SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - STAŻ RPO III Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - STAŻ RPO III
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - STAŻ RPO III
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2019
Data zakończenia pracy: 28.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane posiadanie pierwszego doświadczenia w obszarze administracyjnym, posługiwanie się na bardzo dobrym poziomie pakietem MS Office (zwłaszcza Excel), skrupulatność, dokładność, myślenie analityczne, umiejętność wyciągania wniosków z przeprowadzonych działań. Urząd Pracy wyraził zgodę na realizację stażu pod warunkiem przyjęcia osoby w wieku powyżej 30 roku życia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dowód osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 10A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.09.2019
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7b45eab1ea622cbf8c6de947c44755ec
Podobne oferty pracy
prowadzenie korespondencji; przygotowywanie umów; obsługa spotkań i szkoleń; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; planowanie i organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kokotów (małopolskie)
Korzystanie ze znajomości j. niemieckiego czyli dobra rozmowapomiędzy osobami, mająca na celu budowę relacji handlowych b2b.. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-04-10 - Opole (opolskie)
Księgowość i fakturowanie
Piekarnia Koszykowa spółka cywilna Andrzej i Elżbieta Wolanin - 2019-09-11 - Malbork (pomorskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA SPRZEDAŻ DETALICZNĄ ROŚLIN OZDOBNYCH, DORADZTWO W ICH DOBORZE I PIELĘGNACJI.ZAKRES ZADAŃ:- SPRZEDAŻ ROŚLIN I AKCESORIÓW OGRODNICZYCH- DORADZANIE KLIENTOM W DOBORZE ROŚLIN I ICH PIELEGNACJI- PIELĘGNACJA SPRZEDAWANYCH ROŚLIN ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ICH WYSOKOĄ JAKOŚĆ- OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJSZCZEGÓŁOWE DANE O FIRMIE I OFERCIE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONACH: HOMAROSLINY.PL/PRACA
Małgorzata Homa - 2017-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe- mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, wynagrodzenie chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy-obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON-sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-18 - Rudna Mała (podkarpackie)
Prace spawacza
"ENERGOMONTAŻ ŚWIĘTOCHŁOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-02 - Chorzów (śląskie)
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców ukraińskojęzycznych, w tym między innymi oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy do PUP, zezwoleń na pracę, jednolitych zezwoleń na pobyt czasowy i pracę; monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych oraz dbanie o terminowość procesów legalizacyjnych; bieżąca współpraca z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Pracy, Strażą Graniczną w zakresie zatrudniania obcokrajowców; wyjazdy do ww. instytucji z obcokrajowcami; wsparcie cudzoziemców w zakresie: uzyskiwania numeru PESEL/NIP, dokonywania meldunku i wyrabiania karty pobytu czasowego; informowanie cudzoziemców ukraińskojęzycznych o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę; odnotowywanie danych w wewnętrznych firmowych rejestrach oraz odpowiednia archiwizacja otrzymanych dokumentów; dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie. Współpraca z innymi działami firmy (np. Działem Personalnym, Działem Księgowości, Działem Administracji, Działem Rekrutacji).- Wynagrodzenie: min. 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Umowa na okres próbny na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień i przepisów w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców na terenie Polski; doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane; umiejętność tworzenia zestawień i raportów, praktyczna znajomość obsługi MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność obsługi komputera. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu B2 i/lub jako język ojczysty w mowie i piśmie. Inne wymagania: gotowość do podjęcia pracy z obcojęzycznym personelem; samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Katowice (śląskie)
REZOLUCJA ZAPYTANIA KLIENTA: Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralny dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi, rozwiązując złożone żądania i uczestnicząc/prowadzenie wspólnych inicjatyw; LOKALNE C & B I ZARZĄDZANIE DANYMI: Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac; RAPORTOWANIE Przygotowanie wysokiej jakości standardów i złożone raporty, w tym obliczenia i symulacje; MASOWE ZMIANY: Koordynacja i wykonywanie złożonych masowych zmian poprzez analizę organizacji struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie wszelkich umów o pracę, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin jak również świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej/, raportów dla pracowników, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika, współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, k. prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoz pracownika oraz kontrola ich aktualności, i. rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego, w. okresowa analiza funduszu płac, przestrzeganie tajemnicy służbowej, y. wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych Kierownika Ośrodka. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.- Znajomość języka Ukraińskiego, Rosyjskiego, Białoruskiego jest wymagana do: tworzenia regulaminów organizacyjnych, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Licencjat lub Magister. Wymagany 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Wymagane umiejętności sprawnego przygotowywania wszelkiej dokumentacji kadrowej, tj. umów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy. Wymagana znajomość programów kadrowych. Wymagana biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, Internet). Wymagane wysokie zdolności organizacyjne i odporność na stres. Wymagana odpowiedzialność, sumienność oraz duże zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie dostaw, wydawanie towarów, rozkładanie.
REN Sp. z o. o. - 2017-04-14 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie spotkań z klientami, działania marketingowe, informacyjne, badanie rynku.Wymagane doświadczenie min. 3 lata.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Grębiszew (mazowieckie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie kalkulacji kosztowych na podstawie dokumentacji technicznej, współpraca przy opracowywaniu projektu wykonawczego, sporządzanie ofert, udział w uzgodnieniach z klientem
Zakład Usługowo-Produkcyjny STOLCHO Kępno o/Kobyla Góra - 2020-02-26 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na przedmiotowym stanowisku należeć będzie nadzór i kontrola nad realizacją robót remontowych, naprawczych i konserwacyjnych, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, dokonywanie przeglądów technicznych, udział w tworzeniu planów remontów, przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie powierzonych czynności, kontakty z mieszkańcami, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "JEDNOŚĆ" - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie oferty handlowej pozyskiwanie klientów z Rosji, Ukrainy Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
wspomaganie działu kadr w bieżących w zadaniach
PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
specjalista do montażu sufitów podwieszanych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Lublin (lubelskie)
ustalanie procesów produkcyjnych, ustalanie planów produkcji, opracowanie kolejności zleceń
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaple (dolnośląskie)
•budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,•zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,•działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,
J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna - 2016-11-29 - Lubin (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
odzież damska
Zakład Krawiecki "Salga" - Lisowska Sylwia - 2016-06-30 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2017-09-15 - Filipów (podlaskie)
ocena i skomentowanie dokumentacji projektowej pod względem jej zgoności z kontraktem; opiniowanie technologii realizacji robót budowlano-montażowych; sprawdzanie dokumentacji projektowej;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów na kredyt; obsługa klientów; udzielanie kredytów;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji,zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zambrów (podlaskie)
- Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących od klientów - przygotowywanie ofert dla klienta oraz realizacja zamówień- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi relacji - budowanie strategii pozyskiwania klientówWymagania: wykształcenie wyższe, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, budowanie długotrwałych relacji z klientem, aktywne pozyskiwanie klientów, znajomość języka rosyjskiego na poziomie A1 w mowie i piśmie, min. 1 rok doświadczeniaPraca w godzinach: 08:00-16:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-02-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie profili PCV do dalszej obróbki, zgrzewanie, cięcie profili PCV, okuwanie, szklenie
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)