REFERENT DS. KADR I P艁AC - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY Pozna艅 oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I P艁AC - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga spraw zwi膮zanych zak艂adowym Funduszem 艢wiadcze艅 Socjalnych, obs艂uga spraw administracyjno-kadrowych.
Data publikacji: 2016-02-17
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
obs艂uga spraw zwi膮zanych zak艂adowym Funduszem 艢wiadcze艅 Socjalnych, obs艂uga spraw administracyjno-kadrowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: Wynagrodzenie 2500 z艂 brutto miesi臋cznie.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KADR I P艁AC - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2016
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Minimum 1 rok do艣wiadczenia w pracy na stanowisku ds. obs艂ugi kadrowej, dobra organizacja pracy w艂asnej, sumienno艣膰, dba艂o艣膰 o szczeg贸艂y i zgodno艣膰 z procedurami, samodzielno艣膰 i du偶a efektywno艣膰 pracy pod presj膮 czasu.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Spos贸b aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: M艂odzie偶owe Biuro Pracy Pozna艅
Adres pracodawcy:
28 czerwca 1956 r 211, 61-485 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV/Ankieta poszukuj膮cego pracy (wysy艂amy j膮 e-mailem lub mo偶na j膮 wypisa膰 na miejscu)
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Adres strony pracodawcy: www.przewozyregionalne.pl
Ulica pracodawcy: 28 czerwca 1956 r
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zg艂oszona przez: M艂odzie偶owe Biuro Pracy Pozna艅
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 24.02.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.02.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obs艂uga komputera i programu DOM, obs艂uga w艂a艣cicieli lokali, rozliczanie wsp贸lnot mieszkaniowych, przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z utworzeniem wsp贸lnoty mieszkaniowej, organizacja zebra艅.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Zabrze (艣l膮skie)
prowdzenie dokumentacji kadrowej i p艂acowejprowadzenie teczek osobowych pracownik贸wprzygotowanie um贸w o prac臋 oraz um贸w cywilno-prawnychzg艂aszanie pracownik贸w do ubezpiecze艅 spo艂ecznychnaliczanie wynagrodze艅realizacja prac biurowych w zakresie dzia艂u kadr
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Goleszowie - 2016-09-28 - Golesz贸w (艣l膮skie)
ksi臋gowanie dowod贸w ksi臋gowych jednostek bud偶etowychrozliczanie sk艂adek rozliczanie podatku VATprowadzenie spraw zwi膮zanych z przyznawaniem uczniom stypendium o charakterze socjalnymprowadzenie spraw zwi膮zanych z dofinanasowaniem pracodawcom koszt贸w kszta艂cenia m艂odocianych pracownik贸wprowadzenie dziennika korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
znajomo艣膰 obs艂ugi komputera ( pakiet Ms Office),umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,ch臋ci do pracy, mile widziana znajomo艣膰 systemu Impuls;prace administracyjno-biurowe zwi膮zane z funkcjonowaniem firmy, zamawianie surowc贸w u zewn臋trznych dostawc贸w, rozliczanie faktur, wype艂nienie raport贸w produkcyjnych, wype艂nianie kart pracy pracownik贸w, dba艂o艣膰 o wysok膮 jako艣膰 pracy
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
prace og贸lnobudowlane przy utrzymaniu dr贸gstawka godzinowa 13z艂/godz.
Ekolobud S.A - 2016-07-15 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Praca doradcy zawodowego w ramach projektu pt.: "Turystyczno - Gastronomiczne CKZiU".
