INSPEKTOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 2 510 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowejudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychaktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowarekrutacja na ww. stanowisko ogłoszona jest w formie konkursu, oferty należy składać do dnia 13.01.2017 r.oferta dostępna w sali F i B

Data publikacji: 2017-01-31

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowejudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychaktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowarekrutacja na ww. stanowisko ogłoszona jest w formie konkursu, oferty należy składać do dnia 13.01.2017 r.oferta dostępna w sali F i B

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 510 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +wysługa lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor do spraw miar i wag

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 510 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor do spraw miar i wag

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów pakietu MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie średnie techniczne (np. mechaniczne, elektryczne, itp.), mile widziane wyższe, około 1 rok stażu pracy w zawodzie, znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach , ustawy o systemie tachografów cyfr, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowej, KPA, umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawnych, komunikatywność i rzetelność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność sprawnej organizacji pracy, prawo jazdy kat.B, odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuwymagane dokumenty:cv i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej sie o zatrudnienie (dostępny w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej sie o zatrudnienie (dostępny w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Młodych Techników

Numer budynku pracodawcy: 61

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor do spraw miar i wag

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.01.2017

Data dodania oferty pracy: 31.01.2017

Oferta pracy ważna do: 13.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. PLANOWANIA I ANALIZ NR 35964 - 2 600 - 2 900 PLN

- Sporządzanie materiałów dotyczących planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia w zakresie budżetu tradycyjnego oraz wniosków o zmianę w planie,- Wystawianie i księgowanie dowodów wewnętrznych stanowiących podstawę do ujęcia w ewidencji planu budżetu oraz jego zmian,- Sporządzanie analiz przewidywanego wykonania rzeczowego planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia według potrzeb,- Przygotowywanie wystąpień do Ministerstwa Finansów dotyczących zmian planu finansowego wydatków budżetowych w zakresie wyroków i ugód sądowych oraz świadczeń rentowych stanowiących zobowiązania Skarbu Państwa.- Opracowywanie informacji opisowych z wykonania wydatków budżetowych w zakresie dysponenta III stopnia w układzie tradycyjnym oraz niezbędnych informacji i rozliczeń środków budżetowych pochodzących z rezerw celowych ogólnych oraz budżetu Wojewody Łódzkiego,- Sporządzanie informacji dla komórek organizacyjnych nadzorujących merytorycznie plany finansowe w zakresie poziomu wykonywania wydatków budżetowych- Sporządzenia analizy dotyczącej poziomu wykonania pochodnych od wynagrodzeń według źródeł finansowych oraz rozliczenia odpisu na ZFŚS- Wprowadzanie danych do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planu finansowego oraz wniosków o zmianę w planie.WARUNKI PRACY: - Czynniki uciążliwe: praca w stresie pod prosją czasu,- Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,- Kontakty zewnętrzne: kilka razy w roku-kontakty telefoniczne z Ministerstwem Finansów celem uzyskania informacji w zakresie wnioskowanych zmian w planie finansowym- Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; insteją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy: ŁUW w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 ŁódźGodziny pracy od 8:00 do 16:00
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI - 2018-10-22 - Łódź (łódzkie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - od 1 850 PLN

praca przy remontach dróg i chodników
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Rząśnia (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO(NR 3403) - od 1 850 PLN

prowadzenie kontroli budów, prowadzenie postępowań administracyjnych administracyjnych i wydawanie stosownych decyzji administracyjnych i postanowień, prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie jednolitego rzeczowego wykazu akt spraw załatwianych w inspektoracie, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli obiektów i innych sprawozdań wynikających z działalności inspektoratu, współpraca z organami administracji architektoniczno-budowlanej i innymi organami oraz instytucjami związanymi z działalnością wynikającą z ustawy Prawo budowlane Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań prowadzenie samochodu służbowego, praca w terenie, praca przy komputerze Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy zmienne warunki atmosferyczne przy pracy w terenie
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 000 PLN

Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - OFERTA KONKURSOWA - od 1 500 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-04-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 100 PLN

obsługa programu E-DOK, pzryjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji ogólnej przychodzącej i wychodzącej z zakładu, redagowanie pism wychodzących, pomoc w przygotowaniu narad, obrad i posiedzeń, prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Opole Lubelskie (lubelskie)

