REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Pabianice oferta pracy PA-CO-BANK Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędn.-Pożyczk.
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa gotówkowa i bezgotówkowa
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: PA-CO-BANK Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędn.-Pożyczk.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 8, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa gotówkowa i bezgotówkowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pabianice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe w zawodzie oraz z klientem
Nazwa pracodawcy:
PA-CO-BANK Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędn.-Pożyczk.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Pułaskiego 8, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
obsługa obrotu oszczędnościowego, usługi kredytowe,doradztwo ekonomiczno-finansowe oraz rozliczenia kasowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.06.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa dokumentów dotyczących gospodarki odpadami - wystawianie KPO, sprawozdań, protokołów, nadawanie kodów odpadom;- sporządzanie ofert i pozyskiwanie dostawców odpadów do przetwórstwa;- przygotowywanie i wysyłka próbek tworzyw sztucznych;- sprzedaż tworzyw stucznych
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa klientów
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j. - 2016-05-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Ocena projektów inwestycyjnych, tworzenie struktur centrów przychodów i kosztów, przygotowanie dla działów księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych, okresowe raportowanie do spółki matki według określonych standardów rachunkowych, bieżąca współpraca z kierownikami z różnych obszarów działalności firmy: produkcji, zakupów, księgowości. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w dziale controliingu, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce wykonywania pracy wejherowo.
PERFECT CONSULTING - 2017-04-03 - Wejherowo (pomorskie)
układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gdów (małopolskie)
Nadzorowanie archiwum zakładowego, sporządzanie umów najmu i dzierżawy, prowadzenie biblioteki nadleśnictwa, głównego magazynu materiałów i magazynu środków chemicznych
Nadleśnictwo Grotniki - 2017-04-07 - Zgierz (łódzkie)
Skręcanie i przygotowywanie rowerów do sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ROWER-SPORT Michał Biliński - 2018-06-21 - Golina (wielkopolskie)
Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi;Bieżąca obsługa członków i innych zainteresowanych osób w sprawach członkowskich;Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich z zachowaniem wymogów dot. przechowywania dokumentów. Praca w godz.: 7:00-15:00. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357-77-26, e-mail: biuro (at) smnowydwor.com.pl
Spółdzielnia Mieszakniowa "Nowy Dwór" - 2018-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do programu kadrowo - płacowego, sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, kompletowanie akt osobowych, redagowanie pism.
kontakt przez PUP - 2018-06-24 - Żagań (lubuskie)
obsługa biura Administracji Terenowej Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zlikalizowanych na terenie Jaworzna. Przyjmownie zgłoszeń i interwencji mieszkańców, Koordynowanie pracy związanej z utrzymaniem czystości. dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki budżetowej,opracowywanie budzetu,sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych, finansowych, statystycznych oraz deklaracji VAT.
Szkoła Podstawowa nr 21 - 2018-04-09 - Gdynia (pomorskie)
Nauka prowadzenia zajęc kulturalno- edukacyjnych i inne
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją dot. świadczeń realizowanych przez GOPS,- obsługa progarmów komputerowych do realizacji świadczeń,- prowadzenie postępowań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Jemielno (dolnośląskie)
rozplanowywanie i nadzór nad załadunkiem towarów
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Rąbczyn (wielkopolskie)
roboty hydrauliczne
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie biura: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji do księgowania. Możliwość pogłębiania wiedzy podatkowo- księgowej i szkoleń z zakresu pełnej księgowości.
Premar Słupsk - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji budowy;realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy;zapewnienie geodezyjnego wytyczania obiektu oraz zorganizowanie budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Człuchów (pomorskie)
bieżąca obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie robót budowlanych, dokumentacji, wykazy budów, rozliczenie i kosztorys
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gamar" Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów, współpraca z pozyskanymi klientami
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2017-11-17 - Bierutów (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, obsługa klientów zgodnie z procedurami ,dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, tworzenie dokumentacji handlowej, tworzenie prostych analiz i zestawień danych.Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ,umiejętność obsługi klienta przez specyficzne kanały: telefon, Internet, e-mail, umiejętności obsługi sprzętu biurowego oraz komputera, znajomość pakietu biurowego (np. MS Office), komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, umiejętność pracy w zespoleKontakt e- mail: kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP Z O.O. - 2017-08-02 - Radlin (śląskie)
Prace biurowe, sprządzanie dokumentów, kontakt z klientami
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Golina (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Białystok (podlaskie)
praca od 07.15 do 15.15wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów, kontakt z zagranicznymi kontrahentami, dokonywanie rezerwacji, sprzedaż ofert, uczestnictwo w targach branżowych, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa klienta w języku ukraińskim i rosyjskim, praca przy komputerze na arkuszach kalkulacyjnych, prowadzenie dokumentacji i ewidencji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji w językach ukraińskim i rosyjskim, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa urzadzeń biurowych, wystawianie dokumentów magazynowych, przyjmowanie zapotrzebowań z oddziałów szpitalnych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu zatrudnienia pracownika i przebiegu pracy pracownika.
STALMECH Bogumił Księżakowski - 2016-05-30 - Nowa Biała (mazowieckie)
obsługa maszyn, które są częścią linii produkcyjnej; obsługa procesu wytłaczania; przygotowanie surowców do produkcji; czyszczenie urządzeń
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Września (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie zajęć grupowych z doradztwa zawodowego, indywidualna obsługa klientów CIS, prowadzenie dokumentacji projektowej EFS.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ - 2016-09-23 - Garcz (pomorskie)