INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Łomża oferta pracy 25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU w Białymstoku Grupa Zabezpieczenia Łomża
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe, kosztorysowanie itp.
Data publikacji: 2016-10-25
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: 25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU w Białymstoku Grupa Zabezpieczenia Łomża
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prace biurowe, kosztorysowanie itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność kosztorysowania, doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy:
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU w Białymstoku Grupa Zabezpieczenia Łomża
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w dyżurce Warsztatów Technicznych w Łomży, Al. Legionów 133.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2016
Data dodania oferty pracy: 25.10.2016
Oferta pracy ważna do: 24.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa stoiska z karpiem,łowienie,ogłuszanie, pakowanie karpia na życzenie klienta
kontakt przez OHP - 2016-11-25 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż wyrobów jubilerskich, obsługa urządzeń do produkcji złotniczej.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie systemu gospodarownia odpadami komunalnymi na terenie miasta Ustroń
Urząd Miasta Ustroń - 2018-01-26 - Ustroń (śląskie)
Przewóz towarów w transporcie międzynarodowym Polska - Unia Europejska
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Mysłów (lubelskie)
Nadzór nad realizacją prac budowlanych, sporządzenie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem remontów obiektów i urządzeń w kompleksach w ramach posiadanych uprawnień.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2017-12-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-02-01 - Porażyn (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Długołęka (świętokrzyskie)
Odbieranie od wtryskarki wyrobów, sprawdzanie ich ze wzorem, zapakowanie.Praca na akord, w ruchu ciągłym wg harmonogramów, dynamiczna.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Nauka rytmiki dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat.
Przedszkole Samorządowe w Niebylcu - 2016-07-20 - Niebylec (podkarpackie)
obsługa klienta
MIRAD s.c. Jakub Michnowicz, Marian Zyskowski - 2016-05-10 - Augustów (podlaskie)
Obsługa klientów Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, obsługa strony internetowej, profilu na FB, przygotowywanie materiałów wydawniczych, udział w targach turystycznych krajowych, realizacja zadań i projektów realizowanych przez SGiPPŚ
Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego - 2018-02-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Połód (lubelskie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie z ZUS, sporządzanie sprawozdań, wystawianie zaświadczeń
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Bydgoszczy - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Bobrowice (zachodniopomorskie)
dbałość o porządzek księgozbioru na półkach, opracowanie techniczne zbiorów, udostępnianie zbiorów, obsługa katalogu elektronicznego, melioracja katalogu kartkowego, udzielanie informacji, pomoc przy organizacji imprez bibliotecznych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Grzawa (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" - 2018-06-28 - Lubin (dolnośląskie)
tworzenie raportów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, przede wszystkim wietnamskich
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaz telefoniczna produktów wydawnictwa
Wydawnictwo Precjoza Agata Bednarska - 2016-01-20 - Częstochowa (śląskie)
Praca biurowa polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu zebranych danych w celu opisu przedmiotu zamówienia, oraz obsługa depozytu (przyjęcie, kontrola, zdanie). Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
załadunek i rozładunek towarów, prowadzenie samochodu cięzarowego
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Gościeradowska (lubelskie)
kontakt z pracodawcą tel. 71-3191200 ; 693520284 ;603260390 lub email: agnieszka.wlodarczyk (at) linpac.com, ewa.adamek (at) linpac.com ( Załadunek oraz rozładunek towarów, kontrola jakościowa stanu opakowań, kontrola ilościowa na podstawie dokumentów przewozowych, przygotowanie towaru do wysyłki na podstawie polecenia załadunku w wyznaczonym miejscu. Praca na 3 zmiany, Pracodawca zapewnia dojazd firmowym autobusem, zabezpieczona jest także prywatna opieka lekarska oraz pakiet socjalny )
LINPAC PACKAGING PRODUCTION Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Bukowice (dolnośląskie)
Wykształcenie podstawowe; wymagane prawo jazdy kat. B i własny samochód; gotowość do pracy niezależnie od warunków atmosferycznych; sprawność fizyczna i brak przeciwwskazań do dźwigania; sumienność i odpowiedzialność; Zakres obowiązków: doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych; budowanie pozytywnych relacji z klientami; realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów; rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji; jedna zmiana; praca na terenie Gliwic
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-09-30 - Gliwice (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca nauczyciela z grupą dzieci przedszkolnych w wieku 3-6 lat..Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 316 66 46, e-mail: dyrektorprzedszkola (at) przedszkolekaty.plPraca w wymiarze 25/25 - cały etat.Sala C
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W KĄTACH WROCŁAWSKICH - 2018-07-04 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości, wprowadzanie faktur, bieżąca obsługa biura, zajmowanie się sprawami organizacyjnymi firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Tychy (śląskie)
Spawanie konstrukcji według załączonej dokumentacji konstrukcyjno- technologicznej - rysunek techniczny
JOB ON TIME Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie, ewidencja reklamacji,- rozpatrywanie reklamacji,- sporzadzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykrawanie etykiet
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Henryków (łódzkie)