SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KONTRAKTÓW Z UKRAINĄ Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KONTRAKTÓW Z UKRAINĄ
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kontraktów z Ukrainą, prace administracyjno-biurowe
Data publikacji: 2019-11-12
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kontraktów z Ukrainą, prace administracyjno-biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KONTRAKTÓW Z UKRAINĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 12.11.2019
Oferta pracy ważna do: 26.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c624531f3e90d881f70888875be4dcc3
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac monterskich związanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkach; wykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnymi- układanie, mocowanie kabli w budynkach
SMART TELECOM Maciej Frala - 2016-06-16 - Kieźliny (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Puck (pomorskie)
Utrzymanie standardu eksploatacyjnego obiektów, sieci, instalacji oraz urządzeń i aparatury medycznej Szpitala.Zapewnienie terminowości przeglądów technicznych.Likwidacja w trybie pilnym zagrożeń i awarii.Kontrola realizacji zadań związanych z obsługą umów zewnętrznych w tym serwisowych na realizację odpowiednich usług będących w zakresie odpowiedzialności Działu Logistyki.Przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych w zakresie odpowiedzialności Działu oraz uczestnictwo w czynnościach przetargowych.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Słubice (lubuskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-11-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Nazdór nad sprawnością systemu zabezpieczeń na lini produkcyjnej.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Oferujemy pracę w młodym doświadczonym zespole, stałe wynagrodzenie i atrakcyjny system prowizyjny, możliwość rozwoju (obowiązkowe szkolenia krajowe i zagraniczne), możliwośc pracy na najlepszych produktach dostepnych na rynku, najwyższe standardy pracy
GABRIEL HAIR SPA KAMILA URBAŃSKA - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wstępne wdrażanie nowych technologii u klienta z uwzględnieniem kalkulacji procesów mycia i dezynfekcji, analiza rynku, prezentacja ofert firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Doruchów (wielkopolskie)
Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie gościi rezerwacji, opieka nad gościem w czasie pobytu, organizacja eventów na terenie ośrodka, planowanie i organizacja działań marketingowych, podejmowanie działań w pozyskiwaniu nowych klientów pensjonatu i domków, zamawianie towarów do kuchni i obsługa ośrodka; dodatkowo w sezonie letnim( od 0105 do 15.09) nadzór nad pracownikami sezonowymi w zakresie sprzatania i obsługi pokoi i domków oraz w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków gościomośrodka, poza sezonem obsługa pokoi oraz pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków.Wymagania: Osoba zorganizowana, pracowita, mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej lub gastronomicznej lub turystycznej, wykształcenie co najmniej średnie o specjalności turystka, hotelarstwo lub gastronomia, ew. zarzadzanie i marketing, prawo jazdy kat.B, biegła obsługa komputera i postawowych urządzeń biurowych, znajomość jez. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Praca w Ośrodku wypoczynkowym. Wynagrodzenie 2500 zł.
