SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Brzesko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktualizajca strony internetowej firmy, obsługa sklepu internetowego. Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji).
Data publikacji: 2016-05-20
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Przygotowanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktualizajca strony internetowej firmy, obsługa sklepu internetowego. Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji).
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Data zakończenia pracy: 14.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programów graficznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 19, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy:
Wyposażanie punktów gastronomicznych w profesjonalny sprzęt.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.05.2016
Data dodania oferty pracy: 20.05.2016
Oferta pracy ważna do: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Tapetowanie, szpachlowanie, malowanie, murowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Zgierz (łódzkie)
Kontakty z kontrahentami, tłumaczenie tekstów umów z języka mołdawskiego, rosyjskiego. Prowadzenie rozmów bezpośrednich i telefonicznych w tych językachOferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracyNa spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie
Adam Guzowski - 2016-09-20 - Strzembowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-19 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa, wystawianie dokumentów sprzedaży (wz i faktury), wystawianie dokumentów przychodowych (Pz i Pw), wystawianie zamówień, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
PRZEMYSŁOWO TECHNICZNA SPÓŁDZIELNIA PRACY "TECHNIPROT" - 2016-10-18 - Pruszków (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy. Pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo techniczne na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), wymagana bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Suwałki (podlaskie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; staż pracy: brak wymagań; zakres obowiązków: montaż systemów i uruchomienie systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2016-08-17 - Zabrze (śląskie)
Obsługa prawna przedsiebiorstwa
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Białystok (podlaskie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-23 - Ruda Śląska (śląskie)
- PODEJMOWANIE DECYZJI O FORMACH I KIERUNKACH PROWADZONEJ REKLAMY PRODUKTÓW LUB USŁUG- DOBÓR TREŚCI REKLAMOWYCH: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekdtów reklam, projektów graficznych , plakatów, folderów- ustalani sposobu prezentacji treści reklamowych, form tekstu- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, prestiżu nośnika reklamy, sosobu korzystania z danego nośnika itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Sierakowice (pomorskie)
kompletowanie zestawów narzędzi, wykonywanie pomiarów narzędzi, prowadzenie dokumentacji pomiarowej zestawów narzędzi, nadzór nad narzędziami, monitorowanie zużycia, współpraca z technologiem
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-04-14 - Łańcut (podkarpackie)
Doradztwo techniczne w zakresie doboru i sprzedaży elementów złącznychUtrzymywanie relacji biznesowych z bieżącymi Klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych KlientówDobór elementów złącznych do profilu Klienta, profesjonalne doradztwoRealizacja wyznaczonych zadańOkresowe spotkania na miejscu u klienta (wyjazdy zagraniczne)
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż, obsługa klienta, utrzymanie relacji z klientami
Renata Szymańska - 2016-10-14 - Głogów (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej Rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Słupca (wielkopolskie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Cieszyn (śląskie)
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców;Współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów;Planowanie i realizowanie strategii komunikacji;Tworzenie koncepcji graficznych opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;Redagowanie tekstów marketingowych i PR-owych;Budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami;Zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w kanałach internetowych i mediach społecznościowych;Współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej;Mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie.
Klinika OKULUS Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaż i montaż opon, naprawa ogumienia
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRACE BIUROWE, PROJEKTOWE, HANDLOWE, OBSŁUGA KOMPUTEROWA FIRMY
AGROLAS CO SP. J. - 2018-01-31 - Skierniewice (łódzkie)
Wprowadzanie dokumentów finansowo – księgowych do systemu informatycznego. Uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych. Prowadzenie spraw członkowsko-lokalowych. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem placami zabaw. Kontrola usług dotyczących utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni na terenach osiedli. Przyjmowanie zgłoszeń i prowadzenie rejestrów usterek i awarii.Kontakt z pracodawcą e-mail: smkarlowice (at) smkarlowice.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Karłowice" - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie raportów finansowych, tworzenie analiz i symulacji finansowych, analiza i bieżąca kontrola kosztów, udział w przygotowywaniu prognoz finansowych Spółki, wsparcie procesu zamykania ksiąg, współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
NALICZANIE PŁAC, PROWADZENIE AKT PRACOWNICZYCH, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA FIRMY, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:praca (at) akta.com.pl
BIURO RACHUNKOWE BEATA KRÓL - 2016-11-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń,dobór odzieży roboczej.
ZUH KONSPOŻ MAŁOCHA & PRZYCHODZEŃ SP.JAWNA - 2017-09-12 - Elizówka (lubelskie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku uzbeckim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą uzbeckich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale produkcji nadzoru i sprzedaży. Konieczna znajomość branży włókienniczej. Staż nie jest wymagany.
FILTEX SA ZAKŁADY PRZEMYSŁU FILCOWEGO - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz - 2016-10-03 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)