INSPEKTOR W REFERACIE ROLNICTWA I GOSPODARKI GRUNTAMI Luborzyca oferta pracy URZ膭D GMINY KOCMYRZ脫W-LUBORZYCA
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE ROLNICTWA I GOSPODARKI GRUNTAMI
Wynagrodzenie: od 1聽850 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wykonywanie zada艅 z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym gminy, zgodnie z przepisami ustaw o samorz膮dzie gminnym i finansach publicznych, a w tym: prowadzenie na bie偶膮co ewidencji posiadanych przez gmin臋 w poszczeg贸lnych obr臋bach nieruchomo艣ci mienia komunalnego; prowadzenie rejestru um贸w dot. oddania w zarz膮d, u偶yczenia, najmu, dzier偶awy posiadanego mienia; za艂atwianie spraw zwi膮zanych z przekazywaniem nieruchomo艣ci jednostkom organizacyjnym; przygotowywanie dokument贸w dotycz膮cych najmu, dzier偶awy, u偶yczenia, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami ustaw, rozporz膮dze艅 i uchwa艂 rady gminy; sporz膮dzanie informacji o aktualnym stanie mienia, o kt贸rym mowa w pkt. 1; kontrola u偶ytkowania mienia gminy i ew. pozbawianie tego prawa; uczestniczenie w przekazywaniu nieruchomo艣ci; naliczanie nale偶no艣ci za udost臋pniane nieruchomo艣ci, przekazywanie ich do referatu finansowego oraz ich egzekwowanie. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomo艣ci na podstawie zapis贸w ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomo艣ciami, obejmuj膮ce w szczeg贸lno艣ci: zapewnianie wyceny nieruchomo艣ci; sporz膮dzanie plan贸w wykorzystania zasobu; zabezpieczanie nieruchomo艣ci przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; wsp贸艂prac臋 z innymi organami, kt贸re na mocy odr臋bnych przepis贸w gospodaruj膮 nieruchomo艣ciami Skarbu Pa艅stwa, a tak偶e z w艂a艣ciwymi jednostkami samorz膮du terytorialnego; zbywanie, oddawanie w u偶ytkowanie wieczyste i nabywanie nieruchomo艣ci wchodz膮cych w sk艂ad zasobu (a w tym: przygotowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, wykaz贸w, uchwa艂, og艂osze艅, organizowanie pracy komisji przetargowej); podejmowanie czynno艣ci w post臋powaniu s膮dowym, w szczeg贸lno艣ci w sprawach dotycz膮cych w艂asno艣ci lub innych praw rzeczowych na nieruchomo艣ci, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia w艂asno艣ci nieruchomo艣ci przez zasiedzenie; sk艂adanie wniosk贸w o za艂o偶enie ksi臋gi wieczystej dla nieruchomo艣ci gminnej oraz o wpis w ksi臋dze wieczystej; przygotowywanie opracowa艅 geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywanie podzia艂贸w oraz scale艅 i podzia艂贸w nieruchomo艣ci, a tak偶e wyposa偶anie ich, w miar臋 mo偶liwo艣ci, w niezb臋dne urz膮dzenia infrastruktury technicznej. Prowadzenie spraw dotycz膮cych regulowania stanu prawnego dr贸g i innych nieruchomo艣ci, m. in. poprzez: wyst臋powanie do wojewody o wydanie decyzji potwierdzaj膮cej nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. prawa w艂asno艣ci nieruchomo艣ci zaj臋tych pod drogi publiczne i sk艂adanie wniosk贸w o ujawnienie drogi w K.W. , prowadzenie post臋powa艅 w celu przej臋cia lub nabycia nieruchomo艣ci na rzecz gminy, przygotowywanie wniosk贸w do starosty o ew. wszcz臋cie post臋powania wyw艂aszczeniowego lub ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomo艣ci, udzia艂 w rokowaniach, wyst臋powanie do wojewody o komunalizacj臋 nieruchomo艣ci Skarbu Pa艅stwa. Z zakresu ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wsp贸lnot gruntowych przyjmowanie i og艂aszanie pism i decyzji starosty dotycz膮cych ustalania uprawnionych do udzia艂u we wsp贸lnocie gruntowej oraz przygotowywanie wniosk贸w o nieodp艂atne nabycie nieruchomo艣ci przez gmin臋. Prowadzenie spraw dotycz膮cych ubezpieczenia maj膮tku gminy. Sk艂adanie informacji dotycz膮cych przekszta艂ce艅 i prywatyzacji mienia komunalnego. Udzielanie pomocy jednostkom pomocniczym gminy w zakresie zarz膮dzania i korzystania z mienia gminnego. Uzgadnianie lokalizacji obiekt贸w, budowli, sieci i urz膮dze艅 dot. nieruchomo艣ci gminnych (z wyj膮tkiem lokalizowanych w pasie drogowym).