Nawigator XXI Joanna Krawczyk- Nasiłowska - 2016-01-04 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
analiza dokumentacji i wymagań technuicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, przygotowanie wycen wg standardów wewnątrz zakładowych, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawcówbranzowych analiza ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych
Smulders Polska Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Zielona Góra (lubuskie)
nawiązywanie kontaktów biznesowych, przedstawianie oferty nowym klientom, kształtowanie pozytywnego wizerunku formy, opieka nad pozyskanymi klientami, tworzenie bazy klientów, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie ofert i dokumentów dotyczących współpracy
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Sosnowiec (śląskie)
Poznanie specyfiki postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących roszczeń osób ubiegających się o zwrot gospodarstw rolnych i majatków ziemskich przejętych na własność Skarbu Państwa z różnych tytułów prawnych; Poznanie specyfiki postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących potwierdzania prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP. Przygotowywanie dokumentacji do archiwum.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2017-05-09 - Białystok (podlaskie)
Windykacja i kontrola należności, przygotowywanie dokumentów dot. ubezpieczeń komunikacyjnych.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-06 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale marketingu w Hotelu JAROTA w Jarocinie
"JAROCIN SPORT" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Jarocinie - 2016-10-07 - Jarocin (wielkopolskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Indii, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Radom (mazowieckie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
komunikacja z działem planowania produkcji, współtworzenie i realizacja planów produkcyjnych zgodnie ze strategią firmy, maksymalizacja wykorzystania zdolności produkcyjnych maszyn i urządzeń, prowadzenie statystyki produkcji i zamówień, wspólpraca z dostawcami, monitorowanie sprawności technicznej maszyn, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności produkcyjnej (m.in. wybór sprzętu, dobór kadry), przygotowanie planów realizacji procesów produkcji (określanie norm materiałowych, struktur montażowych), analiza zapotrzebowania na materiały technologiczne, kontrola poprawności przebiegu produkcji z uwzględnieniem jakości produktukońcowego, kosztów jego wytworzenia, zgodności z przyjętymi normami technologicznymi, raportowanie do przełożonego, gotowość do odbywania odróży służbowych
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Montaż konstrukcji reklamowych z rónego rodzaju emenentów lub prefabrykatów
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Łódź (łódzkie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawozdania GUS, przygotowywanie atestów/protokołów z cynkownii, identytfikacji materiałówej, na audyty, kontrole. składanie zamówień na stal, cynkownii i innych firm na półfabrykaty
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Borowina (lubuskie)
Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających z Prawa Pracy i ubezpieczeń;- obsługiwanie programu Płatnik; - naliczanie i sporządzanie list płac; - wystawianie zaświadczeń o dochodach, zatrudnieniu; - tworzenie i wysyłanie dokumentów do PFRON; - sporządzanie zestawień i raportów
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów/produktów/surowców,-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki, tj. zaopatrzenia, przepływu i dystrybucji materiałów wewnątrz firmy, a także bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej,- przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień klientowskich,- współuczestnictwo w inwentaryzacji i zużycia materiałów,- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej,- komunikacja z klientami w zakresie realizacji zamówień i spełniania wymagań klienta,- ustalanie w razie konieczności zmiany terminu dostawy wyrobów do klienta,- realizacja celów logistycznych- uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Mielec (podkarpackie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , prawo jazdy kat. B , dyspozycyjność.E-mail: lech.kowalski (at) strabag.comTel. kom. 695 594 852
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-11-13 - Komorniki (dolnośląskie)
- współtworzenie kampanii marketingowych- uczestnictwo w zarządzaniu francuski serwisem internetowym- współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowych dla marek prowadzących sprzedaz na rynku francuskim- prowadzenie działań zwiększających konwersjii na sprzedaż w Social Media ( Facebook, Google+, Pinterest, Twitter)- zarządzanie terścią naszych stron www i blogów- wspieranie i pomaganie naszemu klientowi
CYFROWA FOTO - 2017-02-21 - Zaczernie (podkarpackie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
udział w działaniach zespołu niezbędnych do koordynacji międzynarodowych oddelegowań, wsparcie, udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników, dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń, rejestracja zmian wynagrodzeń , analiza monitoring kluczowych wskaźników wydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności i skuteczności procesów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi, przygotowanie raportów i symulacji kosztów, utrzymanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacjiw zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywne wizerunku firmy
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-07-03 - Bytów (pomorskie)
Kontakt z klientem: telefoniczny, e-mailowy Obsługa klientów detalicznych i hurtowych,Przygotowanie dokumentów związanych z procesem sprzedaży i logistykiWspółpraca z komórkami wewnętrznymi firmyOd kandydatów oczekujemy:Biegłej znajomości komputera + znajomości programu EXCEL na poziomie zaawansowanym,Zdolności szybkiego uczenia się.Motywacji i zaangażowania,Komunikatywności, samodzielności, umiejętności pracy w zespole, dobrej organizacja pracy własnejumiejętności działania pod presją czasu,język angielski lub niemiecki - biegleOferujemy:Zatrudnienie w ramach umowy o pracęMożliwość zdobycia doświadczenia i rozwojuBardzo dobrą atmosferę pracy,ciekawą pracę w młodej, dynamicznej i kreatywnej firmie
Pracownik magazynu - 2018-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)