SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Iława oferta pracy Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Iławie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1.Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych.2.Naliczanie zasiłków.3.Obsługa PPK.4.Wystawianie rachunków do umów cywilno-prawnych .5.Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11).6.Naliczanie składek ZUS , sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych.7.Rozliczanie kart drogowych kierowców.8.Wszelkie czynności związane z prowadzeniem kasy WTZ.9.Prowadzenie ewidencji pracowników oraz akt osobowych personelu.10.Wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach / zatrudnieniu na prośbę pracownika.11.Czynności związane z zawieraniem (rozwiązywaniem) umów o pracę.12.Wystawianie formularza RP7.13.Załatwianie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na rentę, emeryturę.14.Prowadzenie ewidencji czasu pracy .15.Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością socjalną, w tym:a)Sporządzanie umów na pożyczki mieszkaniowe, b)Naliczanie odpisu na ZFŚS.16.Sporządzanie zestawień rachunków i faktur do sprawozdań kwartalnych.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Iławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 2D, 14-202 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych.2.Naliczanie zasiłków.3.Obsługa PPK.4.Wystawianie rachunków do umów cywilno-prawnych .5.Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11).6.Naliczanie składek ZUS , sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych.7.Rozliczanie kart drogowych kierowców.8.Wszelkie czynności związane z prowadzeniem kasy WTZ.9.Prowadzenie ewidencji pracowników oraz akt osobowych personelu.10.Wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach / zatrudnieniu na prośbę pracownika.11.Czynności związane z zawieraniem (rozwiązywaniem) umów o pracę.12.Wystawianie formularza RP7.13.Załatwianie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na rentę, emeryturę.14.Prowadzenie ewidencji czasu pracy .15.Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością socjalną, w tym:a)Sporządzanie umów na pożyczki mieszkaniowe, b)Naliczanie odpisu na ZFŚS.16.Sporządzanie zestawień rachunków i faktur do sprawozdań kwartalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w zależności od wiedzy i doświadczenia zaw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Fizjoterapia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość obsługi programu R2Płatnik.Preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne i doświadczenie w pracy na w/w stanowisku.CV proszę wysyłać na adres: mwpsoniilawa (at) wp.pl lub dostarczyć osobiście: Warsztat Terapii Zajęciowej ul. Wiejska 2d, 14-202 Iława p. 109, tel. 503 315 254Na oferty czekamy max. do 18 grudnia 2019 roku do godz. 12.00
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Iławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Wiejska 2D, 14-202 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę wysyłać na adres: - mwpsoniilawa (at) wp.pllub dostarczyć osobiście: Warsztat Terapii Zajęciowej ul. Wiejska 2d, 14-202 Iława p. 109 max. do 18 grudnia 2019 roku do godz. 12.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 2D
Profil działalności pracodawcy: ma profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 18.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?80511edf74d1b3a78f7acb32c9d37eb6
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji firmy, tworzenie ofert handlowych, spotkania z klientami, tworzenie analiz zakupowych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres e-mail: tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Tczew (pomorskie)
,,
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Popowo (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Radom (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: planowanie i realizacja dostaw materiałowych na podst.harmonogramów i otrzymywanych przydziałów, nadzór nad relizacją wyrobu w kontekście zabezp. materiałowego, prowadzenie reklamacji na dostarczone wyroby, nadzór nad gospodarjką materiałową, nadzór nad dokumentami SZJ , opracowywanie wycen AWO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa ( Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2019-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
-wspieranie pracowników w zakresie IT;-monitorowanie i kontrola systemów informatycznych;-obsługa istniejących i wdrażanie nowych systemów informatycznych;-diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników;-konserwacja sprzętu komputerowego;-archiwizacja danych z serwerów;-przygotowanie programistyczne raportów i analiz;-czynny udział w procesie wdrażania nowych systemów informatycznych;-zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania;-nadzór nad funkcjonowaniem łączy internetowych.
JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-12-03 - Suszec (śląskie)
prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, prowadzenie dokumentacji ppoż. Obsługiwanych firm, wykonywanie audytów ppoż. U klienta, nadzór ppoż. Nad obsługiwanym klientem, wyjazdy do klientów w sprawie prowadzenia spraw ppoż., usuwanie uwag pokontrolnych PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z ochroną przeciwpożarową, konserwacja gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych (SSP, DSO, hydranty)
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-05-27 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac, rozliczenia ZUS dla podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2020-06-03 - Zabrze (śląskie)
ocena stanu budynków, wycena napraw i remontów, inwentaryzacja budynków, windykacja należności, prowadzenie niektórych spraw związanych z procesem budowlanym.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rejestrów i pism, udział w przygotowaniu próbek wody, opracowywanie sprawozdań, archiwizacja akt
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Chrzanów (małopolskie)
opracowywanie SIWZ oraz innej dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej, opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SWIZ na stronie internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów zatrudnienie na umowę o pracę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży, negocjowanie umów i warunków handlowych, obsługa klientów, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach, przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Cieszęta (warmińsko-mazurskie)
szlifowanie nożek do mebli
Z.E.W. DIVANI KASPRZAK ZDZISŁAW, JAN - 2016-05-17 - Gubin (lubuskie)
Praca w Kutnie-kontakty z dostawcami międzynarodowymi, planowanie produkcji,nadzorowanie dostaw,kontrola magazynu,zamawianie części, wprowadzanie i aktualizowanie danych, nadzór nad wprowadzaniem zmian,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane osoby niepełnosprawne.
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy i umów cywilnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i BHP, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie przewoźników, wysyłka deklaracji do ZUS(godziny pracy 7-15)
Zakład Produkcyjno-Handlowy ZIELEŃ Sp. z o.o. - 2019-11-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2015-12-16 - Jaraczewo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, kierowanie pojazdami ciężarowymi, uprawnienia: prawo jazdy kat.C+E, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w transporcie międzynarodowym, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie samochodu ciężarowego, rozliczanie dokumentacji przewozowej, znajomość rynku zachodniego;. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska UE;
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
Wszelkie prace murarskie
KAMILA MIKOŁAJCZAK Zakład Murarski Majchrzak - 2018-08-20 - Leszno (wielkopolskie)
-- pomoc przy drukowaniu paragonów oraz faktur- Nauka obsługi pakietu office, Sello, Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gdynia (pomorskie)
-
SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY AGNIESZKA, ZDZISŁAWA PLATA - 2016-03-10 - Wdzydze (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
testowanie materiałów; nadzorowanie oraz kontakt z dostawcami materiałów; przeprowadzanie audytów u dostawców materiałów i surowców; przygotowywanie raportów dla specjalistów w Japonii
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie otwartymi incydentami w związku z umowami o gwarantowanym poziomie usług SLA Przejęcie odpowiedzialności za incydenty o wysokim priorytecie z wyłączeniem P1 incydentów Eskalacja do zespołów technicznych, w których incydenty mogły lub przekroczyły terminy ich rozwiązania Oznaczanie wiedzy / solucji do ponownego wykorzystania, tj.Przekazywanie informacji za pośrednictwem zespołuZarządzającego wiedzą Zapewnienie terminowej realizacji przydzielonych zadańKomunikowanie możliwych trendów w zakresie rodzajów rejestrowanych incydentów Pomoc w przekazywaniu Krytycznych incydentów do zespołu Major Incydent Management Współpraca z teamem Major Incydent Management w dostarczaniu kompleksowych powiadomień bizn esowych Zapewnienie nietechnicznego wsparcia administracyjnego podczas i po zamknięciu incydentów
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Kraków (małopolskie)
Budowa trwałych relacji biznesowych z nowymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych; Uczestnictwo w targach branżowych; Kreowanie właściwego wizerunku firmy na rynku;.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2016-09-21 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
wspieranie pracowników Philip Morris w kwestiach związanych zzasobami ludzkimi proaktywne działania następcze w odniesieniu do rozwiązywaniawszystkich spraw od początku do końca przetrzymywanie zapytań i danych osobowych pracowników w baziedanych SAP przygotowywanie dokumentacji związanej z zasobami ludzkimi wykonywanie codziennych audytów danych wejściowych generowanie standardowych i złożonych raportów SAP przyczynianie się do usprawniania procesów HR dodatkowo uczestniczenie w tłumaczeniu i recenzowaniu dokumentów związanych z procesami personalnymi firmy
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
-obsługa kasy fiskalnej-znajomość przepisów rachunkowych-dekretowanie faktur
Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej - 2017-06-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na ok. 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul. Królowej Jadwigi 2/8GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie średnie, obsługa komputera i programów komputerowych "PŁATNIK" i "OPTYMA"
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opiniowanie psychologiczne
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów detalicznych i firmowychAnaliza sytuacji finansowej klientów zainteresowanych zdobyciem finansowaniaPośredniczenie w udzielaniu kredytów i pożyczek w instytucjach finansowych oraz bankachZbieranie danych statystycznych niezbędnych do ewaluacji strategii marketingowejProfesjonalna obsługa ( głównie) telefoniczna klientów zainteresowanych pozyskaniem
Habza Group sp. z o.o. - 2020-11-26 - Warszawa (mazowieckie)