REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH Gliwice oferta pracy DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIE艢LAR Sp. z o. o.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: do 950 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wykszta艂cenie min. 艣rednie; dobra znaj. j臋z. angielskiego; bieg艂a znaj. obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych; komunikatywno艣膰, mile widziana znajomo艣膰 przepis贸w reach; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga adm. biura (arch. dokumentacji, przyg. zestawie艅, raport贸w, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udzia艂 w poszukiwaniu kontakt贸w handlowych, aktualizacja inf. na stronie int.; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Gliwice (艣l膮skie)
Pracodawca: DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIE艢LAR Sp. z o. o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Arko艅ska, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wykszta艂cenie min. 艣rednie; dobra znaj. j臋z. angielskiego; bieg艂a znaj. obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych; komunikatywno艣膰, mile widziana znajomo艣膰 przepis贸w reach; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga adm. biura (arch. dokumentacji, przyg. zestawie艅, raport贸w, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udzia艂 w poszukiwaniu kontakt贸w handlowych, aktualizacja inf. na stronie int.; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gliwice
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 950 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.02.2016
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga komputera
Nazwa pracodawcy: DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIE艢LAR Sp. z o. o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Arko艅ska 4/2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wys艂a膰 na adres e-mail pracodawcy lub dostarczy膰 do pracodawcy w godz. 8:30-15:00
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, e-mail, Godziny : 8:30-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Arko艅ska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Sprzeda偶 hurtowa niewyspecjalizowana
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 07.03.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 08.02.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie zleconych zada艅 admin.-biurowych,- Obs艂. korespondencji przych. i wych., prowadzenie dziennika korespondencji,- Przyjmowanie tel., obs艂. po艂膮cze艅 tel., fax, e-mail,- Obs艂. urz膮dze艅 biur. ( wykonywanie kserokopii dokumentacji/skanowanie),- Redagowanie pism,- Wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostepnych fudnuszach unijnych i pomocowych dla ICZMP,- Czynny udzia艂 w realizacji i rozliczaniu projetk贸w,- Opracowywanie tre艣ci zaputa艅 ofertowych, wzor贸w um贸w i za艂膮cznik贸w,- sk艂adanie zam贸wie艅 na mat. biurowe, sta艂a kontrola.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
wprowadzanie faktur do systemu ksi臋gowego, naliczanie p艂ac, um贸w zlece艅
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - 艁aziska G贸rne (艣l膮skie)
Spawanie konstrukcji metodami MIG/MAG elektrod膮 topliwa w os艂onie gaz贸w obojetnych i aktywnych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - 艁azy (lubelskie)
- obs艂. urz膮dzen biur.,- wprowadz. danych do systemu informatycznego,- porz膮dkowanie dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- obs艂uga spraw szkoleniowych, sta偶owych, praktyk zawodowych- obs艂uga aplikacji informatycznych- obs艂uga korespondencji wych. - przygotowanie dok. do arch.- sporz膮dzanie projekt贸w pism- zadania w zakresie sprawozdawczo艣ci- inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Do obowi膮zk贸w kandydata b臋dzie nale偶a艂o: budowanie i rozwijanie bazy potencjalnych klient贸w, pozyskiwanie klient贸w kluczowych, analiza potrzeb klient贸w i przygotowywanie ofert, prezentowanie i skuteczna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug, realizacja plan贸w sprzeda偶owych, raportowania efekt贸w swej pracy. Pracodawca oferuje: umow臋 o prac臋, atrakcyjne wynagrodzenie, prac臋 w mi艂ym, dynamicznym zespole, niezb臋dne narz臋dzia (samoch贸d s艂u偶bowy, telefon, laptop). Godziny pracy: 7.00- 15.00. Wst臋pnie kontakt telefoniczny z pracodawc膮 w celu ustalenia terminu spotkania
Masa Zenon Kolankowski - 2017-03-31 - Reblino (pomorskie)
zgodnie z do艂膮czonym do wniosku programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - 呕ywiec (艣l膮skie)
OBOWI膭ZKI:Do obowi膮zk贸w na stanowisku pracy nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosk贸w oraz za艂膮czonej dokumentacji w sprawie o przyznanie 艣wiadczenia dobry start.2. Prowadzenie post臋powania administracyjnego w sprawach z zakresu 艣wiadczenia dobry start.3. Udzielanie informacji dotycz膮cych prawa do otrzymania 艣wiadczenia dobry start.4. Wsp贸艂praca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezb臋dnej dla przyznawania prawa do 艣wiadczenia dobry start.5. Przygotowywanie informacji o przyznaniu 艣wiadczenia dobry start oraz decyzji administracyjnych w przypadku odmowy lub rozstrzygni臋膰 w sprawie nienale偶nie pobranego 艣wiadczenia dobry start.6. Generowanie z systemu informatycznego list wyp艂at, zg艂aszanie zapotrzebowania na 艣rodki finansowe.7. Prowadzenie post臋powania w sprawie ustalenia nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅 dobry start.8. Tworzenie bie偶膮cych aktualizacji wykaz贸w, informacji i rejestr贸w przyznanych 艣wiadcze艅 dobry start.9. Sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci w zakresie realizacji zadania.10. Prowadzenie innych spraw wynikaj膮cych z rozporz膮dzenia w sprawie szczeg贸艂owych warunk贸w realizacji rz膮dowego programu Dobry start.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Bia艂ych B艂otach (budynek posiada wind臋).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych.W miesi膮cu poprzedzaj膮cym upublicznienie og艂oszenia o naborze GOPS Bia艂e B艂ota osi膮gn膮艂 wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, kt贸ry wynosi co najmniej 6%.
