REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH Lubin oferta pracy SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji, rejestracja i archiwizacja dokumentów, wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów, wszystkie prace administracyjno- biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura, zapewnienie wsparcia pracownikom pozostałych działów, prowadzenie ewidencji i zakupu odzieży roboczej, prowadzenie i koordynacja spraw związanych z przepisami BHP, PPOŻ, wsparcie administracyjno- biurowe działu kadr i płac, prowadzenie akt pracowniczych, oraz współ-obsługa kadrowa pracowników
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 182A, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji, rejestracja i archiwizacja dokumentów, wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów, wszystkie prace administracyjno- biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura, zapewnienie wsparcia pracownikom pozostałych działów, prowadzenie ewidencji i zakupu odzieży roboczej, prowadzenie i koordynacja spraw związanych z przepisami BHP, PPOŻ, wsparcie administracyjno- biurowe działu kadr i płac, prowadzenie akt pracowniczych, oraz współ-obsługa kadrowa pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie lub wyższe ekonomiczno/ administracyjne, doświadczenie min. pół roku na wskazanym stanowisku, znajomość podstawowych zagadnień księgowych i finansowych oraz zagadnień kadrowych, aktualne/ czynna prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 182A, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 182A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 02.12.2015
Oferta pracy ważna do: 16.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA SPEDYCYJNA PRZYDZIELONEJ BAZY KLIENTÓW. KONTAKT Z KLIENTAMI. OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ ORAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
-
RAIKIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klienta zagranicznego (j. niemiecki): telefoniczna, mailowa, social media, realizacja zamówień.
Dresówka.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-23 - Głuchołazy (opolskie)
Obsługa podatkowa, księgowanie w programie komputerowym
KANCELARIA PODATKOWA " ALFA " - 2016-05-06 - Bełchatów (łódzkie)
Współpraca z wewnętrznymi i zwenętrznymi podmiotami; obsługa klientów i kontrahentów w obszarze logistyki; obsługa urządzeń biurowych; prowadzenie zestawień na potrzeby danego działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; .
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty na stanowisko referent ds. statystyki i rozliczeń są dostępne na stronie www.szpitalpila.pl w zakładce: zatrudnienie/konkursy - zatrudnimy. Termin nadsyłania dokumentów do 22.06.2018.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)
Praca w kuchni Hotelu.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Żagań (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE"CARES"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Boguchwała (podkarpackie)
Przyjmowanie towaru.Kompletacja towaru.Praca ze skanerem.Praca od pon-pt w systemie 2-zmianowym w godz.6-14/14-22
PGD POLSKA SP. Z O.O. - 2018-06-14 - Reguły (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych, administrowanie budynkiem Stacji, prowadzenie archiwum zakładowego, zamawianie i realizacja zakupów dot. wyposażenia i sprzętu biurowego. Wymagania: wykształcenie średnie, konieczne doświadcznie na podobnym stanowisku, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa komputera (MS Office).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-12-09 - Wejherowo (pomorskie)
naprawa samochodów osobowych
"MIŚ" TRANSPORT I SPEDYCJA Sp. Jawna Marian Miś, Mariusz Miś - 2016-01-28 - Wierzchosławice (małopolskie)
Przewóz materiałów potrzebnych do budowy dróg. Praca jednozmianowa na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 7.00 a 15.00 na terenie Bielska-Białej i okolic. Proponowane wynagrodzenie 1050 zł brutto miesięcznie + dodatki. Możliwe również podjęcie pracy na cały etat.
"DROTEX" ZRB-P Ryszard Wnętrzak - 2018-05-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, prowadzenie środków trwałych
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Chobienia (dolnośląskie)
pomoc przy organizacji imprez, praca w kinie, punkcie informacji, działalnosc reklamowa
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Chrzanów (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji procsu produkcji, zużycia opakowań, surowców i innych produktów używanych w procesie produkcji.Pomoc w prowadeniu dokumentacji pracowniczej (karty pracy, karty urlopowe, sporządzanie grafików).Pomoc w zaznajamianiu pracowników z obowiżującymi przepisami z zarządzeniami.Pomoc w rozliczaniu se z wykonywanej produkcji wyrobów i zużytych surowców.Wykonywanie szelkich innych prac zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Głogówek (opolskie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego, m.in. koszenie trawy.
AMLUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Rumia (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Oleszyce (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Oferta z kandydatem wskazanym przez pracodawcęI zmiana: 10.00 - 18.00
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacjiprzygotowanie osadzonych do przyjęć lekarskich
Zakład Karny w Sztumie - 2016-05-13 - Sztum (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień. Realizacja zamówień. Obsługa wysyłek zamówień zrealizowanych. Obsługa urządzeń biurowych. Nauka obsługi programu komputerowego RAKS w części dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Milanówek (mazowieckie)
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynu, wprowadzanie faktur zakupowych, rozliczanie dobowe magazynu, ewidencja rozchodów , przychodów, weryfikacja poprawności dokumentów wykszt, średnie znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office, prawo jazdy kat. B mile widziany j. ukraiński 2.000 zł 2 zmiany
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Jeżowe (podkarpackie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za organizację i obsługę szkoleń w siedzibie firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo (do 31.12.2018 r.) z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń. Realizacja planów handlowych. Doświadczenie w sprzedaży będzie Twoim atutem. Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji. Kontakt telefoniczny (535-888-505) lub e-mail: biuro (at) proedukacja.edu.pl
PROEDUKACJA PAWEŁ SERWA - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38 (I piętro)
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż produktów firmy, przygotowywanie ofert handlowych, nadzór nad przebiegiem realizacji zamówień, budowanie i utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-07-04 - Chorzów (śląskie)
Przygotowywanie potraw, przestrzeganie zasad HACCP, wydawanie posiłków, sprawdzanie dat ważności produktów.
Sodexo Polska - 2017-06-06 - Łódź (łódzkie)
referent ds. organizacyjno-kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)