SPECJALISTA SEKCJI ADMINISTRACJI INFRASTRUKTURY I BEZPIECZEŃSTWA WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI ADMINISTRACJI INFRASTRUKTURY I BEZPIECZEŃSTWA WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 645,86 PLN
Zakres obowiązków: -zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewnienia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizowanie faktur telekomunikacyjnych, tworzenie i kontrolowanie bilingów, sprawowanie nadzoru oraz dokonywanie rozliczania kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfigurowanie urządzeń telekomunikacyjnych i sieciowych w celu poprawnej pracy oraz przeprowadzanie aktualizacji oprogramowanoa w celu wykorzystania najnowszej wersji;-wykonywanie i uaktualnianie schematów łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowywanie specyfiki sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego;-prowadzenie wykazu abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów teleinformatycznych
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewnienia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizowanie faktur telekomunikacyjnych, tworzenie i kontrolowanie bilingów, sprawowanie nadzoru oraz dokonywanie rozliczania kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfigurowanie urządzeń telekomunikacyjnych i sieciowych w celu poprawnej pracy oraz przeprowadzanie aktualizacji oprogramowanoa w celu wykorzystania najnowszej wersji;-wykonywanie i uaktualnianie schematów łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowywanie specyfiki sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego;-prowadzenie wykazu abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów teleinformatycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 645,86 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.645,86; dodatek za wysługę lat od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI ADMINISTRACJI INFRASTRUKTURY I BEZPIECZEŃSTWA WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 645,86 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania nezbędne: wykształcenie wyższe telekomunikacja, informatyka lub matematyka; znajomość zagadnień związanych z siecią LAN, WAN, VoIP;Wymagania pożądane: doświadczenie 6 miesięcy- praca w obszarze informatyki lub telekomunikacji, uprawnienia energetyczne G1 w zakresie eksploatacji, j. angielski na poziomie komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy ze wszystkich zakończonych okresów zatrudnienia, kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa biura, korespondencji, kontakt z klientem, archiwizacja
SUMMA LINGUAE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i koordynacja biura firmy (odbieranie telefonów, umawianie spotkań, organizowanie podróży służbowych, bieżąca współpraca z dostawcami usług do biura, m.in. firma sprzątająca, usługi telefoniczne i informatyczne, dostawcy mediów, wykonywanie zamówień do biura, prowadzenie korespondencji służbowej:, nadzór i obsługa procesu uzyskiwania różnego rodzaju pozwoleń (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem), zarządzanie i przygotowanie dokumentacji bieżącej, w zależności od potrzeb, sporządzanie bieżących raportów i analiza kosztów, negocjacje z dostawcami usług, sporządzanie ofert i kalkulacji inwestycji, zapewnienie obiegu i archiwizacji dokumentacji, wsparcie działu zakupów i marketingu w codziennym funkcjonowaniu, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie administracji i bieżących potrzeb, wykonywanie drobnych tłumaczeń.
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-05-04 - Żabno (małopolskie)
- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Kawczyn (wielkopolskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2017-04-06 - Katowice (śląskie)
prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)
Obsługa klientów z Europy Wschodniej i Azji, udział w negocjacjach handlowych, przedstawianie oferty handlowej klientom Europy Wschodniej i Azji.
"JAWAR" Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2018-03-20 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klienta, rozwój sprzedaży, organizowanie spotkań handlowych, monitorowanie rynku sprzedaży
E-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Baranowo (wielkopolskie)
pomocnik piekarza
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2017-11-17 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie czynności obróbki frezowania i skrawania, mocowanie elementów stalowych, monitorowanie poszczególnyc czynności, kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Zduńska Wola (łódzkie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta, prowadzenie magazynu wyrobów gotowych i towarów, wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji sprzedażowo- magazynowej, organizacja i dokonywanie rozładunków i załadunków Praca w godzinach 8:30-16:30
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-04-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
przewóz ładunków na terenie UE
"WOMEX" Spółka z o.o. - 2016-06-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Kopiowanie i dystrybucja dokumentacji technicznej na nośnikach elektronicznych oraz w wersji papierowej.5. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Staszów (świętokrzyskie)
jw.
ABM SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie akt osobowych- sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie- rejestracja absencji- sprawozdania do GUS
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-01-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Doradztwo i obsługa klienta. Przygotowywanie ofert i kalkulacji technologicznej. Współpraca z działem produkcji.
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN SP. Z O. O. - 2018-08-08 - Stary Laskowiec (podlaskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż surowców, pozyskiwanie kontrahentów
NAPRZÓD Sp. z o.o.- Rydułtowy - 2016-01-28 - Dzierżysław (opolskie)
zgodny
Design Construction Studio s.c. A. Redmerski, R. Modzelewski, A. Redmerska, E. Modzelewska - 2017-08-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
szycie artykułów terapeutycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Hornówek (mazowieckie)
Ogólna ślusarka
Bkm Seriws Sp z o o - 2017-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Analiza strategiczna oraz planowanie kampanii na platformie YouTube, bliska współpraca z oddziałem firmy w Stanach Zjednoczonych, bliska współpraca z działem Obsługi Klienta, budowanie raportów oraz strategii reklamowych za pomocą narzędzi dostarczanych przez zleceniodawcę, współpraca z działem specjalistów do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)