REFERENT Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów ( decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,h) sporządzanie sprawozdań,i) wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j) prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,l) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów ( decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,h) sporządzanie sprawozdań,i) wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j) prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,l) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko referenta w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 8 marca 2017 r. (tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
curriculum vitae,list motywacyjny,dokument poświadczający wykształcenie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ( w przypadku osób będących obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2017
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 08.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przyjmowanie rocznych zeznań podatkowych od podatników podczas trwania akcji zeznań oraz wykonywanie innych prac związanych z obsługą podatników w tym okresie- zakładanie akt podatkowych podatników- wypożyczanie z Biblioteki Akt aky podatkowych i innych dokumentów dla pracowników Działu Obsługi Bezpośredniej- Wpinanie wszelkiej dokumentacji podatkowej do akt podatkowych- wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów podatkowych- wykonywanie wszellkich innych czynności pomocniczych związanych z obsługą biurową Działu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Mysłowice (śląskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Głogów (dolnośląskie)
kompletowanie dokumentów na rynki wschodnie, archiwizacja dokumentów, organizacja transportu produktów, opracowanie dokumentów i kontakt z pracownikami w j. ukraińskim,
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Chróścina (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, materialna organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, obsługa programu płacowo - kadrowego Comarch.
WELDING INSTALLATION PROJECTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-29 - Brzesko (małopolskie)
1)Przygotowanie, opracowanie, dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych oraz innych dokumentów będących podstawą zapisów w księgach rachunkowych.2)Kwalifikowanie wydatków dotyczących projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.3)Współpraca z osobą odpowiedzialną za opracowanie części merytorycznej wniosku o płatność.4)Sporządzanie wniosków beneficjanta o płatność (dot. realizowanych projektów PO WER i WRPO).5)Księgowanie na kontach analitycznych i syntetycznych oraz wprowadzanie danych do programu SYRIUSZ. Prowadzenie kont dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.6)Dokonywanie odpowiednich zmian w planie kont jednostki tj. tworzenie analityki z takimi segmentami kont, które zapewniają prawidłowe wyodrębnienie wydatków dotyczących realizowanych operacji gospodarczych.7)Dokonywanie analizy zgodności wewnętrznej analitycznych i syntetycznych zapisów ksiąg rachunkowych wszystkich (dziennik, księga główna, księgi pomocnicze, zastawienie obrotów i sald księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych).8)Rejestrowanie rozrachunków i faktur dotyczących zobowiązań i należności w systemie SYRIUSZ.
Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie - 2016-05-20 - Złotów (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Głogów (dolnośląskie)
Motaż zabudowy GK, szpachlowanie, prace przygotowawczo-wyburzeniowe
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Rzuchowa (małopolskie)
- rekrutowanie kandydatów, - prowadzenie bazy, - rozmowy kwalifikacyjne
AGENCJA SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2016-07-12 - Końskie (świętokrzyskie)
PRACA W CALL CENTERAUTORYZACJA NAPRAW POJAZDÓW FLOTOWYCH
"AUTODISTRIBUTION POLSKA" SP. Z O.O. - 2016-10-19 - Dębica (podkarpackie)
sporzadzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację stazy zawodowych dla młodzieżyoraz wymian międzynarodowej, realizacja, koordynacja, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów, wyjazdy zorganizowane w ramach projektów
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-06-06 - Białystok (podlaskie)
referent administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Leżajsk (podkarpackie)
Sporządzanie analiz z zakresu ryzyka bankowego na podstawie danych bankowych
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Łososina Dolna (małopolskie)
Segregowanie dokumentów.Prowadzenie korespondencji oraz pomoc księgowa.
BATISTA Sp. z o.o. - Sp. k. - 2017-03-09 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
Segregowanie dokumentów, weryfikacja faktur, rozliczanie należności i zobowiązań. Opiniowanie dokumentów księgowych. Sporządzanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie ze stanowiskiem.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Lublin (lubelskie)
dobieranie materiałów drzewnych bukowych do obróbki ze względu na wymaganą przez klientów jakość produkowanych ramiączek odzieżowych, desek, chlebaków, obsługiwanie pilarek stolarskich taśmowych i tarczowych oraz pilarek tarczowych poprzecznych i wyrzynarek
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Gorlice (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Białystok (podlaskie)
Kładzenie glazury. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-16 na terenie Kołobrzegu i Ustronia Morskiego. Praca również w sobotę.
Dorota Kameduła Usługi Ogólnobudowlane "Dorota" - 2015-12-01 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów na terytorium Polski, obsługa komputera i e-maila.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "KAM-EKO" Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
odśnieżanie, prace ogrodnicze i remontowe, inne prace pomocnicze związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, drobne naprawy i remonty
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Orzesze (śląskie)
Przygotowywanie projektó pism wewnetrznych i zewnetrznych, obsługa administracyjna, prowadzenie szczegółowej bieżącej dokumentacji wieloosobowego stanowiska pracy ds. BHP, archiwizacja dokumentó zgodnie z Instrukcją Kancelarayjną, wprowadzanie danych do programu eDekret.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Żywiec (śląskie)
wg stanowiska (obsługa klienta)
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Międzychód (wielkopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Morzeszczyn (pomorskie)
Mycie i dezynfekcja sal chorych, pomieszczeń sanitarnych, korytarzy na terenie oddziałów szpitalnych.Praca na umowę o pracę w godzinach 7-15 w Kołobrzegu.
SANPRO Consulting BPO - 2017-03-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Strzyżenie, koloryzacja, upięcia, modelowanie itp.Wymagania: dyplom czeladnika w zawodzie fryzjer, mile widziane doświadczenie.
GRAND STYLE Studio Fryzjerskie Urszula Gmitruk - 2017-07-04 - Racibórz (śląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków: wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, obsługa klientów zgodnie z procedurami ,dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, tworzenie dokumentacji handlowej, tworzenie prostych analiz i zestawień danych.Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ,umiejętność obsługi klienta przez specyficzne kanały: telefon, Internet, e-mail, umiejętności obsługi sprzętu biurowego oraz komputera, znajomość pakietu biurowego (np. MS Office), komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, umiejętność pracy w zespoleKontakt e- mail: kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP Z O.O. - 2017-08-02 - Radlin (śląskie)
prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur i umów z kontrahentami
MARSZAL Logistyka Sp. z. o. o. w Zawrotach - 2018-01-09 - Zawroty (warmińsko-mazurskie)
• realizacja wdrożonych programów działań związanych z edukacją przyrodniczą w obiektach Parku, na jego terenie oraz na polecenie służbowe poza jego granicami; • udział w organizacji, aktualizacji i udostępnieniu ekspozycji przyrodniczych, administrowanych przez SPN• udział w obsłudze informacyjnej oraz edukacyjnej w zakresie ekspozycji przyrodniczych;• udział w opracowaniu programów edukacyjnych Parku oraz scenariuszy zajęć edukacyjnych;• udział w opracowaniu materiałów edukacyjnych publikowanych przez Park;• udział w opracowaniu terenowej infrastruktury edukacyjnej;• współtworzenie platform internetowych;• pobór opłat wprowadzonych zarządzeniem dyrektora SPN;• sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży oraz zwiedzających;
Słowiński Park Narodowy - 2016-09-30 - Smołdzino (pomorskie)
Obsługa klientów, obsługa sprzedaży wyrobów, badanie i analizy rynku zytu, identyfikacja potrzeb klientów, planowanie i realizacja działań marketingowych, ustalanie polityki sprzedaży i promocji firmy.
PCC Silicium Spółka Akcyjna - 2016-12-15 - Zagórze (świętokrzyskie)