SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI Nasielsk oferta pracy NASIELSKIE BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: księowanie wspólnot mieszkaniowych, rozliczenie mediów, redagowanie pism, windykacja należności wspólnot, sporządzenie sprawozdań finansowych.
Data publikacji: 2019-09-05
Lokalizacja: Nasielsk (mazowieckie)
Pracodawca: NASIELSKIE BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płońska 24b/2, 05-190 Nasielsk, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księowanie wspólnot mieszkaniowych, rozliczenie mediów, redagowanie pism, windykacja należności wspólnot, sporządzenie sprawozdań finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nasielsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nasielsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętności obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętności w zakresie rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętności związane z księgowością (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: księgowość, rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, rzetelność, sumienność, terminowość, odpowiedzialność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
NASIELSKIE BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Płońska 24b/2, 05-190 Nasielsk, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Nasielsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nasielsk
Ulica pracodawcy: Płońska
Numer budynku pracodawcy: 24b
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.09.2019
Oferta pracy ważna do: 04.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?00f0b7a2cbfc90e5b38cb84d73cd0d5d
Podobne oferty pracy
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-02-06 - Bytom (śląskie)
.
PADWA SP. Z O.O. - 2016-06-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Rozliczanie międzyokresowe kosztów, uzgadnianie ZFŚS, dekretowanie i księgowanie faktur zakupów, księgowanie wynagrodzeń osobowych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2018-03-08 - Częstochowa (śląskie)
Dbanie o dobre funkcjonowanie administracji w firmie.
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych i Transportowych "Cechini", Stanisław i Józef Cechini, s.j. - 2016-10-07 - Muszyna (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i realizacja kampani marketingowych i wizerunkowych, zarządzanie mediami społecznościowymi, zarządzanie i aktualizacja strony internetowej, organizacja i udział w imprezach promocyjnych, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych
STREFA RUCHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Utrzymywanie kontaktów i obsługa klientów zagranicznych i pracowników w zakresie przyjmowanych zleceń, uczestnictwo w spotkaniach i telekonferencjach. Pozyskiwanie kontrahentów z rynków międzynarodowych. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, Europa Wschodnia, UE
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Lublin (lubelskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
zh
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
BIURO OBSŁUGI KLIENTA- Sprzedaż produktów szeroko pojętej branży metalowo - przemysłowej.- Realizacja planów sprzedażowych i akcji promocyjnych.- Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa klientów (ofertowanie, rejestrowanie zamówień oraz zleceń reklamowych).- Wsparcie w działaniach i sprzedaży przedstawicieli handlowych.
TEXPOL DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-21 - Chałupki Dębniańskie (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi - 2017-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
weryfikacja budżetu projektu na etapie przygotowywania wniosku o dofinansowanie,przygotowywanie kompletu dokumentów do podpisania umowy o dofinansowanie,rozliczanie projektów finansowanych z funduszy unijnych w ramach nowej perspektywy 2014r.-2020 r.,finansowe monitorowanie projektów zgodnie z wymogami instytucji finansujących,dbanie o terminowość płatności oraz o harmonogramy płatności,przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów,kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi oraz opiekunami projektów,przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące,opisywanie dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z Wytycznymi,podróże służbowe.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie, dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zatrudnianie cudzoziemców.
BESTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-08 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)
tworzenie i dobór opakowań dostosowanych do wysyłanych towarów, pakowanie towarów, kontrola zapakowania, wprowadzanie korekt w zastosowanych rozwiązaniach.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Nowy Targ (małopolskie)
Monitorowanie płatnosci sądowych i komorniczych; archiwizacja dokumentacji księgowej; udział w prowadzeniu pełnej księgowości; terminowe dokonywanie roliczeń finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, obsługa dokumentów Pracowników kierowanych do pracy tymczasowej, pozyskiwanie ofert od Pracodawców, podpisywanie umów od Pracodawców na terenie Polski, delegacje w sprawie zawierania kontraktów z firmami z Europy Zachodniej.
MHL Monika Jowik - 2019-05-23 - Ząbki (mazowieckie)
Zbieranie zamówień na wapno nawozowe, zbieranie informacji o potrzebach rolnictwa w rejonie działania na nawozy wapniowo - magnezowe w perspektywie kilkuletniej, zbieranie i zabezpieczanie dokumentacji, zawieranie umów z jednostkami handlowymi. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 1 m-c. Praca na ternie Piły i okolic oraz Wałcza i okolic.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PROMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Piła (wielkopolskie)
Więcej informacji na stronie BIP szkoły
GIMNAZJUM Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 4 - 2017-02-09 - Słupsk (pomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków
Firma Gastronomiczna "Raj" Andrzej Stawiarski - 2017-03-30 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Obsługa kontraktów z Ukrainą, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Łódź (łódzkie)
Produkcja i przetwarzanie kebabu w tym doner kebab, adana kebab, szaszłyki, tureckie kotlety mielone.
NAZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Leźno (pomorskie)
Praca przy komputerze, obsługa klienta: przedstawianie ofert, przyjmowanie zamówień.Praca na czas określony: 3 lata lub więcejGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Iwiny (dolnośląskie)
realizacja zamówień, planowanie i zamawianie opakowań zwrotnych, planowanie i organizowanie transportu, kontakt i współpraca z klientem.
ALGONTEC POLSKA Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
analiza dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, opracowywanie kosztorysów, kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych w zakresie formalno-prawnym, sporządzanie zapytań ofertowych, sporządzanie wniosków materiałowych, pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanie przetargów
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2017-05-12 - Józefów (łódzkie)
specjalista ds. inwestycji(prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji)
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-30 - Białka (małopolskie)
- Ustawianie i utrzymanie zasłon przeciwśnieżnych, obsługa maszyny CNC, prace produkcyjne. - Godziny pracy: 6:00-14:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Łaziska Górne (śląskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-09-14 - Lębork (pomorskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, podpisywanie umów z klientem.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-10-17 - Chodzież (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie relacji z klientami zagranicznymi, przygotowywanie ofert handlowych, kontrolowanie rozrachunków z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Piaseczno (mazowieckie)