REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Łaziska Górne oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur do systemu księgowego, naliczanie płac, umów zleceń
Data publikacji: 2017-11-21
Lokalizacja: Łaziska Górne (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
wprowadzanie faktur do systemu księgowego, naliczanie płac, umów zleceń
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczneUWAGA!!!Oferta stażu przeznaczona jest tylko dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne.Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt ze swoimi doradcami klienta według poniższego schematu:1. Magdalena Furman - nazwiska na literkę od A do Du - nr telefonu: 32/32503722. Karina Bielaczek - nazwiska na literkę od Dw do Kan - nr telefonu: 32/32503723. Agnieszka Świderska - nazwiska na literkę od Kao do Ła - numer telefonu: 32/32503984. Natalia Pacha - nazwiska na literkę od Łb do Pi - numer telefonu: 32/32503985. Justyna Spyra - nazwiska na literkę od Pj do Szcz - numer telefonu: 32/32503746. Iwona Wieczorek - nazwiska na literkę od Sze do Ź - numer telefonu: 32/3250374
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 22.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
1) Monitorowanie środków masowego przekazu w zakresie wyszukiwania informacji będących w zainteresowaniu Wydziału Ekonomicznego2) Sporządzanie bieżących informacji, zleconych WPE i analiz dot. problematyki ekonomicznej3) Udział w zewnętrznych spotkaniach i dokumentowanie ich4) Dokonywanie tłumaczeń5) Praca przy organizacji spotkań i wizyt6) Przygotowywanie baz danych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa administracyjna Inspektoratu, przyjmowanie stron oraz informowanie o trybie załatwianych spraw, archiwizowanie dokumnetów, prowadzenie rejestrów spraw, kompletowanie i przekładanie dokumnetów oraz korespondencji do podpisu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Pszczyna (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Konin (wielkopolskie)
obsluga maszyn stolarskich
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Montażowe "Inżynieria" Piotr Klucznik - 2017-07-12 - Lubomino (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe: przyjmowanie i kompletowanie dokumentów, praca z klientem, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła obsługa komputera, MS Office;znajomość zagadnień z zakresu rachub płac; znajomość programu Płatnik, Sap; zakres obowiązków: sporządzanie listy uposażeń, list dodatkowych należności, wystawianie zaświadczeń o dochodach, sporządzanie deklaracji rozliczeniowej, prowadzenie kart uposażeń, kwartalne naliczanie podstawowego funduszu nagród i zapomóg; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice, ul. Andersa;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu, prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie protokołów i sprawozdań ze spotkań, obsługa spotkań Dyrektora Domu, redagowanie wzorów pism o charakterze ogłoszeń, informacji w sprawach dotyczących funkcjonowania DPS.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Kraków (małopolskie)
układanie chronologiczne zwrotnych potwierdzeń odbioru decyzji oraz awizowanych decyji podatkowychpotwierdzanie w aplikacji informatycznej daty odbioru decyzji podatkowejprace pomocnicze w referacie podatków
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie infor o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należnośći.
LASKOMEX PPHU - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
obsługa sprzedaży internetowej
Przedsiębiorstwo Handlowe ANDAREX Parzyk Andrzej - 2017-06-06 - Cieszyn (śląskie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną ZOZ, czynności związane z prowadzeniem sekretariatu dyrektora tj. przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, organizacja spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, pisanie pism urzędowych, obsługa interesantów; zapoznanie i stosowanie procedur zarządzania jakością ISO; archiwizacja dokumentacji kadrowej, biurowej, medycznej; czynności administarcyjne związane z dekretacją dokumentacji w komórce.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Transport międzynarodowy. Kontakt: Mariusz Rosół tel. 500 111 273
P.P.H.U. MAR-PLAST T Buda & M.Rosół w Jędrzejowie - 2016-01-19 - Dziekanowice (świętokrzyskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
monitoring i telefoniczne oraz pisemne wyjaśnianie przyczyn nieterminowych dostaw, koordynowanie procesu naliczania kar umownych, prowadzenie procedury odstepowania od umów przetargowych, telefoniczne negocjacje warunków dostaw, obsługa procesów windykacyjnych, prowadzenie korespondencji, w tym pisanie reklamacji i sporządzanie raportwów
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań Gminy określonych m.in. w przepisach o gospodarcenieruchomościami tj.:1) prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących nabywania i zbywania nieruchomości od osób prawnych, w tym w drodze zamiany i darowizny;2) prowadzenie postępowań związanych z użyczaniem nieruchomości i udostępnianiem nieruchomości na cele inwestycyjne;3) prowadzenie postępowań dot. obciążania nieruchomości służebnościami;4) prowadzenie postępowań w sprawach ustalenia opłat rocznych wnoszonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle z tytułu użytkowania wieczystego;5) regulowanie stanu prawnego nieruchomości komunalnych w księgach wieczystych.
