SPECJALISTA DS. INWESTYCJI Białka oferta pracy "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: specjalista ds. inwestycji(prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji)
Data publikacji: 2017-05-30
Lokalizacja: Białka (małopolskie)
Pracodawca: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
specjalista ds. inwestycji(prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Maków Podhalański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie, obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Maków Podhalański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białka
Numer budynku pracodawcy: 556
Profil działalności pracodawcy: Produkcja osłonek do mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 30.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW Z BAZY DANYCH
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji, delegacje na terenie Polski i UE.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów (branża gastronomiczna, siłownie, fitness kluby. itp.), praca w godz. 9-17
Link2europe Sp. z o.o - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
opieka wychowawcza nad młodzieżą szkolną w świetlicy.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Praszka (opolskie)
raportowanie do kierownika produkcji aplikacji PU, nadzór nad stanem technicznym maszyny PU, zamawianie części zamiennych, prace produkcyjne i porządkowe
NIDA Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupów (rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie warunków zakupu, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, obsługa ewentualnych reklamacji), dokonywanie zakupów na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mroków (mazowieckie)
1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Instalację i utrzymanie produktów SAP NetWeaver -Wykonywanie wszystkich zadań technicznych i administracyjnych z zakresu SAP Basis/NetWeaver. Codzienne wykonywanie czynności Basis. Zarządzanie transportem zwolnienia/prośby. Wykonywanie dziennych badań systemowych. Monitorowanie i instalacja aktualizacji SAP w infrastrukturze.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyny mixokret, precyzyjne wykonywanie posadzki za pomocą w/w technologii, Zakres obowiązków wynikających z art. 100 Kodeksu Pracy oraz art. 21 Kodeksu Pracy. Praca na terytorium Bytomia oraz krajów UE.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Bytom (śląskie)
Przygotowanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktualizajca strony internetowej firmy, obsługa sklepu internetowego. Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji).
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe- płace i księgowość,
PPHU Hartwig Bogumiła Hartwig - 2017-07-21 - Ryczywół (wielkopolskie)
pakowanie paczek
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Darżkowo (pomorskie)
1) Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków unijnych.2) Doradztwo w zakresie opracoywania projektów dydakt. i inwestycyjnych.3) Wsparcie mrytoryczne zespołów realizujących projekty unijne.4)Bieżące nadzorowanie realizowanych projektów, rozliczanie projektów.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej rzeczowych składników majątku w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki materiałowej FT-GM7 i FT-EW7 w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz komórek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- sprawdzanie, przygotowywanie do rozliczenia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej celem zaksięgowania w książce kontowej faktur, rachunków z realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8, - kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego i możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej,- współuczestnictwo ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczanie informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazywania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego plan zamówień publicznych oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Sieraków (wielkopolskie)
Ocena receptur kosmetyków pod względem prawnym, ocena bezpieczeństwa produktów.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewnienia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizowanie faktur telekomunikacyjnych, tworzenie i kontrolowanie bilingów, sprawowanie nadzoru oraz dokonywanie rozliczania kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfigurowanie urządzeń telekomunikacyjnych i sieciowych w celu poprawnej pracy oraz przeprowadzanie aktualizacji oprogramowanoa w celu wykorzystania najnowszej wersji;-wykonywanie i uaktualnianie schematów łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowywanie specyfiki sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego;-prowadzenie wykazu abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów teleinformatycznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu automatyki napędowej i rozdzielnic energii, projektowanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii, realizacja i wdrażanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
kadry i płace
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2016-10-11 - Połchowo (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentacji księgowej związanj z rozliczaniem i egzekwowaniem należności
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Zdzieszowice (opolskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
Przeds. Prod. Handl. Usług. GRAFF M. Dolecki WAŁCZ - 2016-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- prowadzenie rekrutacji - wstępna kwalifikacja kandydatów (technicy, handlowcy, informatycy, projektanci), rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, terminowe raportowanie z wykonania zadań rekrutacyjnych- nadzór nad wdrożeniem kandydatów do pracy w firmie- aktywny HR w sieciach społecznościowych i na forach branżowych- budowanie działu personalnego w ramach firmy
AFA Polska Sp. z o. o. - 2018-03-28 - Świątniki Górne (małopolskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Praca na umowę o pracę w systemie równoważnym w godz. 7-19 w Kołobrzegu.
Sanatorium Uzdrowiskowe MESKO Adam Maciejewski - 2017-07-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedaży, pozyskiwanie nowych odbiorców
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2018-01-22 - Ciechanów (mazowieckie)