SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Nowy Sącz oferta pracy PROXIMA Dorota Polańska
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy). Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców. Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych. Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie. Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON.
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: PROXIMA Dorota Polańska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 99 A, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy). Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców. Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych. Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie. Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: system Comarch OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wysokość wynagrodzenia możliwa do negocjacji, godzina zakończenia pracy : 16:00
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PROXIMA Dorota Polańska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 99 A, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 99 A
Profil działalności pracodawcy: obsługa rachunkowa firm
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2018
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Peplin (pomorskie)
planowanie produkcji cukierniczej i piekarniczej, zbieranie i wykonywanie zamówień, pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, negocjowanie umów z kontrahentami, pomoc w nadzorze pracy piekarzy i cukierników, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie sklepem internetowym, ustalanie warunków z dostawcami, dodawanie produktów na stronę, kontrola asortymentu, czuwanie nad zawartością strony, wystawianie towarów na aukcję internetową, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Lublin (lubelskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa stanowiska spawalniczego.
MSprojekt Maciej Szulc - 2017-10-30 - Opalenica (wielkopolskie)
sporządzanie rysunków budowlanych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Koordynowanie zamówień klientów. Ustalanie / sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów sprzedażowych. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów w językach obcych. Prowadzenie raportów ze spotkań z klientami w językach obcych. Analiza sprzedażowa. Raportowanie wyników sprzedaży. Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami na podległych rynkach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. Współpraca z działem marketingu, zakupów, księgowości i Controllingu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Sporzadzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów tureckojęzycznych (kontakt z klientem mailowy, telefoniczny), przygotowywanie faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
jw
BAG-POL SPÓŁKA AKCYJNA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
sprzedaż art.hydraulicznych, zamówienia towaru, wykładanie towaru; min.5 lat doświadczenia
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2016-05-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Praca na obiektach handlowych LIDL. Wymagane doświadczenie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, rzetelność, preferowane osoby z Popielowa, Radziejowa, Niedobczyc, Jankowic. Samochód służbowy zapewnia pracodawca. Praca będzie polegać na naprawie oraz zabezpieczeniu zewnętrzym i wewnętrzym obiektów handlowych - naprawa bieżących usterek, koszenie trawy. Godziny pracy do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wynagrodzenie godzinowe. Wysokość wynagrodzenia do omówienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) lenar.rybnik.pl
LENAR USŁUGI SPRZĄTAJĄCE KRZYSZTOF DWOROK - 2016-07-05 - Rybnik (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odbiór towarów oraz weryfikacja pod względem jakościowym i ilosciowym, przygotowanie towarów do wysyłki, prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozpakowywanie i rozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata - 2018-07-04 - Rzeniszów (śląskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kampanii marketingowych, optymalizacja kampanii internetowych
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-05-15 - Katowice (śląskie)
wykonywanie tatuaży artystycznych
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista ds. szkoleń.Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Pozyskiwanie klientów,- Wyszukiwanie ofert i przetargów w branży ogrodniczej,- Prowadzenie Fanpage,- Obsługa strony sklepu internetowego.
Garden Store Beata Orłow - 2018-02-06 - Leżajsk (podkarpackie)
Dokonywanie transakcji w imieniu klienta, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
- realizacja załozonych planów sprzedaży na rynku sektora zamówień publicznych ;- budowanie i kształtowanie długoterminowych relacji z klientam;- analizę potrzeb klientów w obszarze zarądzania kluczowymi procesami biznesowymi;- oferowanie dedykowanych rozwiązań dla sektora administracji pblicznej ( w tym przygotowywanie prezentacji oferowanych usług i rozwiązań;- przygotowanie ofert i negocjowanie warunków wspłpracy.
SULIMO SOFTWARE PIOTR PONIEWOZIK, PIOTR OSIPA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- inicjowanie i samodzielne prowadzenie projektów związanych zoptymalizacją procesów w obszarze logistyki (z włączeniem 3PL/logistykikontraktowej), - koordynacja działań i kierowanie zespołami projektowymipowołanymi do realizacji projektów zleconych przez przełożonych,.
STEGU Spółka z o.o. - 2018-04-20 - Jełowa (opolskie)
Kontakt osobisty z CV
COROPLAST Spółka z o.o. z udziałem zagranicznym - 2016-01-04 - Krapkowice (opolskie)
prace administracyjne i promocyjne przy projektach reklamowych, czynny udział w charakterze wsparcia w organizowanych przez agencję eventach
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie materiałów dla produkcji na wydz. elektrycznym i mechaniecznym. Prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie ustalania cen i terminów płatności. Współpraca z magazynierami, technologami oraz działem finansowym w zakresie branży.
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa klienta, przygotowywanie produktu do sprzedaży, pakowanie i zdobienie produktów (hurtownia kosmetyczna).
Duszyński Adam LAVEA POLAND - 2016-09-21 - Rydułtowy (śląskie)