Urząd Miasta - 2017-11-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Szkolenia:Udzielanie informacji dot. szkoleń i bonów szkoleniowych. Analiza ofert szkoleniowych. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej organizacji szkoleń. Weryfikacja osób zakwalifikowanych na szkolenia. Wydawanie skierowań na szkolenia. Bieżąca analiza podjęć pracy przez absolwentów szkoleń.Krajowy Fundusz Szkoleniowy:Udzielanie informacji dot. KFS. Analiza wniosków o kształcenie ustawiczne pracodawcy i pracowników. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej zawarcia umów o kształcenie ustawiczne. Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa kasy i dowóz zamówionych produktów do klienta
Pizzeria La Spezia - 2016-07-22 - Wieluń (łódzkie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łękawica (śląskie)
Fakturowanie, odbieranie i przekazywanie zamówień, organizowanie i nadzór nad logistyką, sporządzanie zestawień.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2017-11-07 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Złotoryja (dolnośląskie)
zapoznanie z dokumentacją i segregowanie dokumentów, zapoznanie z programem finansowo-księgowym, sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, archiwizowanie dokumentów w programie F-K, księgowanie dokumentów, praca w programie PŁATNIK, tworzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pszczyna (śląskie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie zasobów kancelaryjnych zgodnie z instrukcją i jednolitym rzeczowym wykazem akt, przestrzegając zachowania tajemnicy służbowej w odniesieniu do postanowień ustnych, telefonicznych i pisemnych (bez z gody dyrekcji szkoły nie wydaje osobom postronnym żadnych pism i dokumentów);2) dokonywanie odbioru, rejestracji i rozdziału korespondencji przychodzącej i wychodzącej (ewidencja w dzienniku korespondencji);3) przygotowywanie korespondencji do wysyłki;4) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania i dokumentów znajdujących się w sekretariacie;5) przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób wg kompetencji;6) prowadzenie rejestru wydawanych świadectw szkolnych;7) prowadzenie rejestru znaczków pocztowych;8) przyjmowanie telefonów, fax9) bieżąca obsługa poczty elektronicznej 10) wystawianie, wydawanie i ewidencja delegacji służbowych;11) rozsyłanie pism przychodzących zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole;12) sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych;13) sporządzanie sprawozdań GUS,SIO i innych sprawozdań oświatowych w zakresie spraw uczniowskich;14) wykonywanie prac kancelaryjnych biurowych;15) obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych;16) przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji kandydatów do szkoły;17) prowadzenie ewidencji i dokumentacji świadectw ukończenia szkoły;18) przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów szkolnych;19) przekazywanie akt do zakładowego archiwum;20) udzielanie informacji interesantom;[Kontakt przez pocztę] : ul. Czeska 38,51-113 Wrocław[Praca w zastępstwie] : 01.03.2017 - 28.02.2018[Godzina zakończenia pracy] : 15:00Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie szkoły lub przesłać w terminie do dnia 22.02.2017 r. do godz. 1200 na adres: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko referent
Szkoła Podstawowa nr 50 we Wrocławiu - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie pracy zespołu, rekrutacja, rozliczenia, pozyskiwanie partnerów i sponsorów, redagowanie pism i informacji, dbałość o wizerunek i prestiż
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań związanych z realizacją LSR na lata 2014-2020. Prowadzenie ewidencji pism oraz kontrola załatwiania pism terminowych. Udział i organizacja szkoleń, konferencji itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Sternalice (opolskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie obsługi kancelaryjnej KPPSP, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Sulęcin (lubuskie)
Prace porządkowe na terenie obiektu.
DAKO SERVICES Sp. Z.O.O - 2017-03-10 - Lublin (lubelskie)
prace budowlane, praca okolice Jędrzejowa, Kielc i Włoszczowej.
Usługi Remontowo-Budowlane EMIKO Koper Damian Ludwinów - 2017-09-07 - Ludwinów (świętokrzyskie)
Prowadzenie obsługi kancelaryjnej: przyjmowanie, rejestrowanie, rozdział korespondencji. Wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Zdolności interpersonalne.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa Internetu, prace biurowe.
Work Project Group Sp. Z O.O. - 2017-06-28 - Płock (mazowieckie)