Centrum Kszta艂cenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Wadowicach - 2018-05-09 - Wadowice (ma艂opolskie)
* aktywne poszukiwanie klient贸w* nawi膮zywanie nowych oraz podtrzymywanie istniej膮cych relacji handlowych z partnerami zagranicznymi* realizacja zada艅 sprzeda偶owych i dystrybucyjnych* przygotowywanie ofert, przyjmowanie zam贸wie艅 i kontrola nad ich realizacj膮* analiza potrzeb Klient贸w, kontrola p艂atno艣ci, sporz膮dzanie okresowych statystyk i raport贸w* analiza rynku oraz dzia艂a艅 konkurencji* uczestnictwo w targach oraz wystawach mi臋dzynarodowych* uczestnictwo w spotkaniach z Klientami
Zak艂ad Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2015-12-23 - G艂og贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
Przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki poczt膮 tradycyjn膮, elektroniczn膮, obs艂ugiwanie program贸w oraz urz膮dze艅 biurowych (fax, skaner), tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Stanowice (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klienta w Salonie Mebli BODZIO, sporz膮dzanie um贸w ratalnych, obs艂uga komputera, utrzymywanie czysto艣ci w miejscu pracy
FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK sp.j. - 2017-06-22 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie spraw z zakresu obs艂ugi administracyjno-biurowej Dzia艂u administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawie艅 zrealizowanych zakup贸w materia艂贸w i us艂ug w uj臋ciu ilo艣ciowym i warto艣ciowym dla procedury zam贸wie艅 publicznych. Przygotowywanie wniosk贸w dla procedury zam贸wie艅 publicznych i przetarg贸w. Sporz膮dzanie sprawozda艅 z przeprowadzonych zam贸wie艅 publicznych i przetarg贸w. Prowadzenie ewidencji zam贸wie艅/faktur oraz rejestr贸w. Prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych w formie elektronicznej oraz ksi膮g inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych (wyposa偶enia), okresowe uzgadnianie stan贸w z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami ksi臋gowymi. Przygotowywanie projekt贸w akt贸w prawnych dotycz膮cych likwidacji mienia stanowi膮cego wyposa偶enie domu. Wsp贸艂praca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokument贸w archiwalnych do sk艂adnicy akt, organizowanie brakowania dokument贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa. Sporz膮dzanie protoko艂贸w przyj臋cia dar贸w i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadz贸r nad procesem zarz膮dzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarz膮dczej. Wsp贸艂praca z pracownikami innych dzia艂贸w.
Dom Pomocy Spo艂ecznej w Go艣licach - 2017-12-14 - Go艣lice (mazowieckie)
obs艂uga klient贸w na salidrobne prace pomocnicze w lokalu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - 艢wi臋toch艂owice (艣l膮skie)
Referent do spraw ksi臋gowo艣ci
Sp贸艂dzielnia Rzemie艣lnicza " Wielobran偶owa " - 2016-07-25 - Mielec (podkarpackie)
Obs艂uga kserokopiarki, faksu, komputera, powielanie dokument贸w tworzonych w Wydziale, stemplowanie dokumentacji, pomoc w archiwizacji spraw, prowadzenie rejestr贸w pozwole艅 na budow臋.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie pracy na stanowisku kierowcy
Zak艂ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowa Ruda (dolno艣l膮skie)
Sta偶 na stanowisku pracy w zakresie:A. Upowszechniania informacji o us艂ugach wewn膮trz urz臋du:- udzielanie informacji aktualnej pomocy i us艂ugach 艣wiadczonych przez urz膮d i kierowanie do stanowisk merytorycznych,- wydawanie odpowiednich formularzy i informowanie klienta o sposobie ich wype艂niania,-wyznaczanie termin贸w do rejestracji,- prowadzenie rejestru wydanych za艣wiadcze艅.B. Rejestracja os贸b bezrobotnych i poszukuj膮cych pracy:- wype艂nianie karty rejestracyjnej,- zapoznanie bezrobotnego z o艣wiadczeniem zawartym w karcie rejestracyjnej,- wprowadzenie informacji do bazy danych,- ustalenie statusu bezrobotnego i jego prawa do 艣wiadcze艅,- wydanie stosownej decyzji,- przekazanie dokument贸w do odpowiedniej kartoteki.C. Obs艂uga bezrobotnych z prawem do zasi艂ku i bez 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych:- wydawanie decyzji o statusie bezrobotnego, o nabyciu lub utracie prawa do zasi艂ku,- wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapis贸w