usługi wodne.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Nysie - 2021-04-08 - Nysa (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z systemem HACCP i wprowadzanie zmian.
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Zagrodzie - 2019-05-21 - Zagroda (lubelskie)
• Utrzymanie w ruchu maszyn w zakresie elektryki, automatyki i mechaniki• Prowadzenie przeglądów oraz bieżąca konserwacja maszyn• Szukanie i wdrażanie działań usprawniających funkcjonowanie parkumaszynowego• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych prac zgodnie zobowiązującymi zasadami• Prowadzenie ewidencji i koordynacja przeglądów UDT
PASSAGE COSMETICS LABORATORY S.A. - 2020-09-18 - Gałków Duży (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie projektów graficznych urządzeń placów zabaw- przygotowanie wizualizacji produktów - tworzenie materiałów reklamowych i marketingowych zgodnie ze strategią marki
OSTROVIA M.TRWOGA I M.TRWOGA SPÓŁKA JAWNA - 2020-11-30 - Ostrów Północny (podlaskie)
prowadzenie ewidencji magazynowej, szacowanie potrzeb i składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Pobiel (dolnośląskie)
grafika reklamowa, reklama w internecie
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie kalkulacji dot. rentowności planowanych projektów, uczestniczenie w przygotowaniu rocznego budżetu, prognozy planu wieloletniego, analizowanie rentowności wg projektów, wykonywanie kalkulacji na potrzeby księgowości (wyliczanie rezerw), sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw księgowych w dziale sprzedaży
Ślusarstwo Usługowo-Produkcyjne "STALMET" - 2018-02-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2019-06-25 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i koordyowanie robót związanych z konserwacją zasobów mieszkaniowych i centralnego ogrzewania.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W TRZEBNICY - 2020-05-05 - Trzebnica (dolnośląskie)
-
ANTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Żory (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy,zarządzanie,pozyskiwanie klientów,analizowanie rynku,tworzenie ofert handlowych,reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Biskupice (śląskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)