REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW Sulęcin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, dekretowanie operacji księgowych
Data publikacji: 2016-06-01
Lokalizacja: Sulęcin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, dekretowanie operacji księgowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: ogólny stan zdrowia dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
Lipowa 18b, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulęcin
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 18b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Nr Oferty 0400-OP.110.9.2017 z dnia 30.06.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2017-07-03 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wprowadzenie kart zdarzeń drogowych oraz danych do systemówprzygotowywanie odpowiedzi dla uprawnionych osób i instytucji w sprawie zaistniałych zdarzeń drogowychwprowadzanie kart informacyjnych z orzeczeniami sadów w sprawie kierujących pojazdamiwykonywanie statystyki Wydziału Ruchu Drogowego oraz przygotowywanie informacji dla innych uprawnionych organówwykonywanie projektów okresowych analiz stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowymprzygotowywanie miesięcznych informacji o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowymsprawdzanie danych w systemach informatycznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniamiInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaW ofercie proszę podać adres e-mail, będzie on służył do korespondencji zwrotnej. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych, nie kompletne oraz złożone po terminie, nie będą rozpatrywane. Oświadczenia musza być podpisane własnoręcznie. Złożone dokumenty nie będą zwracane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji e-mailowo.Wynagrodzenie ok. 2100 zł. brutto.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracyPozostałe wymagania niezbędne:Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W IŁAWIE - 2018-05-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. średnie; dobra znaj. jęz. angielskiego; biegła znaj. obsługi komputera i urządzeń biurowych; komunikatywność, mile widziana znajomość przepisów reach; zakres obowiązków: obsługa adm. biura (arch. dokumentacji, przyg. zestawień, raportów, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udział w poszukiwaniu kontaktów handlowych, aktualizacja inf. na stronie int.; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIEŚLAR Sp. z o. o. - 2016-02-08 - Gliwice (śląskie)
zfodnie se stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą,Kontakt telefoniczny 58-532-40-08Adres e-mail: kadry (at) oiler.pl
OILER S.A. - 2017-10-11 - Tczew (pomorskie)
rozliczanie czasu pracy pracowników ( kierowców sam. ciężarowych), prowadzenie biura
F.H.U. "MOBIL" Joanna Węgrzyn - 2017-12-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- PROWADZENIE GOSPODARKI SPRZEDAŻY ZŁOMÓW (M.IN. FAKTUROWANIE, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI)- KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KOSZTOWYCH I ZAKUPOWYCH- UZGADNIANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ Z EWIDENCJĄ VAT.- ZASTĘPSTWO INNYCH PRACOWNIKÓW W PRZYPADKU ICH NIEOBECNOŚCI, W TYM PROWADZENIE PŁATNOŚCI (ROZRACHUNKÓW)
Metkom Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
Obróbka i przygotowanie elementów stalowych do spawania, spawanie metodą MIG
Firma Handlowo Usługowo Transportowa "Portimex" Joanna Janczak - 2018-02-14 - Nowy Targ (małopolskie)
wykształcenie bez znaczeniachęci do pracymile widziane prawo jazdy kat. Boferta kierowana do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, mile widziane są również osoby posiadające status osoby długotrwale bezrobotnej powyżej 50 roku życia2 zmiany: 7-14, 9-16wynagrodznie: 2000 zł brutto
MEDIA I KOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace związane z budowaniem obiektów mieszkalnych;Praca w godzinach 7:00-15:00;Pełne oddelegowanie;Sala D
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie książek obiektów, pomoc przy tworzeniu kosztorysów robót, współpraca z wykonawcami, uczestnictwo w odbiorach robów, przygotowywanie specyfikacji przetargowej w części dotyczącej zakresu prac, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Tarnów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie terenu, pomoc w zakupach
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Raszówka (dolnośląskie)
weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu. Umowa zlecenie 3 miesiące, następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabrze (śląskie)
prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja dokumentów oraz zatrudnienie pracowników;Ewidencjonowanie absencji w systemie płacowym;Wsparcie pracy kadrowych w realizacji ich zadań; Odbiór oraz obieg korespondencji przychodzącej;Rejestracja w systemie kadrowym dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników; Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
Work Service - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
Weryfikacja faktur, prowadzenie analizy zakupionych materiałów, wystawianie dokumentów magazynowych, sporządzanie sprawozdawczości.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-02-20 - Żary (lubuskie)
wspomaganie Działu Obsługi Klienta, przygotowywanie umów i raportów, nadzór nad obiegiem dokumentów w Dziale Obsługi Klienta
ADAMPOL S. A. - 2018-04-20 - Małaszewicze (lubelskie)
montaż elementów części samochodowych, kontrola jakości wykonanego komponentu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Tychy (śląskie)
aktualizacja danych w systemie dostaw do klientów,wprowadzanie danych dotyczących transportu.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zambrów (podlaskie)
- pomoc przy organizacji akcji i kampanii PCK,- pozyskiwanie klientów - kursy pierwszej pomocy,- kontakt z partnerami.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Łódź (łódzkie)
utrzymywanie bieżącego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.złożonego zamówienia, udzielanie klientowi informacji odostępnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obsługa zamówień. Praca w godzinach 8-16
Trend TJ sp. z o.o. - 2017-02-16 - Opole (opolskie)
- Rozliczenie faktur. Wprowadzanie faktur do sytemu komputerowego. Windykacja należności. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto (wtym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%).- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-14:00 lub 8:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w rachunkowości lub bankowości. Mile widziane doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu komputerowego OPTIMA KOMARCH. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (DOM HANDLOWY "ZENIT", PIĘTRO V, ul. Rynek 12 m. pok. 514 lub 508, 40-003 Katowice) w godzinach: 8:00-15:00.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2016-07-06 - Katowice (śląskie)
prowadzenie rejestrów, przygotowywanie danych do sprawozdań, zakładanie metryczek akt, obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień, wysyłka części zamiennych. Obsługa klientów, dystrybutorów, serwisantów. Wystawianie faktur Pro-forma. Kompletowanie faktur sprzedaży. Rozliczanie arkuszy remanentowych- narzędzia i wyposażenie pracowników. Wyliczanie płac akordowych. Wystawianie paragonów i raportów kasowych. Sprawdzanie faktur od spedycji Schenker.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-07-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Tychy (śląskie)
Spawacz MIG-MAG
Budowlana Firma K.M.K. Włodek Krzysztof - 2017-03-09 - Radlna (małopolskie)