SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH Ustka oferta pracy Wodociągi Ustka Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH
Wynagrodzenie: od 5 400 PLN
Zakres obowiązków: 1. zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,2. zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,3. nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,4. nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,5. aktywny udział w procesie usuwania awarii,6. nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,7. udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych,8. współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,9. nadzór i kontrola nad wynikami badań; okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na nieokreślony; godz. pracy 7-15
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Wodociągi Ustka Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 14, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,2. zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,3. nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,4. nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,5. aktywny udział w procesie usuwania awarii,6. nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,7. udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych,8. współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,9. nadzór i kontrola nad wynikami badań; okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na nieokreślony; godz. pracy 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - oczyszczanie miast i gospodarka odpadami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność ] : czytanie i prowadzenie dokumentacji technicznej;[Uprawnienie ] : znajomość przepisów prawa w zakresie prawa budowlanego, ochrony środowiska i zamówień publicznych;[Uprawnienie ] : wiedza z zakresu procesów oczyszczalni ścieków, aktów prawnych w zakresie realizacji remontów i eksploatacji urządzeń;[Umiejętność ] : wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna lub ochrona środowiska), kierowanie pracą oczyszczalni ścieków;[Inne] : 1. doświadczenie w kierowaniu pracą oczyszczalni ścieków, umiejętność czytania i prowadzenia dokumentacji technicznej,2. wiedza z zakresu procesów oczyszczalni ścieków oraz przepisów i aktów prawnych w zakresie realizacji i remontów, utrzymania i eksploatacji urządzeń,3. odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz elastyczność działania w zmieniających się warunkach.
Nazwa pracodawcy: Wodociągi Ustka Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 14, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty powinny zawierać: 1. CV wraz listem motywacyjnym, 2. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, 3. kopie świadectw pracy i referencji, 4. zgodę na przetwarzanie danych osobowych.Oferty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:Rekrutacja Specjalista ds. technologicznychna adres: Wodociągi Ustka sp. z o.o.ul. Ogrodowa 14, 76-270 Ustka, pokój nr. 4albo przesyłać na adres e-mail: gs (at) wodociagi.ustka.plTermin składania ofert upływa z dniem 31 października 2018 r.Wodociągi Ustka sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - oczyszczanie miast i gospodarka odpadami
Data dodania oferty pracy: 05.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-obsługa biurowa i pośrednictwo w obrocie nieruchomościami,-pracodawca poszukuje WYŁĄCZNIE osoby z doświadczeniem w bankowości lub administracji / pracy urzędniczej,-osoby zainteresowane proszone sa o kontakt telefoniczny 695-259-588
ELMAL SP. Z O.O. - 2016-02-15 - Tczew (pomorskie)
referent handlowy
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Leżajsk (podkarpackie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania, informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierownie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie danych do listy płac, naliczanie miesięcznych wynagrodzeń, sporządzanie raportów i deklaracji do Urzędu Skarbowego , ZUS, Urzędu Pracy
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
prowadzenie ewidencji surowców, monitorowanie zapasów magazynowych, sporządznie dokumentów, m.in. RW,PZ. Przyjmowanie na magazyn materiałów, wydawanie materiałów na produkcję. Przeprowadzanie inwentaryzacji, wypełnianie dokumentów w formie papierowej i elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
!!! Szczegóły dotyczące konkursu na stronie --- www.katowice.so.gov.pl ---- w zakładce oferty pracy !!!!- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.- W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Praca na stanowisku specjalisty (w zakresie psychologii) w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.09.2016r.).- Praca: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-06-24 - Bytom (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura Stowarzyszenia, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie różnych rodzajów ofert, wycen i kosztorysów w zależności od celu i funkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych, systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz instalacji elektrycznych
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na stanowisku: Specjalisty do spraw marketingu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż nasion, środków ochrony roślin.
"Ogród-Centrum" s.c. J.Piątkiewicz, K.Szwajca, G.Szwajca - 2018-03-20 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
. Główne obowiązki:-Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-14 - Otwock (mazowieckie)
kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, udział w wyjazdach, targach oraz szkoleniach na terenie Polski, Niemiec
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
w/g zakrsu
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Sejny (podlaskie)
zamawianie komponentów do planowanej produkcji, negocjowanie cen z dostawcami, sporządzanie zapytań ofertowych, kontrola zgodności dostaw, wyszukiwanie potencjalnych dostawców
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-07-20 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
zamawianie transportu międzynarodowego, przygotowanie i kontrola wysyłanych przesyłek, kontrola materiału na magazynie wraz z dokumentacją, kontakty z dostawcami i odbiorcami
MEGA Sp.z o.o. - 2016-06-14 - Wojcieszów (dolnośląskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie poczty pracodawcy oraz klientów i przekazywanie jej do odpowiednich osób, obsługa spotkań pracodawcy i klientów, zapewnienie sprawnego obiegu informacji
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Kraków (małopolskie)
Pomoc pryz produkcji wzrobw cukiernicyzch.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Łęczyce (pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
•Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardy•Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych•Budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej Klientom•Raportowanie efektów pracy
EURO-PHONE SP. Z O.O. - 2016-11-22 - Kościerzyna (pomorskie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
Pomoc kuchenna
Ristorante Portofino Barbara Gabryś wspólnik spółki cywilnej RESTAURACJA "U ZOSI" - 2016-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprzątanie budynków wielkopowierzchniowych
kontakt przez OHP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i naprawa pojazdów samochodowych. Diagnostyka komputerowa.Oferta pracy skierowana dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
MECHANIKA POJAZDOWA MICHAŁ KAŹMIERCZAK - 2018-04-03 - Siedlemin (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wykładanie towaru na półki i regały, sprzatanie sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, porządkowanie pomieszczeń magazynowych i cześci socjalnej oraz higieniczno-sanitarnej. Miejsce pracy: Wrocław ul. ŚwidnickaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (m.in.: ewidencja absencji, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie kart zasiłkowych), obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, inne niezbędne), pomoc w realizacji zadań wynikających z ZFŚS.
Comfort S.A. - 2018-03-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczanie imprez i uroczystości, prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca 2 - zmianowa 06.30 - 22.00 Wymagane złożenie aplikacji na stronie: https://bip.nadarzyn.pl/Pierwsza umowa na 6 miesięcy.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-04-07 - Nadarzyn (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, aktywna sprzedaż produktów szkoły, promocja i marketing szkoły nakierowany na rekrutacje nowych słuchaczy, pozyskiwanie potencjalnychj kontaktów podczas prelekcji i spotkan z potencjalnymi słuchaczami, dystrybucja materiałów reklamowych
Centrum Nauki i Biznesu "Żak" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)