REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Grudziądz oferta pracy Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział w Grudziądzu
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: zgodny, praca w Grudziądzu, dokonywanie zapisów księgowych, inne czynności związane z analizą i uzgadnianiem zapisów księgowych z obsługiwanych obszarów
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział w Grudziądzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 15, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodny, praca w Grudziądzu, dokonywanie zapisów księgowych, inne czynności związane z analizą i uzgadnianiem zapisów księgowych z obsługiwanych obszarów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyksztalcenie min. średnie, dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, systematycznosć i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych, mile widziana praktyka w księgowości i znajomość zasad rachunkowości, umowa o pracę, praca w Grudziądzu
Nazwa pracodawcy:
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział w Grudziądzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Raabego 13, 02-793 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres e-mail: bartosz.figurski (at) tuw.plz dopiskiem w temacie: rekrutacja
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: CV drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Raabego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 17.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie potraw. Kontakt tel. 41 317-44-03
ODYSSEY CLUBHOTEL Piotr Syska, Dąbrowa 3, 26-001 Masłów - 2016-06-23 - Dąbrowa (świętokrzyskie)
Kontrola jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, monitorowanie dostarczonych surowców, opracowanie instrukcji dotyczących kontroli jakości dostarczonych surowców, ustalanie metod kontroli, śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym, zbieranie informacji kierownikom produkcji, dyrektorom oraz pracownikom produkcyjnym, prowadzenie rozmów z klientami ( Ukraina) i odbiorcami ( Ukraina) na temat ich wymagań wobec jakości produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pobieranie i oznakowanie materiału do badań laboratoryjnych, wydawanie wyników, obsługa kasy fiskalnej; WYMAGANIA: wykształcenie kierunkowe - medyczne kierunek pielęgniarka, mile widziane doświadczenie, umiejętność pobierania materiałów biologicznych do badań laboratoryjnych; CV na e-mail: sylwia.gernand (at) poczta.fm; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
"LOMA" LABORATORIUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Lubliniec (śląskie)
Praca przy komputerze. Organizacja transportu. Realizacja sprzedaży.
4Valve Systems SP Z O.O. - 2017-05-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
referent administracji
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa klienta, praca w Galerii Świdnickiej na ul. Westerplatte 29
Biuro Turystyczne "RAPALA" S.C. - 2018-07-25 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę,wystawianie świadectw pracy,sporządzanie sprawozdań,ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych
"ROKA" ZPChR Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Mysłakowice (dolnośląskie)
Praca biurowa ( księgowość)
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
prowadzenie sklepu internetowego, obsługa klientów, wystawianie i przygotowywanie aukcji allegro
,, CHAMPION '' Roland Witkiewicz - 2016-07-20 - Grotniki (wielkopolskie)
Prygotowywanie posiłków dla gości.
LILA MEDICAL SPA SP Z O. O. - 2018-01-18 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie wykazu decyzji, wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew itp.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Lubań (dolnośląskie)
prace administracyjno - biurowe,zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów /NABÓR RM Długotrwale bezrobotni
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Pabianice (łódzkie)
Sprzątanie, sal treningowych, węzłów komunikacyjnych, sanitariatów itp. Praca w Bielsku-Białej, trzyzmianowa wg ustalonych grafików, również w soboty i niedziele.
INTERCLEAN SP. Z O.O. - 2015-11-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie rejestrów spraw, przygotowanie korespondencji do wysyłki, zapoznanie się z procedurą archiwizowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Koordynacje prac biurowychProwadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku referenta w dziale gospodarczym:- ewidencja i dokumentowanie gospodarki materiałowej i wyposażenia w szkole,- wystawianie dowodów OT, LT, itp- uzgadnianie stanów inwentarzowych,-współpraca z Komisją Inwentaryzacyjną,-zastępstwa chorobowe i urlopy innych pracowników.
Zespół Szkół Nr 1 im. prof. W. Rotkiewicza Dzierżoniów - 2018-04-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań pomocniczych i technicznych pod nadzorem pracownika w komórkach orgaznizacyjnych urzędu skarbowego: w Dzialne Obsługi Bezpośredniej, w Dziale Rachunkowości, w Dziale Spraw Wierzycielskich oraz w Dziale Egzekucji Administracyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Wejherowo (pomorskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej (mała i pełna księgowość)Sporzadzanie list płacRozliczanie z ZUS
CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK - 2016-09-14 - Słupca (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wykroty (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Tczew (pomorskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentacji, archiwizacja dokumentów, prowadzenie korespondencji wychodzacej i przychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie wyników badań
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Mława (mazowieckie)
utrzymywanie bieżącego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.złożonego zamówienia, udzielanie klientowi informacji odostępnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obsługa zamówień. Praca w godzinach 8-16
Trend TJ sp. z o.o. - 2017-02-16 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2015-12-21 - Jaworze (śląskie)
sporządzanie ofert Uzdrowiska,samodzielne wyjazdy do klientów w celu zaprezentowania oferty Uzdrowiska (prowadzenie samochodu służbowego), kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, organizowanie imprez w zakresie promocji powierzonego obszaru działania marketingowego,prowadzenie spraw związanych z reklamą prasową, internetową, telewizyjną, radiową, itp.prowadzenie strony internetowej oraz FB Uzdrowiska Wysowa S.A.sprzedaż usług leczniczych Uzdrowiska, prowadzenie rezerwacji i bazy danych klientów,prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami oraz badań ankietowych,sporządzanie sprawozdań,
"UZDROWISKO WYSOWA" S.A. - 2016-04-04 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-05-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Opracowywanie raportów dotyczących kontroli z jego pomiarów, kontrola jakości produktów przeznaczonych do produkcji surowców, przyjmowanie surowca, ważenie skrzynek, w których zawarty jest produkt, przekazywanie instrukcji, poleceń pracownikom w języku ukraińskim. Wymagane: wykształcenie min. średnie, znajomość języka ukraińskiego na poziomie zaawansowanym, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
SA - SHA USŁUGI ROLNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Sulęcin (lubuskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)