INSPEKTOR - od 2 800 PLN

- Nadzorowanie oraz prowadzenie gier cylindrycznych oraz gier w karty zgodnie z obowiązującymi regulaminami gier; Informowanie kierownika sali o przebiegu gry, w szczególności - niezwłoczne informowanie o wszelkich zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla bezpieczeństwa personelu, klientów lub mienia kasyna gry; wykonywanie czynności związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniem terroryzmu, wynikających z przepisów prawa lub procedur obowiązujących w Spółce, w szczególności analizowania i rejestrowania transakcji; wykonywanie swoich obowiązków zgodnie z przyjętym w Spółce standardem świadczenia usług; przestrzeganie warunków pracy określonych w obowiązujących przepisach prawa i aktach wewnętrznych Spółki, w tym w szczególności przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny w miejscu pracy; wykonywanie obowiązków określonych dla tego stanowiska w aktach wewnętrznych Spółki (instrukcjach, procedurach, zarządzeniach, pismach okólnych, poleceniach służbowych, etc.) lub przepisach prawa, w szczególności w ustawie regulującej działalność hazardową, w dacie powierzenia obowiązków ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych, w ustawie regulującej nadzór i kontrolę działalności hazardowej, w dacie powierzenia obowiązków - ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o Służbie Celnej, ustawie regulującej przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, w dacie powierzenia obowiązków - ustawie z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, ustawie regulującej zasady przetwarzania danych osobowych, w dacie powierzenia obowiązków - ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Praca zmianowa. Kasyno czynne całą dobę. Praca również we wszystkie dni wolne od pracy. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat. Wymagane uprawnienia do prowadzenia gier hazardowych, uprawnienia określone w przepisach prawa pracy, w tym w aktach wewnętrznych Spółki w szczególności w Regulaminie Pracy oraz Regulaminie Wynagradzania. Wymagane umiejętności: prowadzenie i nadzorowanie gier hazardowych w kasynie gry. Wymagana znajomość języka w stopniu zaawansowanym w mowie, w stopniu podstawowym w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 600 PLN

Kierowanie działaniami związanymi z przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska w użytkowanych kompleksach wojskowych.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-10-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK SORTOWANIA PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 2 000 PLN

Sortowanie paczek i towarów zgodnie z przyjętą typologią z wykorzystaniem ręcznych i automatycznych linii do sortowania oraz przygotowanie przesyłki do wysyłki, obsługa sprzętu pakującego owoce, udział w czynnościach bezruchowych sortowni
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Dąbrówka Nowa (mazowieckie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-12-14 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. WKŁADÓW I RACHUBY PŁAC - od 3 000 PLN

naliczanie płac, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i ich ewidencja, naliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych , ewidencja wyciągów bankowych, sprawdzanie rachunków i faktur za wykonane usługi na rzecz Spółdzielni, prowadzenie kartoteki wynagrodzeń , sporządzanie wykazów kosztów wynagrodzeń i narzutów na nieruchomości, prowadzenie działalności socjalnej, uzgadnianie sald z US i ZUS, sporządzanie zestawień rocznych przekształceń lokali spółdzielczych lokatorskich na własnościowe, ustanowienia odrębnej własności lokalu spółdzielczego lokatorskiego i własnościowego. Umowa na okres próbny- 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Korab" w Ustce - 2017-02-14 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR DS. ANALIZ I STATYSTYKI - 2 000 - 2 460 PLN

Przygotowywanie ofert do NFZ i innych kontrahentów, wystawianie faktur za usługi medyczne, rozliczania z NFZ. Praca w godzinach: 7:30-15:05 (7:35 godzin dziennie - branża medyczna). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 7 179 84 682 (614).
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA we Wrocławiu - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI - od 2 196 PLN

- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 500 PLN

Szkolenie pracowników ( wstępne i okresowe bhp).Szkolenie pracowników ( p.poż)Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kosowie Lackim - 2017-02-03 - Kosów Lacki (mazowieckie)

KIEROWCA - SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

kierowca - sprzedawca - refundowane
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Opalenica (wielkopolskie)

FREZER - od 3 000 PLN

praca w warsztacie mechanicznym obróbki skrawaniem
Technika / Aerotechnika Jerzy Domicz - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ - 2 100 - 4 400 PLN

Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETU - OFERTA KONKURSOWA - od 2 700 PLN

prowadzenie pełnej księgowości budżetu Powiatu (organu); prowadzenie sprawozdawczości budżetowej - przyjmowanie, ewidencja i analiza sprawozdań budżetowych; prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem zaciągniętych kredytów, pożyczek i wyemitowanych obligacji,szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR DOZORU TECHNICZNEGO - od 2 250 PLN

merytoryczny nadzór nad prawidlową eksploatacją urządzeń i instalacji na terenie jednostki ,bieżąca analiza w celu utzymania obiektów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej i ichwartości użytkowej,opracowanie sprawozdań i analiz w zakresieTUN,wykonywanie bieżących i realizowanie okresowych przeglądów nieruchomości,okresowych przeglądowinstalacji i urządzeń elekrtycznych oraz okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych zgodnie z obowiązujacymi przepisami,udział w przygotawaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług oraz zleceniem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wew.uregulowaniami jednostki,nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych i remontowych ujetych w RPKIR I RPRN
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-11-22 - Powidz (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER - od 2 100 PLN

- prace elektroinstalatorskie na obiektachprzemysłowych i budowach w trakcie realizacji;praca na wysokościach powyżej 3m(wózki podnośnikowe i rusztowania.)
Elektromont S.A. - 2018-05-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 250 PLN

profesjonalne, zgodne ze standardami obowiązującymi w Banku obsługa klientów, aktywna sprzedażproduktów, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami Banku, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY - 2018-02-09 - Brudzew (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - PRACA PRZY PRODUKCJI PALET - od 1 850 PLN

praca przy produkcji palet
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Korzeńsko (dolnośląskie)