w karcie rejestracyjnej oraz bazie danych,- weryfikacja dokument贸w bezrobotnego,- wprowadzanie danych do bazy komputerowej,- przyjmowanie o艣wiadcze艅 o stosowaniu si臋 bezrobotnego do przepis贸w ustawy,- przyjmowanie dodatkowych za艣wiadcze艅 i informacji dotycz膮cych zmian w sytuacji bezrobotnego,- przygotowanie i wydawanie za艣wiadcze艅 na 偶膮danie bezrobotnego,- sporz膮dzanie i sprawdzanie list wyp艂at zasi艂k贸w,- sporz膮dzanie indywidualnych kart wyp艂at zasi艂k贸w,- sporz膮dzanie i wydawanie deklaracji rozliczeniowych PIT-11,- przekazywanie kompletu dokument贸w do archiwum.D. Obs艂uga os贸b poszukuj膮cych pracy:Osoba skierowana do odbycia sta偶u przy wykonywaniu pracy okre艣lonej w niniejszym harmonogramie mo偶e mie膰 dost臋p do informacji zawieraj膮cych prawnie chronione dane osobowe i w zwi膮zku z tym przed rozpocz臋ciem programu przeszkolony zostanie w zakresie ochrony danych osobowych, a ponadto zobowi膮zana zostanie do: - do艂o偶enia szczeg贸lnej staranno艣ci w celu ochrony interesu os贸b, kt贸rych dane s膮 zbierane oraz przetwarzane w systemie informatycznym oraz do chronienia tych danych przed niepowo艂anym dost臋pem, nieuzasadnion膮 modyfikacj膮, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,- oraz do nie ujawnienia osobom nieuprawnionym informacji, z kt贸rymi zapozna艂a si臋 w zwi膮zku z wykonywana prac膮.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - P艂ock (mazowieckie)
zg z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zi臋bice (dolno艣l膮skie)
PRZYGOTOWYWANIE ZLECE艃 TRANSPORTWOWYCH.
WIS - GROUP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-27 - Opoczno (艂贸dzkie)
jw.
PERUN S.A. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomo艣膰: norm zwi膮zanych z eksploatacj膮 maszyn i urz膮dze艅, mechaniki i elektroniki, przepis贸w bhp, ppo偶., prawa budowlanego i inwentaryzowania maszyn. Wymagane: wykszta艂cenie 艣rednie techniczne lub wy偶sze, znajomo艣膰 pakietu MS Office. Mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-18 - Sul臋cin (lubuskie)
prace proste przy produkcji cukierniczej i piekarniczej
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Gomunice (艂贸dzkie)
Prawid艂owe sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci z zakresu prowadzonych spraw; nadz贸r i prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej gospodarki odpadami; wsp贸艂praca z zarz膮dcami wsp贸lnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - 艁臋knica (lubuskie)
Zapoznanie si臋 z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokument贸w, redagowania pism urz臋dowych, realizowanie zada艅 sekretariatu z pomoc膮 opiekuna sta偶u.Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: Bydgoszcz-Wsch贸d
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
por贸wnywanie ksi膮偶ek ewidencji; prowadzenie wykazu pracownik贸w w tym urlop贸w, zwolnie艅 lekarskich; wypisywanie kart pracy
44 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2015-12-31 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Drezdenko (lubuskie)
- Transport piasku (teren powiatu / Kraju)- Kontakt telefoniczny: 665-071-989
FIRMA WIELOBRAN呕OWA "U SZCZYG艁A" S.C. ADAM SZCZYGIE艁, MATEUSZ SZCZYGIE艁 - 2016-01-21 - Czarlin (pomorskie)
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracownik贸w itp. Prowadzenie zestawie艅 dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: teren Elektrowni Jaworzno w Jaworznie.- Wynagrodzenie: od 2000 z艂/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce, p贸藕niej czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiej臋tno艣ci organizacyjne, planowania pracy w艂asnej, znajomo艣膰 pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTA呕 ZACH脫D WROC艁AW SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-29 - Jaworzno (艣l膮skie)
Porcjowanie mi臋sa drobiowego, obs艂uga maszyn, prace porz膮dkowe, pakowanie mi臋sa drobiowego. Miejsce pracy: Wieszowa. Praca na 2 zmiany w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00 od poniedzia艂ku do soboty. Przez pierwszy miesi膮c umowa zlecenie, kolejno przez 3 miesi膮ce umowa o prac臋 tymczasow膮, nast臋pnie mo偶liwo艣膰 przej艣cia pod firm臋.
BIZNES PARTNER Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2016-10-21 - Wieszowa (艣l膮skie)