REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH I UTRZYMANIA RUCHU Sulęcin oferta pracy LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH I UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość: norm związanych z eksploatacją maszyn i urządzeń, mechaniki i elektroniki, przepisów bhp, ppoż., prawa budowlanego i inwentaryzowania maszyn. Wymagane: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, znajomość pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Sulęcin (lubuskie)
Pracodawca: LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:E. PLATER 4, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość: norm związanych z eksploatacją maszyn i urządzeń, mechaniki i elektroniki, przepisów bhp, ppoż., prawa budowlanego i inwentaryzowania maszyn. Wymagane: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, znajomość pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH I UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komputer - obsługa programu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
E. PLATER 4, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie lub CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulęcin
Ulica pracodawcy: E. PLATER
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.01.2018
Oferta pracy ważna do: 16.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, obsługa księgowa klientów. Praca na umowę zlecenie w godz. 08.00-16.00. Osoba musi posiadać status studenta.
SOLID PARTNER Tomasz Łaszczych - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
1. Zakładanie akt podatkowych.2. Kserowanie dokumentów celem skompletowania akt.3. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru.4. Przygotowywanie dokumentacji do czynności sprawdzających.5. Wstępne sporządzanie dokumentacji związanej z kasami rejestrującymi.6. Wysyłanie korespondencji.7. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.8. Tworzenie spisów archiwalnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
rozwożenie pizzy
Bistro-Pizzeria CAPRI Mieczysława Jarzembowska - 2017-07-04 - Gniezno (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Świętochłowice (śląskie)
- praca w pozycji siedzącej, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dizennie. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2016-06-29 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
INWEMER SYSTEM SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Pionki (mazowieckie)
spawanie konstrukcji zabudów samochodów ciężarowych, ram przyczep i naczep, samokontrola wykonywanych p0rac, przestrzeganie przyjętych norm BHP ustaleń i przepisów wewnątrzzakładowych oraz procedur systemu zarządzania jakością ISO
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Kajetanów (świętokrzyskie)
przygotowywanie towaru (metkowanie), pomoc przy rocznym spisie, dbanie o ład i porządek w obrębie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pomoc uzytkownikom programów komputerowych, obsługa pakietu biurowego, drobne naprawy sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja programów i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bobrowniki (śląskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w branży hotelarskiej
SPA DEVELOPMENT Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Pawłowice (śląskie)
Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktów z odbiorcami, zbieranie zamówień. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa wyznaczonego regionu Polski i wskazanych klientów. Dokonywanie analiz zakupów wyrobów przez poszczególnych klientów. promowanie nowych wyrobów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-06-05 - Twardogóra (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Puck (pomorskie)
Zgodne z przepisami prowadzenia powierzonych elementów ksiąg rachunkowych, kontrola prawidłowości dokumentacji księgowej wpływających od pozostałych działów w firmie, codzienne, terminowe, zgodnie z przepisami dekretowanie i ksiegowanie oraz rozliczanie operacji księgowych, przygotowywanie analiz i raportowanie według zleconych szablonów, bieżąca oraz okresowa archiwizacja dokumentacji księgowej.
Zakłady Mięsne Haga Plus Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
bieżące reagowanie na zdarzenia awaryjne w sieciach elktroenergetycznych WN, SN i nN. Organizowanie prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad przygotowaniem i realizacją planów dyżurów i harmonogramów prac, przygotowanie sprawozdań i analiz, prowadzenie kart pracy
Energa-Operator Eksploatacja Płock Spółka z o.o - 2017-07-06 - Kutno (łódzkie)
Czynności biurowe i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Mielno (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami (sprzedaż kruszywa)
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
-dbanie o porządek w firmie,-sprzątanie biur w firmie,-sprzątanie wokół budynków firmy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu wydziału.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-04-12 - Legionowo (mazowieckie)
przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lipowa (śląskie)
przyjmowanie zapotrzebowań na poszczególne artykuły od sprzedawców, przyjmowanie towarów od dostawców w oparciu o faktury, tworzenie dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ, analizawpływających do biura zapotrzebowań pod kątemilościowym, tworzenie zamówień i przekazywanie do dostawców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac i komunikacją wewnętrzną pracownikówpraca w godz. 8-16
Toya-Stanmar Sp z o.o. - 2017-06-05 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prowadzenie biura firmy, fakturowanie, obsługa klienta, kasa, zamówienia i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Libiąż (małopolskie)
zbrojenie budowlane
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwum
kontakt przez PUP - 2017-05-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 9-11
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
zgodny, praca w Grudziądzu, dokonywanie zapisów księgowych, inne czynności związane z analizą i uzgadnianiem zapisów księgowych z obsługiwanych obszarów
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział w Grudziądzu - 2018-04-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie wiosków oraz kompletowanie niezbędnych załączników do wniosków dotyczących udzielania zezwoleń na pracę dla cudzoziemców.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
a)przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego i wprowadzenie wniosków do programu,b)zakładanie teczek osobowych świadczeniobiorców z Funduszu alimentacyjnego,c)prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczącej zaległości, rejestrowanie wniosków, wyjaśnianie indywidualnych spraw dotyczących klientów),d)sporządzanie list wypłat,e)opracowywanie projektów decyzji (decyzje przyznające, zmieniające, odmowne, uchylające, o zwrocie, zawiadomienie o wszczęciu postepowania, postanowienia i inne),f)przygotowywanie danych do sprawozdań,g)prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)