INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Kołobrzeg oferta pracy Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) Rejestracja oraz przygotowywanie i udostępnianie danych do zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą tradycyjną i elektroniczną,2) bieżąca realizacja zgłoszeń zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu geodezyjno - kartograficznego,3) rozliczanie zleceń i zamówień,4) bieżąca modernizacja istniejących baz danych mapy zasadniczej,5) gromadzenie, eweidencjonowanie i archiwizacja opracowań geodezyjnych,6) wykonywanie reprodukcji i zabezpieczeń map i dokumentów zgromadzonych w zasobie.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Data publikacji: 2017-12-21
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Rejestracja oraz przygotowywanie i udostępnianie danych do zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą tradycyjną i elektroniczną,2) bieżąca realizacja zgłoszeń zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu geodezyjno - kartograficznego,3) rozliczanie zleceń i zamówień,4) bieżąca modernizacja istniejących baz danych mapy zasadniczej,5) gromadzenie, eweidencjonowanie i archiwizacja opracowań geodezyjnych,6) wykonywanie reprodukcji i zabezpieczeń map i dokumentów zgromadzonych w zasobie.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Co najmniej 3- letni staż pracy. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.01.2018 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Plac Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: samorząd
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Data dodania oferty pracy: 22.12.2017
Oferta pracy ważna do: 02.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc przy murowaniu kominów
FIRMA MAR-POL - LITKOWIEC MARCIN - 2016-07-19 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Gubin (lubuskie)
prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązującychprzepisów z zakresu prawa budowlanego, nanoszenie zmian w dokumentacji technicznej urządzeń, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlano-montażowych, dbanie o powierzony sprzęt pomiarowy, praca na terenie Śląska
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A Zakład Linii Kolejowych - 2017-05-05 - Sosnowiec (śląskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentqami, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi w Oddziale Żłobkowym. Praca na dwie zmiany w godz 6-18. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Słoneczne Przedszkole Niepubliczne Przedszkole - 2018-03-08 - Wejherowo (pomorskie)
przygotowanie i organizacja dokumentów biurowych, kontakt z klientem międzynarodowym
F.H.U. Z. KWIECIŃSKI , P. CIEMPKA - 2017-08-25 - Ogrodzieniec (śląskie)
montaż elementów szklanych
OL-GLASS Adam Dziadkiewicz - 2017-06-01 - Raszyn (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót. Uzgadnianie i kontakt z mieszkańcami oraz organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-08-28 - Gdynia (pomorskie)
prace magazynowe, obsługa wózka widłowego
MIKOBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura handlowego oraz prace administracyjne.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2018-01-29 - Chodzież (wielkopolskie)
dowóz dań obiadowych i pizzy
"Grill Solo"Joanna Mańka-Sieradzka - 2017-07-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)
naprawa mózków widłowych
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa działu członkowsko-mieszkaniowego w spółdzielni mieszkaniowej. Wynagrodzenie: 1900 zł brutto + premia regulaminowa + dodatek za wysługę lat.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "JUTRZENKA" - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawach związanych z realizacją ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentó, o pomocy państwa w w ychowaniu dzieci, o zasiłku dla opiekunów;-prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego;-dokonywanie szczegółowej analizy zebranej w indywidualnych sprawach dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odmowy lub przyznania prawa do świadczeń bądż wstrzymania ich wypłaty, uchylenia, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;- kompleksowa obsługa oprogramowania komuterowegoniezbędnego do realizacji świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego iświadczeń wychowawczych.- prowadzenie spraw związanych z koordynacją zabezpieczenia społecznego w ścisłej współpracy z marszałkiem województwa;- załatwianie spraw dotyczących opłacania składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i zdrowotne osobom otrzymującym świadczenie opiekuńcze.- przygotowanie projektów postanowień, zaświadczeń oraz pism, prowadzenie ich ewidencji.-prowadzenie dokumentacji pracy i opracowanie niezbędnych dokumentów w formie tradycyjnej(papierowe) oraz elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami;-tworzenie i kontrolowanie sporządzających list wypłat, przyznanych świadczeń;-właściwe przechowywanie i archiwizowanie zgromadzonej dokumentacji;-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych osób uprawnionych doświadczeń;-współpraca z wszelkimi instytucjami oraz współpracownikami w ramch świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych;-opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;-wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie - 2016-12-30 - Człuchów (pomorskie)
Zakładanie i ustawianie form do maszyn wtryskowych; praca w godz. 6-14; 14-22, 22-6; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-15
BRANQ SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Redzikowo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Cieszanów (podkarpackie)
Praca na stanowisku: Inspektora ochrony przeciwpożarowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-04 - Balice (małopolskie)
Prace biurowe, kosztorysowanie itp.
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU w Białymstoku Grupa Zabezpieczenia Łomża - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
wg stanowiska
ABL-Tech Adrian Bąbel Szczyrzyc - 2018-01-19 - Szczyrzyc (małopolskie)
Konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń, prace konserwacyjne, naprawy bieżące i monitoring stanu technicznego elementów budynków.Dodatkowe wymagania: Wymagany jest kurs- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacjurządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu.
SANATORIUM UZDROWISKOWE "CHEMIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-08 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa klientów, udzielanie informacji i przekazywanie dokumentów, kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi, prowadzeni komputerowej bazy danych, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i dekretacja w dziennikach pism przychodzących i wychodzących, prowadzenie zbiorów informacji prasowych dotyczących ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
-
ATLANT Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Kościerzyna (pomorskie)
asystent rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zembrzycach - 2017-02-27 - Zembrzyce (małopolskie)
Instalacja urządzeń dozoru elektronicznego, kontrola urządzeń, praca na terenie woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie nadzoru nad wykonywanymi pracami remontowymi, m.in. remonty dachów, remonty klatek schodowych, itp.
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2018-07-05 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne elektryczne lub mechaniczne; wymagane doświadczenie zawodowe min. rok przy obsłudze urządzeń i instalacji; wymagane uprawnienia eksploatacyjne G1 E, mile widziane uprawnienia G2, G3; utrzymanie nieruchomości w stanie pełnej sprawności technicznej, konserwacja urządzeń i instalacji technicznych, usuwanie awarii i usterek, wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
FIRST PFM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-15 - Gliwice (śląskie)