REFERENT DS SPRZEDAŻY Ząbkowice Śląskie oferta pracy Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j.
Stanowisko: REFERENT DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów
Data publikacji: 2016-05-30
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 25, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 9-17, 1850zł + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2016
Data zakończenia pracy: 07.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy: Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Rynek 25, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + dowód osobisty Zgłosić się na Spotkanie rekrutacyjne w dniu 08.06.2016 godz.11:00 w Salonie Meblowym Bodzio w Zabkowicach Śląskich ul. Rynek 25.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Spotkanie rekrutacyjne w dniu 08.06.2016 w Salonie Meblowym Bodzio w Zabkowicach Śląskich ul. Rynek 25. , Godziny : 11
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 30.05.2016
Oferta pracy ważna do: 08.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zabrze (śląskie)
samodzielne prace w rejestracji, porządkowanie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gołcza (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie - mile widziane wyższe, mile widziane doświadczenie, znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: sporządzanie ogłoszeń o udzielenie zamówień, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzanie dokumentacji przetargowej
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-10-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kontakt z klientamiwprowadzanie danych do systemufakturowaniedekretowaniearchiwizowanie dokumentów
Biuro Rachunkowe mgr Joanna Podsadna - 2017-05-19 - Września (wielkopolskie)
obsługa urządzen biurowych, prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Stare Babice (mazowieckie)
Praca w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie i rozdział korespondencji, sporządzanie pism w programie WORD
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Łobżenica (wielkopolskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie deklaracji ZUS, US
LIMATHERM COMPONENTS Sp. z o. o. - 2018-03-06 - Chorzów (śląskie)
praca w magazynie, rozkładanie oraz załadunek towarów, obsługa wózka widłowego
Professional Work Service Spółka z o.o. - 2016-12-13 - Sady (wielkopolskie)
rozliczanie technologiczne piekarni
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bogatynia (dolnośląskie)
wykonywanie prawidłowego montażu, zabezpieczanie i konserwacja wykonanych konserwacji
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Opole (opolskie)
obsługa autocad, projektowanie wnętrz, asysta przy projektowaniu budynków
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Poznań (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
• wykonywanie pomiarów i bieżąca obsługa aparatury w Laboratorium Analiz ElementarnychGodzina zakończenia pracy: 15:30Praca w zastępstwie: 1 rokKontakt z pracodawcą; praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2018-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie KADR,BHP,ZUS, wprowadzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Głudna (mazowieckie)
A. Część teoretyczna:1.Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż. 2.Zapoznanie się z przepisami o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych.3.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjna ZUS oraz z zadaniami realizowanymi w referacie.4.Zapoznanie się z ustawą o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz ustawą o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz z komentarzami do tych ustaw.5.Poznawanie dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń.6.Zapoznanie się ze sposobem sporządzania potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału. B. Rodzaj wykonywanych zajęć:1.Obsługa urządzeń biurowych.2.Kserowanie dokumentów.3.Przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji stażu.4.Pomoc w sporządzaniu potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału.5.Pomoc w przygotowywaniu korespondencji do wysyłki.6.Pomoc w sporządzaniu dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń. 7.Pomoc w sporządzaniu potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wadowice (małopolskie)
pracownik produkcji,kontrola jakości elementów plastikowych, pakowanie, wpisywanie ilości do programu
FULL JOB Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-01-05 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pakowanie elementów betonowych, obsługa maszyn do tłoczenia
TECHNIKA BETONOWA Spółka z o.o. - 2017-09-06 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Praca przy projektach-programowanie od podstaw (bez szablonów) stron i sklepów internetowych;Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej;Obsługa serwisów internetowych klientów;Kontakt z klientem;Montaż i serwis instalacji systemów monitoringu u klintów indywidualnych i biznesowych;Konfigurowanie urządzeń ( podstawa programowania urządzeń);układanie okablowania.Miejsce pracy: Wrocław ul. MuchoborskaKontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: kw (at) newmillenium.plOferta pracy znajduje się w sali: H
New Millennium Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie czynności związanych z obsługą kancelarii notarialnej,a w szczególności:-sporządzanie i przygotowywanie odpisów,wpisów oraz poświadczeń,-obsługa programów komputerowych stosowanych w kancelarii notarialnej,-dokonywanie wpisów w rejestrach elektronicznych (NORT,EKW,rejestr spadkowy),-obsługa sprzętu biurowego,-przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłka,-dostraczanie dokumentów instytucjom i innym podmiotomOpracowywanie i przygotowywanie projektów aktów notarialnych.Udzielanie informacji klientom kancelarii w zakresie dokonywanych czynności notarialnych,wyliczanie kosztów.Wykonywanie innych prac poleconych przez notariusza
Kancelaria Notarialna Zbigniew Władysławski Notariusz - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obróbka materiałów graficznych sprzedawanych towarów, wprowadzanie towarów do systemu, obsługa biura - odbieranie emaili, drukowanie faktur, drukowanie listów przewozowych, obsługa telefonu, drukowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie całokształtu spraw osobowych pracowników- sporzadzanie list płac oraz innych dokumentów płacowych- komunikacja z ZUS, GUS, US
"Epoka" Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Piotr Chodkiewicz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
DOCIEPLANIE BUDYNKÓW JEDNORODZINNYCH
'' BART-BUD'' USŁUGI BUDOWLANE - 2016-04-27 - Nowogard (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, faksu, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych, przyjmowanie, otwieranie, sprawdzanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pińczów (świętokrzyskie)
kompletowanie ,kontrolowanie i porządkowanie aktów prawnych,wydawanie zaświadczeń oraz redagowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Babice (małopolskie)
obsługa klienta, tworzenie ofert turystycznych, opracowywanie cenników, obsługa sprzedaży internetowej; praca w Łodzi;
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; doświadczenie nie jest wymagane; znajomość pakiety MS Office; dobra znajomość j. angielskiego; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno- biurowe realizowane przez jednostkę: sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przygotowywanie sprawozdań i raportów, obsługa klienta wew. i zew., współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; miejsce odbywania stażu: Gliwice ulica Akademicka 2A
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gliwice (śląskie)
Wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, prace porzadkowe
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Rajcza (śląskie)
tworzenie skryptów we FLASH, zamieszczanie skryptów FLASH na stronie, administracja stronami WWW
IGD-WORK Sp. z o.o. - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie teczek osobowych pracowników, naliczanie płac, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji do ZUS i US, przygotowywanie umów pracowniczych, świadectw pracy, naliczenie i kontrola czas pracy
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W POZNANIU - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)