REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Krotoszyce oferta pracy Bank Spółdzielczy w Legnicy
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: obsługa finansowa klienta, udzielanie kredytów, zakładanie rachunków
Data publikacji: 2021-03-03
Lokalizacja: Krotoszyce (dolnośląskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Legnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 30, 59-223 Krotoszyce, powiat: legnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa finansowa klienta, udzielanie kredytów, zakładanie rachunków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca planuje po okresie próbnym zatrudnienie na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0209
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera Word, Excel, Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień finansowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Legnicy
danePracodawcy_nip: 6910205423
danePracodawcy_regon: 000509985
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Wjazdowa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, rozmowa kwalifikacyjna, kontakt na e-mail: agnieszka.zataj (at) bslegnica.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Legnica
danePracodawcy_kodPowiatu: 0262
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Legnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954047
Adres strony pracodawcy: www.bslegnica.pl
Ulica pracodawcy: Wjazdowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331203
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0fec838242a7b9fdbdd0b2502d690fa
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji dotyczącej świadczeń, - sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych, - dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, - prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń, - przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy, - włączanie do akt decyzji i korespondencji,- współpraca z ZUS.Miejsce wykonywania pracy: Oddział Regionalny KRUS w Bydgoszczy.Umowa na zastępstwo.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny, jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa recepcji, przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie gości z podbytu, wystawianie FV, obsługa kasy fiskalnej.System pracy 12-godzinny: 07:00-19:00-07:00
"Geovita" S.A. - 2019-02-04 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Pracownik działu handlowego obsługujący zapytania ofertowe, przetargi, wyceny. Obsługa programu AutoCad, umiejętność czytania rysunku technicznego. Kontakt z Klientem.
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SP. Z O.O. - 2020-10-02 - Lublin (lubelskie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Namysłów (opolskie)
Obsługa klienta w godzinach 8-16; 10-18; 9-17. Spotkanie w sprawie pracy 10.05.2017r. godzina 12 Salon Mebli Bodzio Tarnobrzeg ul. Kwiatkowskiego 14A
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. J - 2017-04-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów ( decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,h) sporządzanie sprawozdań,i) wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j) prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,l) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-02-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa aplikacji Ministerstwa Zdrowia związanej z Narodowym Programem Szczepień; rejestracja pacjenta, wypełnianie ankiet i dokumentacji związanej z Narodowym Programem Szczepień, obsługa e-rejestracji pacjenta.Osoba zostanie objęta szczepieniem przeciw COVID-19 jako pracownik służby zdrowia.Program POWER
kontakt przez PUP - 2021-04-14 - Brzesko (małopolskie)
Prace przy produkcji wędlin.
P.P.H.U . "KAWIKS" K . Chachulski i W. Chachulski Sp.J. Patoki - 2017-01-26 - Patoki (łódzkie)
Staż dla osoby do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER. Praca w godz od 9:00 do 17:00.Nauka organizowania zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów, przygotowywnaie towarów do sprzedaży, ekspozycja towarów, nauka obsługi kasy fiskalnej, obsługa klienta. zapoznanie się z zasadami załatwiania reklamacji zakupionych towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Bieżąca organizacja biura i wykonywanie czynności administracyjno-biurowych. Obsługa, kontrola i analiza stanu zapasów, zarządzanie korespondencją biurową.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Płock (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie magazynu materiałów hutniczych, wydawanie materiałów