Data publikacji: 2016-10-25
Lokalizacja: Luborzyca (ma艂opolskie)
Pracodawca: URZ膭D GMINY KOCMYRZ脫W-LUBORZYCA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:32-010 Luborzyca 97, powiat: krakowski, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wykonywanie zada艅 z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym gminy, zgodnie z przepisami ustaw o samorz膮dzie gminnym i finansach publicznych, a w tym: prowadzenie na bie偶膮co ewidencji posiadanych przez gmin臋 w poszczeg贸lnych obr臋bach nieruchomo艣ci mienia komunalnego; prowadzenie rejestru um贸w dot. oddania w zarz膮d, u偶yczenia, najmu, dzier偶awy posiadanego mienia; za艂atwianie spraw zwi膮zanych z przekazywaniem nieruchomo艣ci jednostkom organizacyjnym; przygotowywanie dokument贸w dotycz膮cych najmu, dzier偶awy, u偶yczenia, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami ustaw, rozporz膮dze艅 i uchwa艂 rady gminy; sporz膮dzanie informacji o aktualnym stanie mienia, o kt贸rym mowa w pkt. 1; kontrola u偶ytkowania mienia gminy i ew. pozbawianie tego prawa; uczestniczenie w przekazywaniu nieruchomo艣ci; naliczanie nale偶no艣ci za udost臋pniane nieruchomo艣ci, przekazywanie ich do referatu finansowego oraz ich egzekwowanie. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomo艣ci na podstawie zapis贸w ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomo艣ciami, obejmuj膮ce w szczeg贸lno艣ci: zapewnianie wyceny nieruchomo艣ci; sporz膮dzanie plan贸w wykorzystania zasobu; zabezpieczanie nieruchomo艣ci przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; wsp贸艂prac臋 z innymi organami, kt贸re na mocy odr臋bnych przepis贸w gospodaruj膮 nieruchomo艣ciami Skarbu Pa艅stwa, a tak偶e z w艂a艣ciwymi jednostkami samorz膮du terytorialnego; zbywanie, oddawanie w u偶ytkowanie wieczyste i nabywanie nieruchomo艣ci wchodz膮cych w sk艂ad zasobu (a w tym: przygotowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, wykaz贸w, uchwa艂, og艂osze艅, organizowanie pracy komisji przetargowej); podejmowanie czynno艣ci w post臋powaniu s膮dowym, w szczeg贸lno艣ci w sprawach dotycz膮cych w艂asno艣ci lub innych praw rzeczowych na nieruchomo艣ci, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia w艂asno艣ci nieruchomo艣ci przez zasiedzenie; sk艂adanie wniosk贸w o za艂o偶enie ksi臋gi wieczystej dla nieruchomo艣ci gminnej oraz o wpis w ksi臋dze wieczystej; przygotowywanie opracowa艅 geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywanie podzia艂贸w oraz scale艅 i podzia艂贸w nieruchomo艣ci, a tak偶e wyposa偶anie ich, w miar臋 mo偶liwo艣ci, w niezb臋dne urz膮dzenia infrastruktury technicznej. Prowadzenie spraw dotycz膮cych regulowania stanu prawnego dr贸g i innych nieruchomo艣ci, m. in. poprzez: wyst臋powanie do wojewody o wydanie decyzji potwierdzaj膮cej nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. prawa w艂asno艣ci nieruchomo艣ci zaj臋tych pod drogi publiczne i sk艂adanie wniosk贸w o ujawnienie drogi w K.W. , prowadzenie post臋powa艅 w celu przej臋cia lub nabycia nieruchomo艣ci na rzecz gminy, przygotowywanie wniosk贸w do starosty o ew. wszcz臋cie post臋powania wyw艂aszczeniowego lub ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomo艣ci, udzia艂 w rokowaniach, wyst臋powanie do wojewody o komunalizacj臋 nieruchomo艣ci Skarbu Pa艅stwa. Z zakresu ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wsp贸lnot gruntowych przyjmowanie i og艂aszanie pism i decyzji starosty dotycz膮cych ustalania uprawnionych do udzia艂u we wsp贸lnocie gruntowej oraz przygotowywanie wniosk贸w o nieodp艂atne nabycie nieruchomo艣ci przez gmin臋. Prowadzenie spraw dotycz膮cych ubezpieczenia maj膮tku gminy. Sk艂adanie informacji dotycz膮cych przekszta艂ce艅 i prywatyzacji mienia komunalnego. Udzielanie pomocy jednostkom pomocniczym gminy w zakresie zarz膮dzania i korzystania z mienia gminnego. Uzgadnianie lokalizacji obiekt贸w, budowli, sieci i urz膮dze艅 dot. nieruchomo艣ci gminnych (z wyj膮tkiem lokalizowanych w pasie drogowym).
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
wymiar czasu pracy pe艂ny etat warunki dotycz膮ce charakteru pracy i sposobu wykonywania zada艅: praca przy komputerze (powy偶ej 4 godzin dziennie), cz臋ste wyjazdy w teren miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urz膮dze艅 biurowych, w budynku dwupi臋trowym, nieprzystosowanym do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE ROLNICTWA I GOSPODARKI GRUNTAMI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Luborzyca
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: krakowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kocmyrz贸w-Luborzyca
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽850 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne: obywatelstwo polskie, pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych, niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykszta艂cenie wy偶sze (preferowane w zakresie: gospodarki gruntami, zarz膮dzania nieruchomo艣ciami, geodezji, prawa lub administracji), posiadanie co najmniej trzyletniego sta偶u pracy zawodowej.Wymagania dodatkowe: Znajomo艣膰 przepis贸w ustaw: o samorz膮dzie gminnym, kodeks post臋powania administracyjnego, o gospodarce nieruchomo艣ciami, prawo geodezyjne i kartograficzne, o w艂asno艣ci lokali, o ksi臋gach wieczystych i hipotece, o dost臋pie do informacji publicznej, a tak偶e przepis贸w wykonawczych do nich oraz umiej臋tno艣膰 stosowania ich w praktyce. Bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie podstawowych aplikacji biurowych. Samodzielno艣膰, sumienno艣膰 i rzetelno艣膰 w wykonywaniu obowi膮zk贸w s艂u偶bowych. Komunikatywno艣膰, dyspozycyjno艣膰 oraz umiej臋tno艣膰 pracy w zespole. Prawo jazdy kat. B. Mile widziane posiadanie do艣wiadczenia w pracy o zbli偶onym charakterze lub na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: URZ膭D GMINY KOCMYRZ脫W-LUBORZYCA
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
32-010 Luborzyca 97, powiat: krakowski, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv do 9 listopada
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Kocmyrz贸w-Luborzyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Luborzyca
Numer budynku pracodawcy: 97
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
kierowanie podstawowymi rodzajami dzia艂alno艣ci publicznej
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Data dodania oferty pracy: 25.10.2016
Oferta pracy wa偶na do: 09.11.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 25.10.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 25.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla os贸b bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowi膮zk贸w:sprzeda偶 artyku艂贸w spo偶ywczych, uk艂adanie list zam贸wie艅, przyjmowanie towaru i wyk艂adanie na p贸艂ki, sprz膮tanie sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE ANALIZ RYZYKA I OCENY RYZYKA NA STANOWISKACH PRACY, PROWADZENIE POST臉POWA艃 POWYPADKOWYCH, KONTROLA STANOWISK PRACY ORAZ ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI BHP, PRZEPROWADZANIE SZKOLE艃 Z ZAKRESU BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY W JEDNOSTCE, CZUWANIENAD PRZESTRZEGANIEM PRZEPIS脫W BHP, WSP脫艁DZIA艁ANIE W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI, PODNOSZENIE POZIOMU BEZPIECZE艃STWA PRACY W JEDNOSTCE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2016-10-14 - Wejherowo (pomorskie)
