REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Krotoszyce oferta pracy Bank Spółdzielczy w Legnicy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: obsługa finansowa klienta, udzielanie kredytów, zakładanie rachunków

Data publikacji: 2021-03-03

Lokalizacja: Krotoszyce (dolnośląskie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Legnicy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piastowska 30, 59-223 Krotoszyce, powiat: legnicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa finansowa klienta, udzielanie kredytów, zakładanie rachunków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca planuje po okresie próbnym zatrudnienie na czas nieokreślony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legnicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0209

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa klienta

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera Word, Excel, Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień finansowych

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Legnicy

danePracodawcy_nip: 6910205423

danePracodawcy_regon: 000509985

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

Adres pracodawcy:
Wjazdowa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, rozmowa kwalifikacyjna, kontakt na e-mail: agnieszka.zataj (at) bslegnica.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Legnica

danePracodawcy_kodPowiatu: 0262

Gmina pracodawcy: Legnica

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Legnica

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954047

Adres strony pracodawcy: www.bslegnica.pl

Ulica pracodawcy: Wjazdowa

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331203

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 03.03.2021

Oferta pracy ważna do: 31.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0fec838242a7b9fdbdd0b2502d690fa

Podobne oferty pracy

REFERENT W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY(NR 5092) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji dotyczącej świadczeń, - sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych, - dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, - prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń, - przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy, - włączanie do akt decyzji i korespondencji,- współpraca z ZUS.Miejsce wykonywania pracy: Oddział Regionalny KRUS w Bydgoszczy.Umowa na zastępstwo.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny, jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 2 250 PLN

Obsługa recepcji, przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie gości z podbytu, wystawianie FV, obsługa kasy fiskalnej.System pracy 12-godzinny: 07:00-19:00-07:00
"Geovita" S.A. - 2019-02-04 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

REFERENT DS PRZETARGÓW I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Pracownik działu handlowego obsługujący zapytania ofertowe, przetargi, wyceny. Obsługa programu AutoCad, umiejętność czytania rysunku technicznego. Kontakt z Klientem.
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SP. Z O.O. - 2020-10-02 - Lublin (lubelskie)

STAŻ REFERENT 163 - 1 033,7 PLN

WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Namysłów (opolskie)

REFERENT D/S SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w godzinach 8-16; 10-18; 9-17. Spotkanie w sprawie pracy 10.05.2017r. godzina 12 Salon Mebli Bodzio Tarnobrzeg ul. Kwiatkowskiego 14A
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. J - 2017-04-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

REFERENT - do 2 300 PLN

a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów ( decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,h) sporządzanie sprawozdań,i) wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j) prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,l) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-02-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 200 PLN

obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

REFERENT - 1 440 PLN

Obsługa aplikacji Ministerstwa Zdrowia związanej z Narodowym Programem Szczepień; rejestracja pacjenta, wypełnianie ankiet i dokumentacji związanej z Narodowym Programem Szczepień, obsługa e-rejestracji pacjenta.Osoba zostanie objęta szczepieniem przeciw COVID-19 jako pracownik służby zdrowia.Program POWER
kontakt przez PUP - 2021-04-14 - Brzesko (małopolskie)

WĘDLINIARZ - od 2 000 PLN

Prace przy produkcji wędlin.
P.P.H.U . "KAWIKS" K . Chachulski i W. Chachulski Sp.J. Patoki - 2017-01-26 - Patoki (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Staż dla osoby do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER. Praca w godz od 9:00 do 17:00.Nauka organizowania zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów, przygotowywnaie towarów do sprzedaży, ekspozycja towarów, nauka obsługi kasy fiskalnej, obsługa klienta. zapoznanie się z zasadami załatwiania reklamacji zakupionych towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kolbuszowa (podkarpackie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Bieżąca organizacja biura i wykonywanie czynności administracyjno-biurowych. Obsługa, kontrola i analiza stanu zapasów, zarządzanie korespondencją biurową.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Płock (mazowieckie)

REFERENT PRAWNY W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ (NR 3140) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 300 PLN

prowadzenie magazynu materiałów hutniczych, wydawanie materiałów
F.U.W.K. "Konwektor" Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 800 PLN

Przygotowywanie kart ewidencji odpadów, Sporządzanie zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilościach odpadów oraz instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m. in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) w przygotowywaniu dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń,Rozliczanie kosztów i opłat związanych z korzystaniem ze środowiska. Umowa na 3 miesiące, po okresie próbnym na czas określony; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00; wysokość wynagrodzenia od 2800 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O. - 2018-03-26 - Słupsk (pomorskie)

