REFERENT DS. ADMINISTRACJI Jaworzno oferta pracy ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: teren Elektrowni Jaworzno w Jaworznie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
Data publikacji: 2017-09-29
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: teren Elektrowni Jaworzno w Jaworznie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne., specjalizacja: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.energomontaz-zachod.pl
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.09.2017
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 26.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyk bankowych, prowadzenie zbioru informacji finansowej i ekonomicznej banku
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- praca w pozycji siedzącej, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dizennie. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2016-06-29 - Krzyżowice (dolnośląskie)
mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji żołnierzy rezerwy, aktualizacja dokumentów ewidencyjnych, prace kancelaryjne, obsługa interesantów, zapoznanie sie z przepisami o powszechnym obowiazku obrony RP, ochrona informacji niejawnych i danych osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Będzin (śląskie)
rozliczanie dokumentów handlowych
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2017-01-20 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Racibórz (śląskie)
Transport na terenie kraju
DOTRANS Ziemba Jan - 2017-03-13 - Brzóza Królewska (podkarpackie)
- rejestrowanie aktów notarialnych- rejestrowanie postanowień sądowych- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- redagowanie pism do wysyłki- redagowanie pism urzędowych w prowadzonych czynnościach sprawdzających- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych kontrahentów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych w Firmie.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Ropczyce (podkarpackie)
prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kłodawa (wielkopolskie)
Praca w przedszkolu z dziećmi niepełnosprawnymi.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi. Szkoła Podstawowa w Zabierzowie Bocheńskim. - 2016-08-24 - Zabierzów Bocheński (małopolskie)
- Odbieranie telefonów,- Wiadaomości z poczty,- Zapisywanie klientów,- Prowadzenie grafiku.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
zAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU UCZNIOWSKIEGO, KSIĘGOWOŚCI, KADR. OBSŁUGA PROGRAMU SEKRETARIAT-OPTIVUM. POMOC PODCZAS REKRUTACJI DO SZKOŁY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI FINANSOWO -KADROWEJ. pROWADZENIE EWIDENCJI WYDATKÓW STRUKTURALNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Konin (wielkopolskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Ropczyce (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień, przyjmowanie dostaw, rozkładanie towaru po magazynie, obsługa wózków widłowych.
Randstad Polska Sp.zoo - 2016-09-09 - Józefów (mazowieckie)
Gotówkowa/ bezgotówkowa obsługa klienta, realizacja dyspozycji klienta z zakresu obsługi rachunku bankowego, prowadzenie rozliczeń elektronicznych, obsługa przelewów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
Wg załączonego programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Głogów (dolnośląskie)
Prace zwiżane z załadunkiem-wyładunkiem stali w magazynie. Wynagrodzenie 18zł/h brutto.
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie, dekretowanie, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Skoczów (śląskie)
prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Sierpc (mazowieckie)
Praca w dziale kadr
P.P.U.H. Henryk Kowalczyk - Zakład rozbioru mięsa - 2018-03-09 - Bargły (śląskie)
Przygotowywanie sprawozdań, protokołowanie sesji, prowadzenie rejestru, czynności organizacyjne związane z organizacją sesji.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Miedzichowo (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie spraw i przygotowywanie projektów orzeczeń administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczenia jednorazowego, zasiłków dla opiekuna, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym, karty dużej rodziny, 2)prowadzenie bieżącej analizy ekonomicznej przyznanych kwot świadczeń,3) stosowanie dostępnych systemów teleinformatycznych przy realizacji zadań,4)przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu realizowanych zadań,5)przygotowywanie danych do zapotrzebowań i planów budżetowych.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH - 2018-04-25 - Białobrzegi (podkarpackie)
składanie drzwi przesównych do szaf wnękowych
HUMAN PRO LOGISTICS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-30 - Karpin (mazowieckie)
Obsługa maszyn do obróbki metali (kotwa), wykonywanie powierzonych zadań. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością przedłużenia. Trzy zmiany: 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00, 22.00 - 06.00. Pracodawca oferuje darmowy dojazd na trasie Piła Ujście, pakiet medyczny, kartę Sport 8 Culture.
PLASTWIL AGENCJA PRACY II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Ujście (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; otwartość; komunikatywność; łatwość nawiązywania kontaktów: kontakt z kandydatami do pracy, umawianie spotkań, wstępny wywiad telefoniczny, udzielanie informacji o ofercie osobom zainteresowanym, dodawanie ogłoszeń, dbanie o przepływ infomacji dot. swojej pracy, zamieszczanie ogłoszeń o pracę w internecie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Gliwice (śląskie)
zadania pielęgniarki
Centrum Medyczne S.C.Magdalena Rybicka-Dworczak, Marta Pawlicka - 2015-12-29 - Kościan (wielkopolskie)