SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TARCICY Korzybie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO "POLTAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TARCICY
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie sprzedaży tarcicy, obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych. Praca na czas określony: 3 lata ,następnie nieokreślony
Data publikacji: 2021-04-08
Lokalizacja: Korzybie (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO "POLTAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tartaczna 2, 77-231 Korzybie, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie sprzedaży tarcicy, obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych. Praca na czas określony: 3 lata ,następnie nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TARCICY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Korzybie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: handlowiec - sprzedawca
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość branży drzewnej i tartacznictwa
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO "POLTAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8411002134
danePracodawcy_regon: 77072654500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Tartaczna 2, 77-231 Korzybie, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: słupski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2212
Gmina pracodawcy: Kępice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Korzybie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0745042
Ulica pracodawcy: Tartaczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.04.2021
Oferta pracy ważna do: 07.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff6e49ed8ce0e290c4296e322a0e08f8
Podobne oferty pracy
aktywne pozyskiwanie partnerów handlowych w Polsce a w dalszej perspektywie także w Niemczech czy innych krajach UE, realizacja celów sprzedażowych oraz wyznaczonych strategii marketingowych, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, monitorowanie rynku, nadzór nad realizacją zamowień dla klientów, dbanie o wizerunek firmy, raportowanie bieżących wyników pracy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2017-09-04 - Raszyn (mazowieckie)
Pomoc agentom w zakresie produktów i systemów sprzedażowych towarzystw ubezpieczeniowych, kontakt telefoniczny i mailowy z agentami.
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji placowej, sporządzanie zaświadczeń, naliczanie zasiłków finansowych przez ZUS, sporządzanie korespondencji związanej z zajęciami egzekucyjnymi pracowników, przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji do ZUS, sporządzanie sprawozdawczości US, ZUS, GUSpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowo/ terenowa związana z pozyskiwaniem/ rekrutowaniem pracowników głównie z Ukrainy oraz prezentowanie ofert pracy klientów spółki
kontakt przez PUP - 2021-04-09 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie, rejestracja i segregacja korespondencji. Wykonywanie wykazów i pokwitowań. Umieszczanie ofert firmy na portalach informacyjnych. Wysyłanie ofert do firm transportowych. Kontrola płatności klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Tomisław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów kluczowych z krajów arabskich, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacjawarunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie bez znaczeniaZakres obowiązków: rozliczenia związane z akcyzą i środkami transportu
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów w siedzibie pracodawcy, obsługa zapytań mailowych i telefonicznych, sprzedaż wycieczek i usług turystycznych, obsługa posprzedażowa klienta,
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Piła (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie wewnętrznych rozliczeń (inwentaryzacje na wszystkich działach hotelu), przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego; umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 12.00
Turystyka i Wypoczynek mgr Beata Ćwigoń - 2019-03-13 - Rowy (pomorskie)
wyk. srednie , od 5 -10 lat doświadczenia, prawo jazdy kat. B.Trasy po UE zgodnie ze zleceniem pracodawcy.Dobra znajomość j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- ustalanie kosztów wyrobów gotowych- weryfikacja poprawności BOM i podejmowanie działań korekcyjnych- współuczestnictwo w nowych projektach- ścisła współpraca z działem R&D, controllingu, logistyki i zakupów- zapewnienie właściwego przepływu informacji między różnymi działami firmy- przygotowywanie szacunków dla nowych modeli na zlecenie działu marketingu- wyjaśnianie rozbieżności i różnic pomiędzy różnymi konfiguracjami wyrobu gotowego- monitorowanie kosztów standardowych- wprowadzanie danych do systemu SAP i do systemu PLM- przeprowadzanie analiz efektywności kosztowej nowych projektów
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2015-12-08 - Radomsko (łódzkie)
- praca na produkcji, praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (krajalnica, smarowaczka, piec, linia do produkcji czekolady)
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH " JAGO " JAN GOGOLEWSKI - 2019-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu
GIMNAZJUM NR 1 IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA - 2017-03-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa dokumentacji pracowniczej
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Lubin (dolnośląskie)
doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
FUNDACJA ŁÓDZKI INKUBATOR INNOWACJI I EKSPORTU - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Sierpc (mazowieckie)
praca w zespole projektowo- konstrukcyjnym głównie w obszarze elektrotechniki z elementami automatyki
Elgat sp. z o.o. - 2017-09-13 - Tanowo (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw ekonomicznych
Państwowe Szkoły Budownictwa - Zespół Szkół - 2018-07-03 - Bytom (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wyszukiwnaie nieruchomości na mapach portale ogólnodostępne),- pozyskiwanie nieruchomości do najmu i sprzedaży,- pozyskiwanie klientów zainteresowanych usługą pośrednictwa przy najmnie lub sprzedaży,- pozyskiwanie dokumentów od klientów niezbednych do transakcji,- kontakt z urzędami,- opracowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2020-06-24 - Łódź (łódzkie)
1. zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,2. zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,3. nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,4. nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,5. aktywny udział w procesie usuwania awarii,6. nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,7. udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych,8. współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,9. nadzór i kontrola nad wynikami badań; okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na nieokreślony; godz. pracy 7-15
Wodociągi Ustka Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Ustka (pomorskie)
Koordynacja prac nad projektem. Optymalizacja procesów. Tworzenie i analiza dokumentacji technicznej. Tworzenie rysunków technicznych. Opracowanie zmian technicznych na rysunku 2D. Praca w międzynarodowym środowisku. Praca w zespołach projektowych.
LEONI Kabel Polska sp. z o.o. Kobierzyce - 2016-06-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-11-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż art. metalowych
Screw - Fix.Pl Grzegorz Dolibóg - 2016-02-03 - Radzionków (śląskie)
Obsługa maszyn do obróbki aluminium i tworzyw sztucznych, obsługa maszyn do cięcia poprzecznego, obsługa maszyn CNC do odróbki elementów z aluminium tworzyw sztucznych. Obsługa piły formatowej.
HLT sp. z o.o. - 2017-06-08 - Głuchołazy (opolskie)
prowadzenie księgowości i rozliczanie podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Złotów (wielkopolskie)