INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ Elbląg oferta pracy Zarząd Nieruchomości ELZAM-DOM Sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Rozliczenia członków wspólnot mieszkaniowych. Zatrudnienie od 1.06.2016

Data publikacji: 2016-02-10

Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Zarząd Nieruchomości ELZAM-DOM Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Rozliczenia członków wspólnot mieszkaniowych. Zatrudnienie od 1.06.2016

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: administrator nieruchomości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy biurowej, rozliczeniach. Wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami.

Nazwa pracodawcy: Zarząd Nieruchomości ELZAM-DOM Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oferta otwarta kontakt osobisty lub CV na e-mail: office (at) elzamdom.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Elbląg

Gmina pracodawcy: Elbląg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Elbląg

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 10.02.2016

Oferta pracy ważna do: 09.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Prace biurowe, opisywanie zamówień itp.
DEVO Jerzy Karwacki w Łomży - 2016-06-08 - Łomża (podlaskie)

ŚLUSARZ-MONTER - od 2 100 PLN

Ręczna lub maszynowa obróbka metalu konserwacja i naprawa prostych mechanizmów i wyrobów metalowych.
KANCELARIA GOSPODARCZA TRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY (NABÓR) - od 4 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - Prowadzenie rachunkowości jednostki. Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatków i dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. Zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramachnadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań finansowych składanych przez szkołę na zewnątrz oraz na potrzeby dyrektora szkoły. Nadzorowanie gospodarki kasowej szkoły, przeprowadzanie kontroli kasy szkoły i intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu księgowości specjaliści ds. (płac i dochodów) a w tym: sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatku od wynagrodzeń, rozliczeń szkoły z budżetem państwa, ZUS i innymi instytucjami, z którymi szkoła współpracuje w zakresie finansowym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, księgi rachunkowe oraz sprawozdania finansowe. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej 6 godzin dziennie.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na okres 1 roku lub czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. W okresie próbnym możliwa praca na 3/4 etatu (75%).- Praca: 7:00-15:00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH - 2015-12-31 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR RAMPOWY - do 13 PLN

Praca polegająca na weryfikacji fakturw dziale kontroli i dostaw.Miejsce wykonywania prcy:Mirków
"GWARANT"Agencja Ochrony - 2018-05-14 - Mirków (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

przewóz żwiru, praca na terenie powiatu kętrzyńskiego
ŁUD EX Daniel Olszewski - 2016-03-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 997,4 PLN

zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Radziechowy (śląskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - od 1 387,5 PLN

Wymagane wykształcenie średnie. Charakterystyka pracy: prowadzenie różnych form i technik terapii zajęciowej w procesie leczenia oraz rehabilitacji chorych dzieci. Kontakt z pracodawcą osobisty.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR BHP,SPECJALISTA BPH - od 1 850 PLN

Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP ,prowadzenie i sporządzanie dokumentacjo BHP,prowadzenie nadzoru BHP w firmach zewnętrznych.
Prywatne Centrum Kształcenia Jan Gancewski - 2016-09-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

FIZJOTERAPEUTA OFPR/17/3004 - od 2 000 PLN

Praca fizjoterapeuty. Miejsce pracy Kamienica lub Słopnice.
Gorczański Ośrodek Medyczny GOR-MED Kaim Sp. J. Słopnice - 2017-10-23 - Słopnice (małopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - OFPR/17/1614 - od 3 000 PLN

wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-03 - Jastrzębie (opolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 200 PLN

Nauczanie dzieci 3,4,5-letnich.
Szkoła Podstawowa w Smardzewie - 2017-09-08 - Smardzewo (mazowieckie)

INSPEKTOR TERENOWY - od 2 000 PLN

Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi na terenie Dolnego Śląska.Wynagrodzenie 2000 zł brutto + dodatki
Impel Security Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSPEKTOR ROBÓT SANITARNYCH - od 1 000 PLN

Nadzorowanie robót sanitarnych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Zgierz (łódzkie)

INSPEKTOR - od 1 300 PLN

1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH,REALIZACJA ZAOPATRZENIA SKLEPU, DBANIE O CZYSTOŚĆ NA STANOWISKU PRACY, KONTROLA TERMINÓW PRZYDATNOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Skierniewice (łódzkie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 000 PLN

1) Rejestracja oraz przygotowywanie i udostępnianie danych do zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą tradycyjną i elektroniczną,2) bieżąca realizacja zgłoszeń zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu geodezyjno - kartograficznego,3) rozliczanie zleceń i zamówień,4) bieżąca modernizacja istniejących baz danych mapy zasadniczej,5) gromadzenie, eweidencjonowanie i archiwizacja opracowań geodezyjnych,6) wykonywanie reprodukcji i zabezpieczeń map i dokumentów zgromadzonych w zasobie.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - 4 - 10 PLN

- Prace ślusarskie oraz spawalnicze MIG-iem elementów metalowych. - Wynagrodzenie: od 4 do 10 zł/brutto/jeden element. Praca na umowę o dzieło na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności ślusarskie i spawalnicze. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-231-001) lub e-mail: studio (at) metaldomus.pl
METALDOMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Koziróg Leśny (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 100 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy itd. zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468)
OPTIMAL SOLUTIONS Sp. z o. o. - 2017-11-29 - Kłobuck (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 6938) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projektów decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 500 PLN

montaż konstrukcji stalowych; obsługa elektronarzędzi, czytanie rysunku technicznego oraz obsługa programu AutoCad-wymagane przy rozbudowanych montażach np. typu silos
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Błonie (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - do 1 850 PLN

- utrzymanie czystości i porządku poprzez codzienne, odkurzanie,pastowanie,froterowanie lub mycie podłóg w wyznaczonym rejonie obsługi,- ścieranie kurzu z mebli i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach służbowych orzaz czyszczenie dywanów,wykładzin i chodników,- utzymywanie w należytej czystości okien, drzwi,boazerii,ścian i sufitów oraz lamp oświetleniowych po uprzednim demontażu- dbanie o codzienną bieżącą czystość umywalek, muszli,sedesów i drzwi w pomieszczeniach sanitariatu,- czyszczenie na bieżąco foteli i krzeseł miękkich.
Komenda Miejska Policji w Gdańsku - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 850 PLN

zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wilczyn (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - PRACOWNIK FIZYCZNY OFPR/17/1335 - od 2 000 PLN

Rozładunek i załadunek dostaw, komplementacja ładunków w magazynie, dbałość o porządek w magazynie i na terenie przyległym.
F.H.U. PROFIT Paweł Walczak Limanowa - 2017-05-15 - Limanowa (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

wydawanie i przyjmowanie towaru, prace porządkowe,
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 000 PLN

zgodnie z rozporządzeniem RM w sprawie służby BHP: prowadzenie postępowań powypadkowych, prowadzenie szkoleń wstępnych-instruktaż, udział w dokumentowaniu oceny ryzyka zdrowia, przeprowadzenie kontroli warunków pracy
15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY SZCZECIN - 2017-02-01 - Stargard (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE BUDOWNICTWA - od 1 850 PLN

1. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie pozwoleń na budowę lub rozbiórkę oraz decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych2. przyjmowanie zgłoszeń na budowę i wykonywanie robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę3. zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania robót oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę5. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę6. prowadzenie spraw związanych z udziałem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dzienników budów8. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwolenie na budowęPraca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6 Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK RESTAURACJI - KELNER - od 2 000 PLN

Zgodny z zajmowanym stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR TERENOWY - od 2 000 PLN

Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi na terenie Dolnego Śląska. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + dodatki
Impel Security Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)