REFERENT DS OBSŁUGI SPRZEDAŻY Wąbrzeźno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS OBSŁUGI SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sprzedaży
Data publikacji: 2017-08-17
Lokalizacja: Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS OBSŁUGI SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wąbrzeźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wąbrzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pośrednicy handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie
Adres pracodawcy:
Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: z
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: wąbrzeski
Gmina pracodawcy: Wąbrzeźno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wąbrzeźno
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy handlowi
Data dodania oferty pracy: 17.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
- koordynowanie procesu projektowania opakowań i materiałów reklamowych;- weryfikacja projektów opakowań z klientami zewnętrznymi;- ścisła współpraca z dostawcami opakowań;- przygotowywanie specyfikacji produktowych;- opracowywanie oraz koordynowanie działań marketingowych.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Ropczyce (podkarpackie)
dekretacja, kontrola wystawianych f-r, VAT, sporządzanie deklaracji do GUS, Intrastat
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby osób decyzyjnych, analiza wybranych pozycji kosztów, edycja dokumentów, kontrola wpłat dokonywanych przez odbiorców, podejmowanie działan windykacyjnych wraz z ewidencją, bezposredni kontakt z Kancelarią prawną związany z przekazywaniem informacji o płatnościach dokonywanych przez dłużników. nadzór nad poprawnościa merytoryczną sporządzanych dokumentów, inne zlecone czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
Praca fizyczna przy wykonywaniu robót drogowych - praca przy budowie dróg i chodników.
POL-BRUK Pietrzak Spółka Jawna - 2017-01-27 - Myślenice (małopolskie)
Bezpośrdnia obsługa klientów, przygotowywanie wniosków kredytowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Zagrodno (dolnośląskie)
- Weryfikowanie, przygotowywanie, przetwarzanie danych do tworzenia matematycznych modeli hydraulicznych z uwzględnieniem danych przestrzennych i nie przestrzennych, analizowanie danych celem identyfikacji i usuwania błędów w modelu hydraulicznym, prowadzenie symulacji dla różnych warunków hydraulicznych funkcjonowania sieci wodociągowej, kalibrowanie modelu hydraulicznego, analizowanie i opracowywanie wyników modelowania hydraulicznego, wykorzystywanie narzędzi GIS do opracowania wyników modelowania, współpracowanie z pracownikami odpowiednich jednostek organizacyjnych i oddziałów w celu interpretacji i opracowania wyników modelowania, bieżące raportowanie z postępu prac do bezpośredniego przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto + 10% premii. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pelnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiska. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana: znajomość zagadnień mechaniki płynów, znajomość zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę praktyczna znajomość systemów do modelowania, co najmniej EPANET 2, znajomość zasad matematyki i statystyki, znajomość aplikacji GIS (np. ArcGIS lub QGIS).Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-28 - Katowice (śląskie)
przygotowanie ofert dla klienta, prowadzenie dokumentacji, obsługa klientów biznesowych
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Gwizdaj (podkarpackie)
prace związane z konserwacją oraz naprawami układów elektronicznych sterowania maszyn i urządzeń
FABRYKA SPRZĘTU RATUNKOWEGO I LAMP GÓRNICZYCH "FASER" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I P.POŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO, PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI, ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-
U ELI Elżbieta Potrac - 2018-04-11 - Lubieszyn (pomorskie)
Wystawianie dokumentów WZ, wprowadzane danych do programu informatycznego, inne prace
Przedsiębiostwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2018-03-07 - Prusice (dolnośląskie)
obsługa spraw związanych zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, obsługa spraw administracyjno-kadrowych.
