REFERENT KSIĘGOWOŚCI Słupca oferta pracy CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK

Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowej (mała i pełna księgowość)Sporzadzanie list płacRozliczanie z ZUS
Data publikacji: 2016-09-14
Lokalizacja: Słupca (wielkopolskie)
Pracodawca: CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PLAC SZKOLNY 11, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji księgowej (mała i pełna księgowość)Sporzadzanie list płacRozliczanie z ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Ekonomista (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_1: Księgowy (wymagany staż - lata: 1)
Nazwa pracodawcy:
CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
PLAC SZKOLNY 11, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: słupecki
Gmina pracodawcy: Słupca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupca
Ulica pracodawcy: PLAC SZKOLNY
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Działalność rachunkowo-księgowa,doradztwo podatkowe,działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 07.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, sprzedaż towarów, układanie towarów, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Brzesko (małopolskie)
obsługa księgowa środków Funduszu Pracy, księgowość funduszu celowego
POWIATOWY URZĄD PRACY W ŻAGANIU - 2018-06-07 - Żagań (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Nauka rejestrowania i prowadzenia ewidencji korespondencji kierowanej do Działu i inne
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Obsługa sekretariatu (korespondencja), wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zestawień, okazjonalne ważenie pojazdów (obsługa programu wagowego).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu i obsłudze sekretariatu. Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.zyrek (at) bmrecykling.pl
BM RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa klienta kasowa i dysponencka.
Bank Spółdzielczy w Otwocku - 2017-08-24 - Celestynów (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, przygotowanie deklaracji ZUS, US, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy kierowców, sporządxanie ewiedencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, odbieranie poczty i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-06-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
rejestracja przesyłek , obsługa poczty elektronicznej
TBA EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Wrzosowa (śląskie)
ORGANIZOWANIE IMPREZ TURYSTYCZNYCH; SPRZEDAŻ OFERTY BIURA; OBSŁUGA REALIZACJI IMPREZY TURYSTYCZNEJ
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Skierniewice (łódzkie)
obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów; prowadzenie zestawień na potrzeby danego działu; wprowadzania danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; złaszanie przełozonym wszelkich nieprawidłowości; dbanie o stan i zabezpieczenie powierzonego mienia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, kwalifikowanie do otrzymania świadczeń, pomoc w przygotowaniu do wypłaty, zakładanie kartotek, inne prace w GOPS
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Pakosław (wielkopolskie)
Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie rejestracji zamówień publicznych, archiwizacja dokumentacji. Wymagane: wykształcenie średnie, znajomość przepisów ustawy- prawo zamówień publicznych. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-05-10 - Wędrzyn (lubuskie)
referent ds. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
- przyjmowanie i wydawanie materiałów,- wystawianie dokumentów magazynowych,- weryfikacji zgodności dostawy z zamówieniem,- realizacja zakupów,- kompletowanie oraz opis dokumentacji dostawy.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Police (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzeniu pod względem formalnym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i zeznań podatkowych, ujawnianie przestępstw i wykroczeń karnych skarbowych,prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi,wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.20216 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177230
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy marketing usług świadczonych przez Urząd Pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego. Kojarzenie ofert pracy z bezrobotnymi (wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy). Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientaSPOTKANIE REKRUTACYJNE 15.11.2017r. GODZ. 11.00 W SALONIE MEBLOWYM "BODZIO" 55-220 JELCZ-LASKOWICE, UL. OŁAWSKA 21
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
jw.
SAWIMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Zagrodno (dolnośląskie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-01-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie zaświadczeń dla osób o nie wnioskujących, uzupełnianie akt osobowych o bieżącą dokumentację, przygotowywanie odpowiedzi na pisma, kompletowanie dokumentów w sprawie ubiegania się o świadczenia rodzinne, wprowadzanie danych do systemów Sygnity.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych: Kontrola jakości tarcicy, kontrola procesu suszenia, pomiar wilgotności, kontrola procesu klejenia. Mile widziane doświadczenie z kontrolą jakości produktów z drewna, czytanie rysunku technicznego, prawo jazdy kat. B
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
-rejestracja aktów notarialnych -rejestracja postanowień sądowych-odnotowanie pism przychodzących oraz wychodzących -przygotowanie wysyłki pism-redagowanie pism urzędowych w prowadzonych czynnościach sprawdzających-przygotowaniu akt archiwum, itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)
1. Ewidencjonowanie poczty zwykłej i elektronicznej w Terenowym Oddziale w Kartuzach.2. Współpraca z działem księgowym w zakresie przepływu faktur.3. Redagowanie pism dotyczących przekazania informacji o warunkach zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.4. Wykonywanie zadań w ramach porządkowania gruntów.5. Wykonywanie zadań tabelarycznych dot, melioracji wykonywanych robót, konserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych.6. Uczestniczenie w przygotowywaniu pism, dokumentów wychodzących z TO Kartuzy.7. Obsługa administracyjna biura.8. Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika TO.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kartuzy (pomorskie)
Rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i ustaniem zatrudnienia pracowników, ewidencjonowanie nieobecności pracowników
KAMET S.A. - 2018-05-17 - Reńska Wieś (opolskie)
Montaż instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych i przemysłowych, montaż oświetlenia i systemów energetycznych oraz wszelkie prace związane z instalacją elektryczną.Wykształcenie kierunkowe (zawodowe, techniczne elektryczne lub pokrewne), 3-letnie doświadczenie, uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. "B", umiejętność samodzielnej pracy.
INSTALACJE ELEKTRYCZNE KRZYSZTOF FIOŁKA - 2017-07-10 - Racibórz (śląskie)
Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie do rejestru elektronicznego wpływajacych tytułów wykonawczych. Przygotowywanie arkuszy przydziału służby dla poborców skarbowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdynia (pomorskie)