F.U.W.K. "Konwektor" Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie kart ewidencji odpadów, Sporządzanie zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilościach odpadów oraz instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m. in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) w przygotowywaniu dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń,Rozliczanie kosztów i opłat związanych z korzystaniem ze środowiska. Umowa na 3 miesiące, po okresie próbnym na czas określony; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00; wysokość wynagrodzenia od 2800 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O. - 2018-03-26 - Słupsk (pomorskie)
realizowanie funkcji wychowawczej i opiekuńczej w internacie; dążenie do stworzenia warunków do pełnego rozwoju osobowości wychowanka; kształtowanie postaw moralnych i obywatelskich; opieka podczas dyżuru porannego, nauki własnej, dyżuru wieczornego i ciszy nocnej; realizowanie zadań planu wychowawczego internatu i szkoły w czasie wolnym wychowanków; przeciwdziałanie wszelkim formom nieprawidłowych relacji między wychowankami; pomoc w przezwyciężaniu trudności językowych między wychowankiem a społecznością szkolną; pełnienie roli przedstawiciela wychowanka związane z pobytem i nauką w szkole
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Prószków (opolskie)
sklep spożywczo- przemysłowy
P. H. U. "AGAWA" Waldemar Waśko - 2017-05-30 - Michałowo (podlaskie)
- kontrola jakości produktów- prowadzenie badań laboratoryjnych- tworzenie raportów jakościowych
WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Małomice (lubuskie)
przy ul. św. Marcin:- utrzymywanie w czystości pomieszczeń biurowych oraz ogólnodostępnych dla pracowników - łazienek, kuchni, korytarza i ich sprzątanie- utrzymywanie czystości na klatkach schodowychprzy ul. Woźnej:- utrzymywanie w czystości pomieszczeń biurowych oraz ogólnodostępnych dla pracowników - łazienek, kuchni, korytarza i ich sprzątanie- utrzymywanie czystości w korytarzu
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości - 2018-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa Nr 10 - 2020-06-05 - Gdynia (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, praca w Starej Białej w systemie jednozmianowym w godz. 8-15.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2019-07-09 - Stara Biała (mazowieckie)
obsługa kadrowa pracowników
Zarząd Dróg Powiatowych w Łęczycy - 2016-11-15 - Łęczyca (łódzkie)
Szczegółowy zakres obowiązków określony został w ogłoszeniu o naborze: https://bip.powiatraciborski.pl1. Wymagane dokumenty:- życiorys (CV);- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);- kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP oraz Dziale Obsługi Administracyjnej PCPR);- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe; - oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne.2. Dokumenty należy składać:- osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu, ul. Klasztorna 6, pok. 7,- pocztą na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie (decyduje data wpływu).Dokumenty należy składać do dnia 27 lutego 2020 roku do godziny 15.00.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2020-02-21 - Racibórz (śląskie)
praca według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
- lakierowanie proszkowe elementów;- ocena wizualna nałożonej powłoki;- przygotowywanie kabiny malarskiej do pracy
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Działosza (dolnośląskie)
pomoc w sprawach organizacyjno - biurowych, porządkowanie dokumentacji, zarządzanie bazami dabych,
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, dekretowanie operacji księgowych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Sulęcin (lubuskie)
Szlifowanie, przenoszenie szkła (dźwiganie).
LUSTRA OKUNIEW Marcin Czerwiński - 2015-12-11 - Okuniew (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Gorlice (małopolskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Rumia (pomorskie)
Zapoznanie się z ubezpieczeniami obowiązujacymi w Gminie Miasta Gdyni - procedura zamówień publicznych, rodzaje ubezpieczeń, zakres ubezpieczeń, zapoznanie się ze szkodami obslugiwanymi przez Wydział Administracyjny. Sporządzanie zestawień dotyczących obsługiwanych polis ubezpieczeniowych i szkód powstałych na terenie Gminy Miasta Gdyni - szkody w mieniu gminnym, szkody osobowe i w mieniu spowodowane działaniem czynników zależnych od Gminy (np. stan dróg i chodników gminnych itp). Zapoznanie się ze sposobem rozliczania faktur spływajacych do Wydziału administracyjnego (sprawdzanie zasadności wystawienia i zgodności z Umową, przygotowanie dokumentów do wybuduj, sprawdzanie faktury pod względem formalnym i rachunkowym, rozliczanie VAT-u).
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Gdynia (pomorskie)