INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Porażyn oferta pracy 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Porażyn (wielkopolskie)
Pracodawca: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-330 Porażyn, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto(+ premia regulaminowa, dodatek stażowy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Porażyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opalenica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 5 lat
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe o kierunku instalacji elektroenergetycznych i automatyki, posiadanie uprawnień SEP typ D pow. 1 kV, uprawnienń budowlanych bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji elektrycznych do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, automatyką i informatyką, doświadczenie zawodowe w obsłudze systemów budynków, dodatkowe oczekiwania- staranność, rzetelność, obowiązkowość, dobra organizaca pracy, samodzielność, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, inne poświadczenia uprawnień
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa);- Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie);- Informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku;- Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank;- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku;- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2016-02-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracownik biurowy- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
wykładanie towaru , przenoszenie regałów , prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Lubin (dolnośląskie)
-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-prowadzenie zestawień kosztów na pod.rachunków obciążeniowych na nosnoiki energii,rozmowy telefoniczne itp.-opisywanie rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami,wystawianie faktur VAT i rachunków uproszczonych za wynajem pomoeszczeń będących własnością KRUS,-wykonywanie sprawozdań oraz terminowe przekazywanie ich do zainteresowanych komórek organizacyjnych,-obsługa programu "Srodki trwałe"-obsługa interesantów,-znakowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa linii produkcyjnej, sprzątanie, proste prace przy obsłudze maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wólka Radzymińska (mazowieckie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie z ZUS, sporządzanie sprawozdań, wystawianie zaświadczeń
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Bydgoszczy - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, kompletowanie i rejestrowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w sprawach zasiłków chorobowych, w tym o przedłużonym okresie zasiłkowym, zasiłków macierzyńskich, zasiłków pogrzebowych, potrącanie z wypłaconych świadczeń zaległych składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz należności z innych tytułów, przygotowywanie dokumentacji wypłatowej do wyżej wymienionych świadczeń, prowadzenie całości zadań w kancelarii w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Placówki Terenowej, odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego, prowadzenie rejestrów korespondencji, przyjmowanie przesyłek z komórek organizacyjnych Oddziału Regionalnego i Placówek Terenowych, codzienne wystawianie zestawień ilościowo-wartościowych przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, rozliczanie korespondencji, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań, rejestrowanie korespondencji w systemie Archiwum.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-07-20 - Kalisz (wielkopolskie)
kompletacja towaru według zamówień klientów, rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania, bieżąca obsługa operacji magazynowych, utrzymanie czystości i porządku, kontrola przyjmowanego towaru na magazyn(kontrola jakości , ilości)rozładunek i załadunek samochodu dostawczego
Łukasz Chlebda BAUSTER - 2017-12-11 - Siepraw (małopolskie)
Szczegółowe informacje www.bip.krus.gov.pl zakładka Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-07-20 - Leszno (wielkopolskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, sporządzanie spawozdań i raportów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Ekspedient działu mięsnego (obsługa klientów działu, obsługa krajalnicy)
kontakt przez OHP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-25 - Jastrowie (wielkopolskie)
rekrutowanie zleceniobiorców, stały kontakt z klientami zagranicznymi, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2015-11-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)
- zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ.- przyjmowanie i rozdzial korespondencji- planowanie obiegu dokumentów- przyjmowanie interesantów- nauka obsługi komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Sypniewo (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie narzędzi i oprzyrządowania do produkcji
"VITKOVICE MILMET" S.A. - 2015-12-11 - Sosnowiec (śląskie)
prace fizyczne w pasiece pszczelnej
PASIEKA PIOTR TKACZUK - 2016-03-25 - Grzegórzki (warmińsko-mazurskie)
Przewóz towarów
Tadeusz Piotrowski - Firma Handlowo-Usługowa "KORAL" - 2016-10-03 - Ławy (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości obiektu wielkopowierzchniowego
ASPEN Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Zielona Góra (lubuskie)
organizowanie pracy biura i sekretariatu, prowadzenie korespondencji, prowadzenie dokumentacji i baz danych związanych z odprawami celnymi, sporządzanie pism(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Administrowanie i rozwój systemu ERP i aplikacji powiązanych,2wprowadzanie zmian do systemu ERP i aplikacji powiązanych,współpraca z użytkownikami systemu ERP oraz dostawcą systemu w celu rozwoju usprawniania aplikacji.Zarządzanie obsługą incedentów i problemów oraz rozszerzenie baz wiedzy w zakresie stosownych metod ich rozwizywania,wdrożenie nowych modułów,prowadzenie szkoleń dla pracownikow obsługujących system,bieżące wsparcie użytkownikow w rozwiązywaniu problemów w funkcjonowaniu systemu
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-04-12 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków slużbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materiałów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-09-20 - Wejherowo (pomorskie)
dokonywanie następnej kontroli księgowanych operacji gospodarczych, prowadzenie ewidencji dowodów księgowych z zakresu wydatków i dochodów budżetowych w programie finansowo księgowym oraz ich rozliczanie, prowadzenie, zaangażowania i ewidencji wydatków budżetowych, dokonywanie weryfikacji sald kont analitycznych z kontami syntetycznymi, kwartalne naliczanie odsetek ustawowych od zaległych alimentów od dłużników, dokonywanie analizy i weryfikacji sald należności dłużników
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Pyskowice (śląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie warzyw i owoców (mycie, obieranie)- dbanie o porządek w kuchni- pomoc w innych czynnościach
Bordmanns Scheune Gaststätte & Pension Renate Rumpel - 2017-03-29 - Niemcy (Niemcy)
kierowca
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Trzcianka (wielkopolskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej dokumentacji budowlanej przedmiarów i kosztorysów. Uprawnienia budowlane do pełnienienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
ręczne zamiatanie ulic, placów , chodników, zbieranie śmieci, plewienie, podlewanie, grabienie, w okresie zimowym odśnieżanie
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Słubice (lubuskie)
Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi na terenie Dolnego Śląska. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + dodatki
Impel Security Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie rejestru, meldowanie cudzoziemców, rozliczanie opłat za noclegi, przydzielanie pokoi, współpraca z agencjami pracy, wydawanie pościeli,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Świebodzin (lubuskie)