przew贸z os贸b na trasach krajowych i mi臋dzynarodowych
D&S Dagmara Dragunowicz - 2018-04-23 - Ustro艅 (艣l膮skie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykszta艂cenie wy偶szeSzczeg贸艂owe informacje dot. wymaga艅 na podanym stanowisku zamieszczone zosta艂y w og艂oszeniu o naborze dost臋pnym na stronie www.bip.krus.gov.pl
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego POZNA艃 - 2017-08-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przygotowywanie specyfikacji i dokumentacji do przetarg贸w, zapyta艅 ofertowych, sporz膮dzanie kosztorys贸w
Jednostka Wojskowa nr 3811 - 2016-06-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prowadzenie zaj臋膰 edukacyjnych. Prowadzenie dokumentacji. Organizowanie wycieczek. Prowadzenie spotka艅 z rodzicami.
Pawe艂 Wro艅ski LEW LEON - 2015-12-11 - Gda艅sk (pomorskie)
Zakres obowi膮zk贸w okre艣lony Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dn. 02.09.1997r w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem: przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzeganie przepis贸w i zasad bhp, sporz膮dzanie okresowych analiz stanu bezpiecze艅stwa, uczestnictwo w ustalaniu okoliczno艣ci i przyczyn, wypadk贸w przy pracy oraz spraw z tym zwi膮zanych, wsp贸艂praca z laboratoriami upowa偶nionymi do dokonywania bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia, organizowanie i kontrola ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z ochron膮 przeciwpo偶arow膮, opiniowanie nowych projekt贸w inwestycyjnych. Praca na 1/2 etatu.
Sp贸艂dzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2016-08-02 - Nysa (opolskie)
Organizacja handlu i sprzeda偶y, obs艂uga klient贸w, dokumentacja organizacji magazynu, uutrzymywanie czysto艣ci w magazynie, rozliczanie si臋 z powierzonego maj膮tku na podstawie inwentaryzacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
okuwanie mebli r贸偶nego typu
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Sk贸rzyn (lubuskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, utrzymanie porz膮dku w magazynie.
MBB Sp贸艂ka z ograniczon膮 Odpowiedzialno艣ci膮 Sp贸艂ka Komandytowa - 2018-05-10 - Zamo艣膰 (lubelskie)
Wg harmonogramu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Realizacja zada艅 ustawowych przynale偶nych do wykonywania przez zesp贸艂 ds. zdrowia i ochrony zwiarz膮t, monitoring chor贸b zaka藕nych zwierz膮t, prowadzenie rejesttru podmiot贸w nadzorowanych przez PLW, obs艂uga program贸w komputerowych, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczo艣ci, inne czynno艣ci sanitarne.(Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 12.02.2018Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋duMiejsce sk艂adania dokument贸w:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w 艁osicachul. My艣liwska 108- 200 艁osice).
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w 艁osicach - 2018-02-01 - 艁osice (mazowieckie)
Obs艂uga klient贸w detalicznych i hurtowych, utrzymywanie kontakt贸w z klientami, pozyskiwanie nowych klient贸w, praca stacjonarna oraz mobilna- rynek lokalny. Mile widziana znajomo艣膰 bran偶y materia艂贸w drewnopochodnych.