GMINNY O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ - 2018-06-24 - Bia艂e B艂ota (kujawsko-pomorskie)
planowanie i rozliczanie zakup贸w, prowadzenie postepowan o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sadowa (mazowieckie)
Rejestrowanie pism w teczkach rzeczowych, sporz膮dzanie spis贸w zdawczo-odbiorczych i przekazanie teczek do archiwum zak艂adowego. Pomoc w wysy艂aniu korespondencji Urz臋du oraz w prowadzeniu ewidencji. Przygotowanie faktur zgodnie z klasyfikacj膮 bud偶etow膮 z podzia艂em na dzia艂, rozdzia艂 i paragraf oraz sporz膮dzanie przelew贸w do w/w faktur dotycz膮cych wydatk贸w na o艣wiat臋. Pomoc w prowadzeniu spraw zwi膮zanych z przyznaniem po偶yczek z kasy oszcz臋dno艣ciowo-po偶yczkowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Adam贸w (lubelskie)
analizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego, obs艂uga telefonu i skrzynki mailowej, inne prace administracyjne zlecane przez prze艂o偶onego
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w obs艂udze ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Suwa艂ki (podlaskie)
Zgodny
PKS Grudzi膮dz Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga zlece艅 klient贸w. Pierwsza umowa zlecenia na 1 miesi膮c, kolejna umowa o prac臋. Praca w systemie 3-zmianowym. Wynagrodzenie 2000 z艂 brutto.
ERONTRANS Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
Wykonywanie rysunk贸w 2D, system贸w okablowania dla przemys艂u samochodowego, wycena zmian technicznych system贸w okablowania.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiemgodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
aktywna sprzeda偶 produkt贸w chi艅skich, dostarczanie klientom informacji o produktach, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, wsp贸艂praca z handlowcami chi艅skimi
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
obs艂uga klienta
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Oksz贸w-Kolonia (lubelskie)
prowadzenie spraw w zakresie 艣wiadcze艅 rodzinnych, alimentacyjnych,, wychowawczych, w tym przygotowywanie decyzji administracyjnych
Miejsko-Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Tuczno - 2017-09-07 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za prace administracyjne, biurowe i techniczne zwi膮zane z realizacj膮 us艂ug w zakresie odpraw oraz za kontakty z urz臋dem celnym
BIURO US艁UG CELNYCH 'BRAWO' KRZYSZTOF CHUDERSKI RZEPIN - 2016-06-29 - Olszyna (dolno艣l膮skie)
1. Przyjmowanie zg艂oszenia szkody od klienta.2. Przygotowanie pe艂nej dokumentacji dla firmy ubezpieczaj膮cej.3. Kontakt z firm膮 ubezpieczaj膮c膮 - zg艂oszenie dodatkowych ogl臋dzin.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Adekwatnie do stanowiska
TRADE&TRAVEL COMPANY Sp. z o.o. - 2017-12-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- przygot. korespondnecji do wysy艂ki,- przyjmowanie korespondencji, otwarcie i wst臋pna dekretacja,- wprowadz. danych z dokument贸w do system贸w komp.,- przygot. projekt贸w pism adresowanych do podatnik贸w i innych instytucji,- zak艂adanie akt,- arch. dokument贸w,- obs艂. urz膮dze艅 biur.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
I zmiana 7-15II zmiana 15-23III zmiana 23-7
Zak艂ady Farmaceutyczne COLFARM S.A. - 2016-08-25 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; wymagane wykszt. min. 艣rednie, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera;spotkanie w sprawie pracy w dniu 09.03.2016 r. o godz. 12.00 w Sklepie Meblowym w Ustce ul. Jagiello艅ska 18;
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp.J. - 2016-02-29 - Ustka (pomorskie)
utrzymywanie kontakt贸w z klientami, wyjazdy
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Magdalenka (mazowieckie)
Wg za艂膮czonego programu sta偶u.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawc贸w
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorz贸w (艣l膮skie)
obs艂uga kasy zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami, rozliczenie kasy, dbanie o porz膮dek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)