INSPEKTOR W REFERACIE ROLNICTWA I GOSPODARKI GRUNTAMI - od 1 850 PLN

Wykonywanie zadań z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym gminy, zgodnie z przepisami ustaw o samorządzie gminnym i finansach publicznych, a w tym: prowadzenie na bieżąco ewidencji posiadanych przez gminę w poszczególnych obrębach nieruchomości mienia komunalnego; prowadzenie rejestru umów dot. oddania w zarząd, użyczenia, najmu, dzierżawy posiadanego mienia; załatwianie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości jednostkom organizacyjnym; przygotowywanie dokumentów dotyczących najmu, dzierżawy, użyczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw, rozporządzeń i uchwał rady gminy; sporządzanie informacji o aktualnym stanie mienia, o którym mowa w pkt. 1; kontrola użytkowania mienia gminy i ew. pozbawianie tego prawa; uczestniczenie w przekazywaniu nieruchomości; naliczanie należności za udostępniane nieruchomości, przekazywanie ich do referatu finansowego oraz ich egzekwowanie. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na podstawie zapisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, obejmujące w szczególności: zapewnianie wyceny nieruchomości; sporządzanie planów wykorzystania zasobu; zabezpieczanie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; współpracę z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego; zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste i nabywanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu (a w tym: przygotowywanie projektów zarządzeń, wykazów, uchwał, ogłoszeń, organizowanie pracy komisji przetargowej); podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie; składanie wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości gminnej oraz o wpis w księdze wieczystej; przygotowywanie opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywanie podziałów oraz scaleń i podziałów nieruchomości, a także wyposażanie ich, w miarę możliwości, w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej. Prowadzenie spraw dotyczących regulowania stanu prawnego dróg i innych nieruchomości, m. in. poprzez: występowanie do wojewody o wydanie decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. prawa własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i składanie wniosków o ujawnienie drogi w K.W. , prowadzenie postępowań w celu przejęcia lub nabycia nieruchomości na rzecz gminy, przygotowywanie wniosków do starosty o ew. wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego lub ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, udział w rokowaniach, występowanie do wojewody o komunalizację nieruchomości Skarbu Państwa. Z zakresu ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych przyjmowanie i ogłaszanie pism i decyzji starosty dotyczących ustalania uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz przygotowywanie wniosków o nieodpłatne nabycie nieruchomości przez gminę. Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku gminy. Składanie informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego. Udzielanie pomocy jednostkom pomocniczym gminy w zakresie zarządzania i korzystania z mienia gminnego. Uzgadnianie lokalizacji obiektów, budowli, sieci i urządzeń dot. nieruchomości gminnych (z wyjątkiem lokalizowanych w pasie drogowym).
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2016-10-25 - Luborzyca (małopolskie)

KUCHARZ - od 2 220 PLN

j.w.
HOTEL GROMADA CENTRUM SP. Z O.O. SKA - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

Rozliczanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jawor (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C + E - od 3 700 PLN

przewóz różnych towarów na terenie Starachowic
TRABUD PPUH - 2018-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DS OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ W ZESPOLE ŁĄCZNOŚCI INFORMATYCZNEJ KMP - od 1 850 PLN

ZAKRES ZADAŃprzeprowadza okresowe przeglądy, dokonuje oceny stanu technicznego oraz konserwuje i dokonuje niezbędnychnapraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeńadministruje siecią PSTD oraz siecią INTERNET w celu dostarczenia aktualnych informacjiadministruje stanowiska komputerowe do przetwarzania informacji niejawnych w celu wspomagania pracy komórekdo spraw OIN pod kątem informatycznymuruchamia i wdraża nowe systemy i rozwiązania teleinformatyczne w celu usprawnienia dostępu do baz danych iinnych aplikacjiprzetwarza informacje w policyjnych oraz pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu wspomagania pracyPolicjiwspółpracuje w dziedzinie informatyki z właściwą komórką organizacyjną Wydziału Łączności i Informatyki KWP wcelu uzyskania bieżących informacji
Komenda Miejska Policji - 2016-10-14 - Jaworzno (śląskie)

INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR DS. BHP (1/2 ETATU) - 1 450 - 1 750 PLN

- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Nadzorowała realizację przez dyrektorów publicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie: Dokonywania przez komisje powołane przez dyrektorów kontroli stanu techniczno-sanitarnego budynku i jego otoczenia. Prawidłowości i postępowania powypadkowego w placówkach oświatowych. Uczestniczyła w pracach zespołu powypadkowego w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Prowadzenia postępowania w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Przeprowadzała analizę jakościowo-ilościową wypadków w szkołach, przedszkolach, placówkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Katowice. Opracowywała zestawienia statystyczne w powyższym zakresie. - Wynagrodzenie: 1450 do 1750 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2018r. rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy w służbach bhp. Znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat