SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 440 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie międzyokresowe kosztów, uzgadnianie ZFŚS, dekretowanie i księgowanie faktur zakupów, księgowanie wynagrodzeń osobowych.
Data publikacji: 2018-03-08
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie międzyokresowe kosztów, uzgadnianie ZFŚS, dekretowanie i księgowanie faktur zakupów, księgowanie wynagrodzeń osobowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 440 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 440 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min. 3 lata doświadczenia w księgowości oraz znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych. Wymagane wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Waszyngtona 4/8/pok.32, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:Życiorys, list motywacyjny, kserokopia dokumentów potwierdzanych wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, kwestionariusz osobowy, kserokopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, oświadczenie o stanie zdrowie i niekaralności.Wymagane dokumenty należy składać na adres e-mail me.marczak (at) ajd.czest.pl lub w Kancelarii Ogólnej Akademii ul. Waszyngtona 4/8, pok. 32 z dopiskiem "Oferta Pracy" w terminie do 14 marca 2018 r. Można wydać skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: Kontakt osobisty, Godziny : 10-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Waszyngtona
Numer budynku pracodawcy: 4/8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 14.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Gostyń (wielkopolskie)
Obsługa kadr
BELMONTE Sp. z o. o. w Wołowie - 2016-10-04 - Wołów (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Brzeg (opolskie)
oferowanie usług wysokiej jakości, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług hotelu i negocjacje, podtrzymywanie relacji z klientem, przygotowanie i koordynacja wydarzeń hotelowych. Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub w hotelarstwie, prawo jazdy kat.B, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego. Wynagrodzenie brutto 3800zł miesięcznie plus prowizja.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2018-01-05 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy). Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców. Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych. Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie. Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON.
PROXIMA Dorota Polańska - 2018-02-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Procesowanie transakcji związanych z transferem aktywów finansowych, - Rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym księgowaniem transakcji, - Utrzymywanie kontaktu z klientami i interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - Dbanie o wysoki poziom usług dostarczanych przez zespół Asset Transfers, - Zarządzanie ryzykiem związanym z wykonywaną pracą, - Wspieranie pracowników Front Office w kontaktach z klientami zewnętrznymi, - Przestrzeganie wewnętrznych i zewnętrznych procedur związanych z wykonywaną pracą. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie podstawowych zabiegów kosmetycznych, udzielanie porad, dbanie o wyposażenie gabinetu,rejestracja telefoniczna klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporządzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Gliwice (śląskie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa urządzeń teleinformatycznych (faks, skaner), przygotowywanie i redagowaniedokumentacji dotyczącej prowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przygotowywanie dokumentacji w celu jej archiwizacji w archiwum zakładowym.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz Spółki, sporzadzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Żyrardów (mazowieckie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa telefoniczna klientów dzwoniących.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa biura, prowadzenie korespondencji.
Gravis Sp.z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
SMT Software Services spółka Akcyjna - 2017-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, dbanie o ekspozycję i porządek w sklepie, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, obsługa kasy fiskalnej i komputera pod nadzorem opiekuna, wystawianie faktur VAT oraz obsługa panelu hurtowni pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej
BTB Inżynieria Budownictwo Instalacje Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Kierowanie zespołem pracowników,prowadzenie rozliczeń kasy, zamawianie towaru. Praca na 2 zmiany - Sklep Lewiatan w Świniarsku. Praca w godz. 6-22
PHU "Andr-Pol-Import Export" Andrzej Skoczeń - 2017-06-29 - Świniarsko (małopolskie)
Przygotowanie obiadów dla uczniów szkoły
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŁECZNYCH W KUDOWIE-ZDROJU - 2017-06-14 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
prace elektryczne; praca w godz. 7-15; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-17
Bartosz Dolatowski – Zakład Instalatorstwa Elektrycznego ,,Elektro-Bart” - 2016-03-29 - Słupsk (pomorskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
promocja oferty Fundacji w internecie i w społeczności lokalnej, utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z instytucjami lokalnymi i partnerami (biznes, administracja, media, NGO, darczyńcy), aktualizacja i adminitrowanie strony internetowej oraz opieka nad aktywnymi profilami w mediach społecznościowych, przygotowywanie ofert i materiałów promocyjno-informacyjnych, pozyskiwanie i rekrutacja klientów usług CAS, utrzymywanie kontaktu z klientami, współpraca z grafikami i administratorem strony www, tworzenie ofert sponsorskich, pomoc w organizacji wydarzeń i imprez, ścisła współpraca z innymi członkami zespołu
FUNDACJA "MANUFAKTURA INICJATYW" - 2016-03-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 10zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH DO DOSTAWCÓW, OCENA I OPINIOWANIE PRZEDSTAWIONYCH OFERT, WSPARCIR PROCESÓW ZAKUPOWYCH, WSPARCIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA WEWNĘTRZNEGO, PROWADZENIE DOKUMENTACJI DZIAŁU.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radomsko (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego;organizacja pokazów, demonstracji i szkoleń dla rolnikówudzielanie pomocy rolnikom i mieszkańcom wsi w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pomocy ze środków UE i innych instytucji. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniapraca: w biurze oraz w terenie, dysponowanie samochodem osobowym
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2018-06-28 - Łosiów (opolskie)
dokonywanie przeglądu maszyn i urządzeń przekazywanych na stan oddziału, weryfikacja stanu i ocena dot. ew. trybu naprawy maszyn i urządzeń, w przypadku uszkodzeń, diagnozowanie awarii i proponowanie sposobu naprawy, realizacja bieżącego serwisu i napraw będących w zakresie działania oddziału, wykonywanie przeglądów okresowych, kontakt z klientem, , dozór i odbiór maszyn, monitorowanie stanu oklejenia i stanu wizualnego maszyny
CRAMO Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Poznań (wielkopolskie)