INTAR Sp. z o.o. - 2017-04-27 - K臋pno (wielkopolskie)
do uzgodnieniapraca na drug膮 zmian臋
BRODMIR S.C. - 2018-07-26 - Hermanowa (podkarpackie)
G艂贸wne obowi膮zki:- kontrolowanie, przyznawanie i wyp艂acanie 艣wiadcze艅 rodzinnych, zasi艂k贸w dla opiekun贸w, zaliczek alimentacyjnych, 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego oraz post臋powania wobec d艂u偶nik贸w alimentacyjnych, 艣wiadcze艅 wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dzie膰mi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozosta艂ych dotacji przekazanych z bud偶etu pa艅stwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorz膮du terytorialnego oraz indywidualnych klient贸w interpretacji przepis贸w prawa w zakresie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 rodzinnych, zasi艂k贸w dla opiekun贸w, 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego, 艣wiadcze艅 wychowawczych w celu zapewnienia jednolito艣ci stosowania przepis贸w prawa przez jednostki samorz膮du terytorialnego,- sporz膮dzanie projekt贸w decyzji administracyjnych okre艣laj膮cych zaleg艂o艣膰 z tytu艂u dotacji z bud偶etu pa艅stwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga zestawu komputerowego oraz drukarki fiskalnej, rejestrowanie sprzeda偶y oraz wydruk paragon贸w, wykonywanie raport贸w dobowych i okresowych, obs艂uga klient贸w
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - August贸w (podlaskie)
rozliczanie transportu, kadry, sk艂adanie wniosk贸w,
P&P TRADING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-19 - Go艣cieszyn (wielkopolskie)
Staz dla os. do 30 roku 偶ycia.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
Kontrola jako艣ciowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcj膮 kontroli. W艂a艣ciwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raport贸w i sprawozda艅 z prowadzonej kontroli. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. W przypadku wykrycia brak贸w, post臋powanie zgodnie z procedur膮.
Randstad Polska - 2017-08-04 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Rozliczenia cz艂onk贸w wsp贸lnot mieszkaniowych. Zatrudnienie od 1.06.2016
Zarz膮d Nieruchomo艣ci ELZAM-DOM Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Praca w kantorze wymiany walut
Sebastian Kapica Maxx Group Polska - 2018-03-30 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Prowadzenie pe艂nej lub uproszczonej ksi臋gowo艣ci podmiot贸w gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunk贸w i transakcji finansowych, rozliczanie operacji finansowych, obs艂ugiwanie programu P艂atnik w zakresie ZUS, sporz膮dzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, obs艂uga programu Komornik SQL w zakresie ksi臋gowo艣ci.
Ilona Mirowska Komornik S膮dowy przy S膮dzie Rejonowym w Gostyninie - 2017-10-12 - Gostynin (mazowieckie)
fakturowanie sprzeda偶y i us艂ug
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Prace pomocnicze ogolnobudowlane: 艂adunek i zaladunek materia艂贸w budowlanych, mieszanie zapraw, prace rozbi贸rkowe, porz膮dkowe. Praca na terenie Brzeska i okolic
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Brzesko (ma艂opolskie)
Wymagane wykszta艂cenie zawodowe lub 艣rednie, do艣wiadczenie w naprawach remontowych, umiej臋tno艣膰 czytania rysunku technicznego. Kontakt telefoniczny lub na e-mail: i.pegiel (at) hydrotech.com.pl
HYDROTECH S.A. - 2017-12-27 - Rybnik (艣l膮skie)
Praca w sp贸艂ce zajmuj膮cej si臋 obs艂ug膮 wsp贸lnot mieszkaniowych. Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane o specjalno艣ci konstrukcyjno-budowlanej. Oferta dost臋pna w sali D. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: biuro (at) hjw.pl
ZARZ膭DZANIE NIERUCHOMO艢CIAMI HJW Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie dochodze艅 powypadkowych i spraw zwi膮zanych z odszkodowaniami powypadkowymi; prowadzenie szkole艅 w zakresie BHP, prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dot. wypadk贸w przy pracy oraz zwi膮zanych ze s艂u偶b膮 wojskow膮, a tak偶e chor贸b zawodowych, wsp贸艂praca z laboratoriami do wykonywania bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i dora藕nych kontroli na stanowiskach pracy i s艂u偶by w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji og贸lnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego wyst臋puj膮cego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 4938 - 2018-03-29 - Gr贸jec (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami obs艂ugi klienta i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)