REFERENT Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zg z programem stażu
Data publikacji: 2016-04-25
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zg z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2016
Data zakończenia pracy: 26.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.04.2016
Oferta pracy ważna do: 25.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe KOLHAT - Witkowski Dariusz - 2019-10-28 - Wrząca Wielka (wielkopolskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek, wprowadzenie danych do komputera,redagowanie pism do mieszkańców,sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek,porządkowanie dokumentacji,ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie korespondencji wychądzącej
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż pamiątek w okolicy Wawelu, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
Technik administracji
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa gotówkowa i bezgotówkowa
PA-CO-BANK Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędn.-Pożyczk. - 2017-06-27 - Pabianice (łódzkie)
Praca na stanowisku urzędzniczym, praca administracyjno - biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2016-03-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
doświadczenie w obsłudze maszyn CNC, bezwzględnie kandydat musi posiadać podstawową wiedzę na temat sposobów obróbki, znajomości parametrów, doboru oprzyrządowania i narzędzi, dobra znajomość rysunku technicznego, umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi, sumienność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie
MIKROMA S.A. - 2016-01-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprawdzanie zgodności dokumentów magazynowych. Rozliczanie produkcji magazynowej.
AMS Metal Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tczew (pomorskie)
• prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania • przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystyczny• udział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznego• prowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochrony• współudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parku• prowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznych
Słowiński Park Narodowy - 2016-09-05 - Smołdzino (pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie meblowym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-cy, godziny pracy: pn. - ndz. 09.00 - 17.00, 12.00 - 20.00.Spotkanie rekrutacyjne w Salonie Mebli Bodzio w Pile przy ul. Bydgoskiej 145 odbędzie się 12.06.2017r. o godz. 11.00. Wymagane dokumenty na spotkanie: CV, dowód osobisty.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Piła (wielkopolskie)
montaż konstrukcji stalowejpraca na umowę zlecenie około 140 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, dyspozycyjność w godzinach 7:00-15:00oferta dostępna w sali F
GERZ CONSTRUCTION POLAND Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. stanowiska.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-12-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
1. Obsługa techniczna administrowanych nieruchomości: przyjmowanie zgłoszeń usterek, sprawdzanie stanu technicznego nieruchomości, załatwianie spraw bieżących w budynkach2. Współpraca z wykonawcami konserwacji i remontów w budynkach3. Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej4. Kosztorysowanie
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przemiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert.Praca jednozmianowa na terenie woj. śląskiego.
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
strechowanie, paletowanie, prace magazynowepraca tymczasowa
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywanie punktu mobilnej kawiarni, obsługa klientów, uzupełnianie środków eksploatacyjnych. Sprzedaż kawy.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 12 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 godziny dziennie na dwie zmiany w godzinach: 10:00-14:00, 15:00-19:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane Prawo jazdy kat. B. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 606-227-437) (10:00-14:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5 m. 1, 42-400 Zawiercie) lub e-mail: irrp.fundacja (at) gmail.com
INSTYTUT ROZWOJU RYNKU PRACY - 2017-06-13 - Zawiercie (śląskie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/ksiegowy - POMOC.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-11-07 - Chojnice (pomorskie)
1. wykonywanie zleconych zadań administracyjno-biurowych2. prowadzenie akt osobowych, kartoteki absencyjnej, ewidencji czasu pracy3. naliczanie wynagrodzeń pracowników4. rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich5. obsługa programu komputerowego Płatnik6. obsługa programu kadroow-płacowego7. prowadzenie rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na ich rodzaje
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
DOMOS Rybczyńscy Spółka Jawna - 2019-02-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne, które odbędzie się w salonie meblowym w Kluczborku przy ulicy Podwale 8 dnia 06.09.2019 r. (piątek) o godz. 11.00.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-03 - Kluczbork (opolskie)
1. Segregowanie dokumentów wpływających do urzędu.2. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji.3. Tworzenie paczek z deklaracjami.4. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzędu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych.5. Rozdzielanie deklaracji na zwroty i wypłaty.6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania.7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.8. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.9. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu.10. Otwieranie i sprawdzanie ilościowe korespondencji wpływającej do tut. urzędu.11. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach w aplikacjach informatycznych urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kartuzy (pomorskie)
PROMOWANIE NOWYCH PRODUKTÓW
ELEKTROZEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie formalne umów, anelsów, porozumień z klientamiudział w procesie zmiany sprzedawcyobsługa zgłoszeń klientówrejestracja, ewidencja i archiwizacja spraw umów i dok.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - archiwizowanie dokumentów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku, od godz.: 7-8 - do uzgodnienia. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie droga mailową: rekrutacja (at) kancelariahtp.comProsimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Kancelarię Prawną HTP Puniewska Waszczyńska sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kwidzyńskiej 2 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 2014 poz. 1182 t.j., z późn. zm.). Oświadczam, że zostałam/em poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Oświadczam, że jest mi wiadome, iż pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych. Oświadczam, że nieobjęte tym katalogiem dane osobowe podaję dobrowolnie.
KANCELARIA PRAWNA HTP PUNIEWSKA WASZCZYŃSKA SP.K. - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)