REFERENT DS. KADROWYCH Brzesko oferta pracy WELDING INSTALLATION PROJECTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: REFERENT DS. KADROWYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, materialna organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, obsługa programu płacowo - kadrowego Comarch.
Data publikacji: 2017-12-29
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: WELDING INSTALLATION PROJECTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, materialna organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, obsługa programu płacowo - kadrowego Comarch.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie, znajomość języka niemieckiego, znajomość programu Optima, Exel, Płatnik.
Nazwa pracodawcy:
WELDING INSTALLATION PROJECTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Ludwika Solskiego 11/C, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Adres strony pracodawcy: www.wip-company.pl/pl/strona-glowna/
Ulica pracodawcy: Ludwika Solskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
działalność związana z instalowaniem maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.12.2017
Data dodania oferty pracy: 29.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie masy klejowej, pomoc przy załadunku i rozładunku prasy z elementów sklejki
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prowadzenie obsługi biurowej działu, przygotowanie pism urzędowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, udział w przygotowywaniu przetargów i zamówień.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - 2018-04-05 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Biuro Ochrony Skorpion Sp. z o.o.w Ostródzie - 2018-03-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Odbieranie z wszystkich wydziałów kart pracy, kart urlopowych oraz chorobowych i dostarczanie ich do działu kadrOdbieranie dokumentacji technicznej z działu logistyki i rozprowadzanie jej po wydziałach,Stała współpraca z firmami zewnętrznymi.Odbieranie zamówień biurowych na wszystkie wydziały.Prowadzenie godzin pracowniczych z wydziału PM1, PA i TP.Prowadzenie wszelkich rejestrów zgłaszanych przez Dyrektora.Drukowanie kart niezbędnych do produkcji.Pomoc na wydziale PM1 i PA w prowadzeniu nowego systemu 5S.Wypisywanie delegacji, rejestracja oraz załatwianie noclegów i zaliczek.Prowadzenie nadgodzin z wszystkich wydziałów, zbieranie w całość i przesyłanie do Dyrektora.Wydruki wysyłkowe dla mistrzów.Zamówienia w systemie.Wydruki z systemu uszkodzonych bądź zagubionych przewodników.Poprawa błędnego raportowania czasu pracy.Dostarczanie i odbieranie dokumentów na ubrania robocze.Zgłaszanie do Działu Kadr nowo przyjętych i zwolnionych pracowników z firm zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wieluń (łódzkie)
Fakturowanie, awizacja dostaw, kompletowanie dokumentów.
BAĆ-POL S.A. - 2016-10-18 - Niepołomice (małopolskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
jw.
Stowarzyszenie GPP Ekologia - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów gotowych na tartaku, kontakt z klientem osobisty lub telefoniczny, analiza zamówień, obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur
Przedsiębiorstwo Hand.Prod.Usł. "Tartak" - 2018-02-14 - Kłaj (małopolskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
Współpraca z kontrahentem , aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta, prezentowanie produktów firmy, obsługa sprzedażowa. Obsługa komputera, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, mile widziane doświadczenie w sprzedzaży.
PLASTIC FORM B. Jagiełło-Waszkiel, A. Waszkiel J.Wiśniewska, A.Wiśniewski Sp. Jawna - 2016-03-11 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa - prowadzenie sekreteriatu/ kancelarii jednostki administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
malowanie i układanie kalkomanii na wyroby z porcelany
PREMIER GROUP Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Udział w spotkaniach handlowych z klientami, zapoznanie się z programami komputerowymi obowiazującymi w danym dziale.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mysłowice (śląskie)
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:a) prowadzenie spraw organizacyjnych Centrum pod względem formalno-prawnym,b) sporządzanie projektów umów, porozumień i wewnętrznych aktów normatywnych,c) doradztwo w zakresie sporządzania ofert, specyfikacji i innych dokumentów, w tym ich opiniowanie,d) pomoc prawna w prowadzeniu spraw pracowniczych,e) współipraca z insrytucjami zewnętrznymi w zakresie pomocy na rzecz uczestnikówIndywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego,f) prowadzenie zajęc z zakresu podstaw prawa dla uczestników Programu Centrum,g) udzielanie konsultacji uczestnikom Programu w sprawach dotyczących ich sytuacji życiowej orazpodstawowych porad z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień z zakresupomocy społecznej.
Centrum Integracji Społecznej im. Jacka Kuronia w Bydgoszczy - 2016-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kuchnia polska
DOM SENIORA BOŻENA - 2016-03-02 - Siewierz (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji związanej z produkcją konserw rybnych. Miejsce pracy Kartoszyno
GRAAL SA - 2016-08-19 - Kartoszyno (pomorskie)
obsługa komputera, faksu oraz innych urządzeń biurowych, zapoznanie z obiegiem dokumentów, przekazanie dokumentów do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Pińczów (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
Miejsce stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Krapkowice (opolskie)
przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię,krojenie ,szatkowanie i siekanie warzyw,owoców,utrzymanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
1) Obliczanie i sporządzanie list dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło itp.).2) Prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wychowawczych itp.3)Prowadzenie rozliczeń z ZUS-em (sporządzanie dokumentów rozliczeniowych)4)Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym5)Sporządzanie sprawozdań statystycznych o wynagrodzeniach i zatrudnieniu,6)Archiwizacja dokumentów,7)Prowadzenie kasy szkoły, druków ścisłego zarachowania,8)Inne czynności wynikające z karty stanowiska pracySzczegóły na stronie BIP http://siedlcesp12.bip.e-zeto.com
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach - 2016-10-31 - Siedlce (mazowieckie)
Rejestracja i umawianie pacjentów w poradni
Nowoczesne Centrum Medyczne OKOKLINIK Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Opole (opolskie)
Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta - udzielanie informacji w punkcie informacyjnym.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SP. J. - 2017-04-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2016-03-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
refernt ds. administracji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2016-08-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)