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń, sal chorych, biur, sortowanie prania, inne docelowo umowa o pracę na czas nieokreślonypraca 2 zmianowa 7-19/11-19/7-15
CertusVia Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców, wprowadzanie danych do programów komputerowych, redagowanie pism do mieszkańców, sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek, porządkowanie dokumentacji działu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, ewidencjoncjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie budynków komunalnych
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
zgodny
Zespół Szkół Ekonomicznych - 2018-09-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość zagadnień finansów w oświacie
Publiczna Sportowa Szkoła Podsatwowa Nr 5 - 2018-10-10 - Krapkowice (opolskie)
Przyjmowanie zamówień, wysyłka części zamiennych. Wystawianie faktur.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-07-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Ewidencjonowanie korespondencji, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, wprowadzanie danych do programów komputerowych, prowadzenie spraw pracowniczych, porządkowanie dokumentacji kadrowej, porządkowanie dokumentacji dziłu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Organizacja przeglądów technicznych obiektu i sprawności użytkowej oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, prowadzenie dokumentacji kontroli bezpieczeństwa pożarowego oraz współpraca ze służbą bhp w sprawach bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole, propozycje planu remontów bieżących budynku szkoły oraz jego otoczenia i jego realizacja, dbałość o stan techniczny obiektu, urządzeń, sieci zewnętrznych i wewnętrznych a także terenu przyszkolnego, gospodarka najmem lokali szkolnych w zakresie zawierania umów z najemcami oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem lokali, prowadzenie zakupów wyposażenia szkoły w sprzęt i pomoce naukowe, zakup materiałów biurowych, środków czystości, druków itp. zgodnie z wymogami ustawy o zamówieniach publicznych,obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO, wykonywanie prac związanych z prowadzeniem archiwum szkolnego, wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją szkoły,wykonywanie innych poleceń dyrektora i wicedyrektora szkoły.
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika - 2018-01-16 - Krosno (podkarpackie)
praca
Zakład Produkcji Folii "EFEKT PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, rozliczanie dokumentów, obsługa klienta, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2018-10-05 - Świdnica (dolnośląskie)
analiza zaistiałych niezgodności, sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie zgodności towaru z dokumentacją techniczna wyrobu, formułowanie wniosków, zleceń, kontrola działania wyrobów przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Sosnowiec (śląskie)
nawiązywanie nowych kontaktów kooperacyjnych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi dostawcami usług; weryfikacja dostawców usług pod kątem m. in. posiadanych uprawnień i certyfikatów, jakości oraz terminowości;sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych, negocjacje cenowe;odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia - kontraktu, uzgadnianie z kooperantem wszystkich bieżących spraw kontraktowych i technicznych;monitorowanie terminowej realizacji;współpraca z działami technicznymi oraz działem handlowym przy opracowywaniu ofert handlowo-technicznych; współpraca w zakresie planowania produkcji; analiza wskaźników ekonomicznych dla realizowanych zamówień; wsparcie w procesach logistycznych.
JS Fabryka Przekładni Sp. z o.o. Sp. k - 2017-12-01 - Bierkowo (pomorskie)
sprzątanie zakładu produkcyjnego ( kontakt z pracodawcą tel : 601788215 )
IPT AKROMAR Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-04 - Wołów (dolnośląskie)
Zatrudnimy pracowników ochrony do obiektu handlowego. Poszukujemy pracowników na linię kas - obsrwacja, zapobieganie kradzieżom oraz do obsługi kas. Praca w godz.: 6:00-15:00, 14:00-21:00. Umowa n aokres próbny - od miesiąca do trzech. Oferta dostępna w sali F, B, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: Osoby zainteresowane zapraszamy do biura Sanpro Consulting przy ulicy Ruskiej 23 we Wroclawiu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
IMPEL PROVIDER SECURITY PARTNER Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-26 - Mirków (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji, rejestracja i archiwizacja dokumentów, wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów, wszystkie prace administracyjno- biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura, zapewnienie wsparcia pracownikom pozostałych działów, prowadzenie ewidencji i zakupu odzieży roboczej, prowadzenie i koordynacja spraw związanych z przepisami BHP, PPOŻ, wsparcie administracyjno- biurowe działu kadr i płac, prowadzenie akt pracowniczych, oraz współ-obsługa kadrowa pracowników
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Lubin (dolnośląskie)