REFERENT - od 2 320 PLN

realizowanie funkcji wychowawczej i opiekuńczej w internacie; dążenie do stworzenia warunków do pełnego rozwoju osobowości wychowanka; kształtowanie postaw moralnych i obywatelskich; opieka podczas dyżuru porannego, nauki własnej, dyżuru wieczornego i ciszy nocnej; realizowanie zadań planu wychowawczego internatu i szkoły w czasie wolnym wychowanków; przeciwdziałanie wszelkim formom nieprawidłowych relacji między wychowankami; pomoc w przezwyciężaniu trudności językowych między wychowankiem a społecznością szkolną; pełnienie roli przedstawiciela wychowanka związane z pobytem i nauką w szkole
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Prószków (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sklep spożywczo- przemysłowy
P. H. U. "AGAWA" Waldemar Waśko - 2017-05-30 - Michałowo (podlaskie)

REFERENT D.S JAKOŚCI (MAŁOMICE) - od 2 000 PLN

- kontrola jakości produktów- prowadzenie badań laboratoryjnych- tworzenie raportów jakościowych
WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Małomice (lubuskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY / SPRZĄTACZKA - od 1 100 PLN

przy ul. św. Marcin:- utrzymywanie w czystości pomieszczeń biurowych oraz ogólnodostępnych dla pracowników - łazienek, kuchni, korytarza i ich sprzątanie- utrzymywanie czystości na klatkach schodowychprzy ul. Woźnej:- utrzymywanie w czystości pomieszczeń biurowych oraz ogólnodostępnych dla pracowników - łazienek, kuchni, korytarza i ich sprzątanie- utrzymywanie czystości w korytarzu
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości - 2018-09-07 - Poznań (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - od 2 782 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa Nr 10 - 2020-06-05 - Gdynia (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 250 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, praca w Starej Białej w systemie jednozmianowym w godz. 8-15.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2019-07-09 - Stara Biała (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH - do 1 850 PLN

obsługa kadrowa pracowników
Zarząd Dróg Powiatowych w Łęczycy - 2016-11-15 - Łęczyca (łódzkie)

REFERENT - od 2 600 PLN

Szczegółowy zakres obowiązków określony został w ogłoszeniu o naborze: https://bip.powiatraciborski.pl1. Wymagane dokumenty:- życiorys (CV);- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);- kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP oraz Dziale Obsługi Administracyjnej PCPR);- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe; - oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne.2. Dokumenty należy składać:- osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu, ul. Klasztorna 6, pok. 7,- pocztą na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie (decyduje data wpływu).Dokumenty należy składać do dnia 27 lutego 2020 roku do godziny 15.00.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2020-02-21 - Racibórz (śląskie)

REFERENT OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

praca według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)

LAKIERNIK PROSZKOWY - 1 440 PLN

- lakierowanie proszkowe elementów;- ocena wizualna nałożonej powłoki;- przygotowywanie kabiny malarskiej do pracy
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Działosza (dolnośląskie)

REFERENT DS. INFORMATYKI - 1 033,7 PLN

pomoc w sprawach organizacyjno - biurowych, porządkowanie dokumentacji, zarządzanie bazami dabych,
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW - 997,4 PLN

przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, dekretowanie operacji księgowych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Sulęcin (lubuskie)

SZLIFIERZ SZKŁA PŁASKIEGO - od 1 750 PLN

Szlifowanie, przenoszenie szkła (dźwiganie).
LUSTRA OKUNIEW Marcin Czerwiński - 2015-12-11 - Okuniew (mazowieckie)

REFERENT W DZIALE HANDLOWYM I MARKETINGOWYM - od 2 000 PLN

utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Gorlice (małopolskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Rumia (pomorskie)

REFERENT (WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY- PRACA DLA POMORZAN) - 1 033,7 PLN

Zapoznanie się z ubezpieczeniami obowiązujacymi w Gminie Miasta Gdyni - procedura zamówień publicznych, rodzaje ubezpieczeń, zakres ubezpieczeń, zapoznanie się ze szkodami obslugiwanymi przez Wydział Administracyjny. Sporządzanie zestawień dotyczących obsługiwanych polis ubezpieczeniowych i szkód powstałych na terenie Gminy Miasta Gdyni - szkody w mieniu gminnym, szkody osobowe i w mieniu spowodowane działaniem czynników zależnych od Gminy (np. stan dróg i chodników gminnych itp). Zapoznanie się ze sposobem rozliczania faktur spływajacych do Wydziału administracyjnego (sprawdzanie zasadności wystawienia i zgodności z Umową, przygotowanie dokumentów do wybuduj, sprawdzanie faktury pod względem formalnym i rachunkowym, rozliczanie VAT-u).
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat