REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - KSIĘGOWYCH Siemianowice Śląskie oferta pracy BM RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa sekretariatu (korespondencja), wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zestawień, okazjonalne ważenie pojazdów (obsługa programu wagowego).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu i obsłudze sekretariatu. Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.zyrek (at) bmrecykling.pl
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: BM RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konopnickiej 11, 41-106 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa sekretariatu (korespondencja), wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zestawień, okazjonalne ważenie pojazdów (obsługa programu wagowego).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu i obsłudze sekretariatu. Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.zyrek (at) bmrecykling.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu i obsłudze sekretariatu. Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
Nazwa pracodawcy:
BM RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
41-106 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.zyrek (at) bmrecykling.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail:, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: www.bmrecykling.pl
Profil działalności pracodawcy:
OBRÓBKA I USUWANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 19.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Utrzymanie czystości i porządku na terenie pawilonu handlowego oraz w pomieszczeniach przynależnych.
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Cieszyn (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W PRZYDZIELONYM REJONIE: MYCIE OKIEN, DYŻURY W SZATNI, KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE PLACÓWKI W CZASIE WAKACJI;PRACA W GODZINACH OD 16:00 DO 20:00MOŻLIWOŚĆ PRACY NA PEŁEN ETAT- 2.300,00 ZŁ LUB 1/2 ETATU- 1.150,00 ZŁ
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 - 2018-09-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace archiwizacyjne, rejestrowanie dokumentacji w systemie komputerowym, przygotowanie korespondencji wychodzacej, poznanie pracy w komórce windykacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Płock (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowo-księgowe
MENADŻER mgr inż. Zdzisław Sadowski - 2017-03-16 - Łazy (śląskie)
Wykonywanie istalacji elektrycznych.
Energytech Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Tychy (śląskie)
przygotowanie elementów mebli do montażu, nawiercanie i okuwanie elementów mebli, odbiór elementów mebli z obrabiarek, montaż szkieletów i korpusów, czyszczenie i pakowanie elementów mebli.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Międzybórz (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów, wystawianie faktur, rozliczanie kart drogowych kierowców - cudzoziemców, rozliczanie palet, rozliczanie paliwa, kserowanie dokumentów
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe "TRANSHAND" Sp. z o. o. - 2017-09-29 - Słubice (lubuskie)
prace budowlane
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH OPANOWICZ - 2016-01-27 - Lubin (dolnośląskie)
SZUKANIE ODBIORCÓW POLSKICH OWOCÓW I WARZYW NA RYNKACH WSCHODNICH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Grójec (mazowieckie)
Przyjmowanie i witanie gości, zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad obiegiem dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Brok (podlaskie)
Kontakty z klientami, prowadzenie dokumentacji księgowej.Wykszt. wyższe ekonomiczne, praktyka w księgowości, znajomość podstaw przepisów rachunkowych, znaj. jęz. angielskiego.
GP ECO Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta, informacja dot. ofert, obsługa systemów rezerwacyjnych, prowadzenie dokumentacji, zamawianie imprez tyrystycznych, współpraca z organizatorami imprez, obsługa urządzeń biurowych, ubezpieczenia, wizowanie, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Żywiec (śląskie)
Bieżące rozliczanie produkcji
DROP S. A. - 2017-06-13 - Kępno (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie dokumentacji budowlanej, kosztorysowanie, nadzór i organizacja pracy bryg. bud.
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Susz (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie dokumentacji biurowej, korespondencji- Obsługa urządzeń biurowych- Wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej- Organizacja imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Chmielno (pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; Praca na jedną zmianę; Kontakt osobisty z CV lub tel.7.00-15.00
POSEJDON Spółka z o.o. w Słupsku - 2016-10-05 - Włynkówko (pomorskie)
Ustalanie terminów wypłat zasiłków. obsługa podopiecznych, wydawanie decyzji o przyznanych świadczeniach, rejestrowanie wnioksów o pomoc finansową, pomoc przy realizacji wypłat świadczeń, drukowanie decyzji i list wypłat zasiłków, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
umiejętność tworzenia projektów graficznych w programie COREL DRAW
ASGRAF S.C. - 2016-02-12 - Dalęcino (zachodniopomorskie)
Ewidencjonowanie zasobu nieruchomości gminnych, regulacja stanów prawnych nieruchomości komunalnych, prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości. Szczegółowe informacje dostępne są pod linkiem: http://www.e-bip.pl/Start/20/Information/228150
Urząd Gminy Wiśniew - 2018-07-05 - Wiśniew (mazowieckie)
obsługa klienta, przygotowywanie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie świadczeń pomocy i usług
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowy Dwór Gd. - 2018-07-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
bieżące i rzetelne prowadzenie dokumentacji medycznej,przestarzeganie procedur medycznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
Poczta Polska S.A. - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
demontaż, regeneracja części oraz montaż maszyn górniczych ibudowlanych; przeglądy i naprawy serwisowe maszyn górniczych ibudowlanych; docelowo praca pod ziemią w zakładach górniczych KGHMPolska Miedź S.A
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Polkowice (dolnośląskie)
referent ds. organizacyjno-kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wsparcie w prowadzeniu spraw klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)