REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH Jaworze oferta pracy BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Stanowisko: REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH
Wynagrodzenie: 1 750 - 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
Data publikacji: 2015-12-21
Lokalizacja: Jaworze (śląskie)
Pracodawca: BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁONECZNA 83, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 750 - 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: okres próbny na 3 m-ce
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 750 - 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie budowlane lub inne o kierunku technicznym, miile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (mogą aplikować także absolwenci). Konieczna znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, umiejętność obsługi komputera (pakiet Office + Internet) oraz posiadanie prawa jazdy kat. "B".
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
SŁONECZNA 83, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt osobisty z CV w godz. 7.30-14.00. Można też kontaktować się telefonicznie we wskazanych godzinach.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Jaworze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworze
Ulica pracodawcy: SŁONECZNA
Numer budynku pracodawcy: 83
Profil działalności pracodawcy: OCHRONA ZDROWIA LUDZKIEGO
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 21.12.2015
Oferta pracy ważna do: 11.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Przygotowanie maszyny do pracy. Maszynowe szprzątanie hali sprzedaży, magazynów i ciągów komunikacyjnych. Prowadzenie rejestru godzin pracy maszyny. Uzupełnianie wody i środków czystości w maszynie. Wymiana akumulatora. Inne czynności w okresie postoju maszyny: ok\dkurzanie, opróżnianie koszy, zamiatanie, mycie ręczne. Wykonywanie innych poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 7 dni w tygodniu (40 godzin tygodniowo) na dwie zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe, mile widziane wykształcenie zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana umiejętność obsługi maszyny czyszczącej.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac porządkowych na halach produkcyjnych, dostawa materiałów i wywóz odpadów technologicznych.
NSK ISKRA-ZAKŁAD USŁUG SOCJALNYCH SP.Z. O.O. - 2016-06-08 - Kielce (świętokrzyskie)
kontakt z urzędami pracy oraz urzędami wojewódzkimi, weryfikacja dokumentów w procesie zatrudniania obcokrajowców, sporządzanie pism urzędowych, współpraca w działem prawnym, weryfikacja danych w systemach informatycznych.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office-Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 519 805 038 Kamila Kość. Adres e-mail: kamila.kosc (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-11 - Sulęcin (lubuskie)
kierowanie pojazdem powyżej 3,5 t na terenie województwa opolskiego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Jędrzychów (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; Zakres obowiązków: przekazywanie faktur zakupu do systemu WorkFlow (WF), obsługa faktur w sys. EF, archiwizacja faktur sprzedażowych, wystawianie not korygujących, księgowanie faktur zakupu mat. i towarów, faktur inwestycyjnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie delegacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gliwice (śląskie)
1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie->IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ->OGŁOSZENIA->NABÓR->Nabór na stanowisko pracy referent do spraw obsługi bezpośredniej w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników.
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - 2017-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Wystawianie dokumentów sprzedazy, gospodarka magazynowa, akcje promocyjne. Praca w godz. 7-15; Elbląg, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zapoznanie z procedurami i zasadami prowadzenia postępowania egzekucyjnego, zabezpieczenia należności ZUS oraz stosowania sankcji wobec płatników nieopłacających składek, prowadeznie akt egezucyjnych płatników składek.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Gostynin (mazowieckie)
Prace budowlane
KOMPLEKS-BUD Adam Kamiński - 2016-12-06 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, realizacja zadań z zakresu ustaw zgodnie z przydzieloną komórką organizacyjną
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Pszczyna (śląskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, obsługa WF-MAG, wystawianie raportów bankowych, kasowych
PHU "MARTEX" Kamińska Jadwiga Iława - 2017-02-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta i kasy fiskalnej. Wystawianie zleceń do warsztatu, z użyciem cenników. Wystawianie faktur detalicznych. Wystawianie faktur VAT, po naprawie pojazdów samochodowych. Wystawianie pomocniczych dokumnetow stosowanych przy usługach związanych z naprawami samochodów.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Krzeszowice (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, pozostałe prace biurowe
TUPIKO Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Węgrów (mazowieckie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
sortowanie i segregacja odpadów
ZAKŁAD OCZYSZCZANIA MIASTA TROS EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Goleszów (śląskie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa kontrahentów. Udział w targach i szkoleniach. Prowadzenie dokumentacji w zakresie kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w przyjmowaniu wniosków i ustalaniu prawa do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, pomoc przy opracowywaniu wniosków pod względem merytorycznym, pomoc w prowadzeniu dokumentacji zasiłków rodzinnych, świadczenia wychowawczego i przysługujących dodatków oraz świadczeń opiekuńczych, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji wypłat przyznanych świadczeń, pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rawicz (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Reda (pomorskie)
Pomoc w czynnościach kontrolnych formalno - rachunkowej umów, porozumień, aneksów zawieranych pomiędzy Wojewodą Śląskim a jednostkami samorządu terytorialnego; czynności pomocnicze wykonywane przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych dysponenta głównego w zakresie dochodów i wydatków; pomoc w sprawdzaniu prawidłowości danych wynikających ze sprawozdań jednostkowych złożonych przez jednostki samorządu terytorialnego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa opieka nad osobą starszą.
PROHELP24' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Gdynia (pomorskie)
segregowanie dokumnetacji księgowej, księgowanie dokumnentów, sporządzanie analiz, wykonywanie zadań zleconych przez opiekuna
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Piasek (śląskie)