SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY J. HISZPAŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY J. HISZPAŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia 1000 zł-2000 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY J. HISZPAŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży z językiem hiszpańskim Nr Ref.: SP/H/2017 Opis stanowiska: Kompleksowa, telefoniczna obsługa klienta z Hiszpanii, Ameryki Południowej, Meksyku w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; Administrowanie systemem zamówień; Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki; Wykonywanie zadań w elastycznym wymiarze czasowym w zależności od dyspozycyjności; Współpraca w elastycznych godzinach Wymagania: Biegła znajomość języka hiszpańskiego; Komunikatywna znajomość języka polskiego/angielskiego; Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; Zdolności sprzedażowe; Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży; Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów; Entuzjazm i zaangażowanie; Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania; Dyspozycyjność do współpracy - w zależności od preferencji projekty w departamencie realizowane są w wielu wymiarach godzinowych. Jesteśmy elastyczni i stwarzamy wiele możliwości dla Naszych współpracowników. Oferujemy: Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz wysokie prowizje sprzedażowe; Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu; System benefitów; Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/H/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 09.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kadrowa szkoły, bieżąca znajomość wszystkich przepisów, obsługa kadrowa szkoły, bieżąca znajomość wszystkich przepisów, prowadzenie akt personalnych, przygotowywanie umów dla pracowników, prowadzenie i ustalanie urlopów, prowadzenie listy obecności, sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem na emeryturę lub rentę, prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej, sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO.
XIX LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE - 2019-06-04 - Gdańsk (pomorskie)
Ogólne prace ślusarskie oraz monterskie ścianek do WC, szafek pracowniczych itp. Samodzielność i odpowiedzialność . Umiejętność czytania rysunku technicznego.Praca od pon. do pt. w godz. 8.00 do 16.00. Praca na akord.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2018-01-10 - Piastów (mazowieckie)
Sprzedaż bezpośrednia, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie wyników sprzedaży, bieżące monitorowanie płatności.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2019-08-27 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Wiedza i umiejętność w zakresie obsługi instalacji elektrycznych i automatyki.Drobne naprawy urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych na terenie woj.podkarpackiego.
W.U.H."SERWIS-AC" Chłodnictwo-Klimatyzacja-Wentylacja - 2016-06-10 - Brzeźnica (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Radom (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wielogóra (mazowieckie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych i telefonicznych z kontrahentami ze wschodu (głównie Rosja i Ukraina)
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wyk. zawodowe elektromonter lub średnie techniczne elektromonter, upr. SEP b.o. ( bez ograniczeń ) - Eksploatacja, wymagane zaświadczenie -prace pod napieciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, urz. rozdzielczych do 1 kV, zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu/podesty ruchome przejezdne- wielobrzeżne, przewoźne, usługi murarskie; Praca na budowie (delegacje teren Polski ), przebudowie, remontach i eksploatacji tych linii elektroenergetycznych na podstawie dokumentacji technicznej. Praca na wysokości powyżej 3 m.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsług biura, obsługa programów komputerowych Optima, Płatnik oraz pakietu Office.
AGMAZ - Agnieszka Mazur - 2018-11-15 - Wawrzeńczyce (małopolskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-10-01 - Kielce (świętokrzyskie)
dostarczanie informacji drogą mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci; zapewnianie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; sprawne identyfikowanie potrzeb klienta; praca w międzynarodowym zespole.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
reklamowanie usług firmy w internecie, pisanie tekstów reklam metodą NLP
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Krzyszkowice (małopolskie)
monitorowanie należności klientów, wyjaśnianie różnic i nieścisłości w rozrachunkach z klientami, ścisła współpraca z działem handlowym oraz radcą prawnym, współpraca z pozostałymi pionami funkcjonującymi w Spółce w sprawie kompleksowej i właściwej realizacji zadań, przygotowanie wszelkich pozostałych żądanych przez Zarząd raportów obejmujących zakres jego działalności, wykonywanie innych poleceń wydanych przez Zarząd Spólki lub osoby upoważnione
BARTER COAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/ budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-06-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca z klientami niemieckojęzycznymi, współpraca z działem produkcji, pozyskiwanie nowych klientów
ARLEN S.A. - 2019-06-12 - Żyrardów (mazowieckie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta. sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, praca w godz. 9-17. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, dbałość o dobre imię, wyjazdy służbowe targi, delegacje(pracodawca daje możliwość zakwaterowania, sfinansowania lub dofinansowania kosztów podróży)
Łużyckie Praliny Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Lubsko (lubuskie)
prowadzenie spraw kadrowych oraz związanych z rozliczeniem produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-11-03 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, znajomość przepisów, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad bhp, szkolenia wstępne pracowników w zakresie bhp i p/poż., prowadzenie ewidencji przydziału odzieży i obuwia roboczego, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, rejestrów, opracowań oceny ryzyka zawodowego
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-03-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
ofertowanie i rozliczanie zadań, składanie zamówień; praca w firmie zajmującej się projektowaniem, budownictwem i utrzymaniem sieci telekomunikacyjnych.
Netservice24 Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
kompletacja, pakowanie produktów, składanie opakowań, umowa o pracę tymczasową, wynagrodzenie 12,35 zł brutto/h
EMAT HRC ELŻBIETA MATYSIAK - 2017-09-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
kierowanie zespołem, pozyskiwanie klientów, obsługa baz danych, umów, polepszanie wyników firmy, motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-07-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Doczyszczanie obiektu (mycie,pranie tapicerki meblowej), pranie wykładziny, mycie okien, doczyszczanie posadzek, koszenie trawy (okazjonalnie).
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OO - 2018-09-24 - Lublin (lubelskie)
Obsługa sekretariatu. Obsługa interesantów. Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy realizacji projektów unijnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta, układanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, doradztwo w zakupach
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wohyń (lubelskie)
Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 01.10.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)