INSPEKTOR DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU Wołów oferta pracy Starostwo Powiatowe w Wołowie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU

Wynagrodzenie: 2 800 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl

Data publikacji: 2017-09-12

Lokalizacja: Wołów (dolnośląskie)

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wołowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:1) obywatelstwo polskie,2) wykształcenie wyższe na kierunkach lub/i specjalizacjach : ekonomicznych, zarządzania, marketingu lub wyższe wykształcenie plus studia podyplomowe o specjalnościach z zakresu unii europejskiej, zarządzania projektami europejskimi, rozwoju regionalnego i funduszy strukturalnych, zarządzanie i ewaluacja projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej,3) Minimum 3 letni staż pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,7) nieposzlakowana opinia, 8) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne,9) dobra znajomość ustaw: ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym,10) biegła znajomość obsługi komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Mile widziana znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów El-dok lub innego,11) doświadczenie w zakresie prowadzenia księgowości (w tym mile widziane doświadczenie w księgowości budżetowej)Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:1) znajomość Programu Finansowo Księgowego VULCAN,2) obowiązkowość, samodzielność,3) umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole,4) umiejętności analityczne.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Wołowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Adres pracodawcy:
Pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata + CV.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.powiatwolowski.pl/sprawa-do-zalatwienia/391/kwestionariusz .3) Kserokopia dokumentów potwierdzających:- wymagane wykształcenie,- wymagany staż pracy (świadectwa pracy względnie zaświadczenia potwierdzające aktualne zatrudnienie), inne, odbycie szkoleń, kursów itp.4) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Wołowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016r., poz. 922 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne.8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie pl. Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. Nr 19 lub pocztą na adres Starostwa ( pl. Piastowski 2 56-100 Wołów) z dopiskiem "Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale FB" w terminie do dnia 21.09.2017r. do godz. 15.45Aplikacje, które wypłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru, prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwolowski.pl) i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołowie przy ul. pl. Piastowski 2, I piętro obok pok. Nr 22.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: wołowski

Gmina pracodawcy: Wołów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wołów

Ulica pracodawcy: Pl.Piastowski

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 12.09.2017

Oferta pracy ważna do: 21.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Przyjmowanie towarów do magazynu, codzienna techniczna obsługa wózka, wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych, przemieszczanie i składowanie towarów, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, prawidłowe oznakowywanie składowanych towarów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

strzyżenie damsko-męskie, farbowanie
ZAKŁAD FRYZJERSKI - JAN POŚWIATA - 2017-03-16 - Kwidzyn (pomorskie)

KELNER/KA - od 2 000 PLN

Obsługa gości
Teresa Krajewska Gościniec "Nad Wartą" - 2017-11-24 - Uniejów (łódzkie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR TERENOWO- PRAWNY - od 2 350 PLN

przygotowywanie pism administracyjnych, procesowych, gospodarka gruntami
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-06-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPOD.KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 250 PLN

Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2018-11-29 - Knurów (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - do 4 000 PLN

nadzór i kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w dycyzji o pozwoleniu na budowę
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU - 2017-12-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 500 PLN

obsługa klienta w sklepie spożywczym
SKLEP SPOŻYWCZO-MIĘSNY "REMAKS" - 2017-08-10 - Lubin (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa klientów w zakresie doradztwa i sprzedaży usług Multimedia Polska S.A. tj. Telewizja, Internet, Telefon, Energia;Realizacja planów sprzedażowych;Monitorowanie konkurencji na wyznaczonym terenie;Terminowe raportowanie wyników;Dbanie o wizerunek firmy.
MULTIMEDIA POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-20 - Rzeszów (podkarpackie)

AGENT SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ - od 2 250 PLN

sprzedaż telefoniczna, poszukiwanie potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Kraków (małopolskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

Mycie głowy, zapoznanie się z kosmetykami przeznaczonymi do różnych rodzajów włosów, nauka nakręcania na wałki, nauka modelowania, nauka koloryzacji, nakaldanie farb oraz balejazeu, nauka czesania różnych fryzur.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO- TERAPEUTYCZNEGO - od 2 800 PLN

Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku: 1. dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych iwspomagających, 2. dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań Działu opiekuńczo-terapeutycznego, 3. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych Działu, 4. współpraca z innymi kierownikami i pracownikami w zakresie realizacji zadań Domu, 5. inicjowanie usprawnienia procesów pracy w nadzorowanych dziedzinach, 6. przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno epidemiologicznych, 7. nadzór nad opracowaniem i realizacją usług określonych w indywidualnych planach wsparcia mieszkańca i zajęć rehabilitacji społecznej, 8. opracowywanie projektów instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań działu opiekuńczo terapeutycznego. Umowa na 7 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.00- 15.00. Więcej informacji na stronie BIP DPS w Lubuczewie
Dom Pomocy Społecznej w LUBUCZEWIE - 2018-03-01 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - 3 500 - 4 000 PLN

Przygotowywanie potraw. Wybór sprzętów do przygotowania dań. Nadzór nad jakością zamówionej żywności. Dopilnowanie racjonalnego zarządzania składnikami. Dopilnowanie przedstrzegania przepisów BHP w kuchni. Rozdzielanie prac pomocnikom pracującym w kuchni. Ustalanie estetycznych sposobów podawania potraw.
Zajazd u Beaty i Violetty S.C. Iwanowski i Spółka - 2016-02-15 - Prochowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 600 PLN

Bezpieczeństwo i higiena pracy0,2 etatu
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W RAWICZU - 2018-11-15 - Rawicz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - 3 000 - 4 000 PLN

Pozyskiwanie kontrahentow i prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert handlowych tłumaczeń.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-12-27 - Dęblin (lubelskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (BRANŻA SANITARNA) - od 2 600 PLN

Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - 1 950 - 3 500 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2017-06-20 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIW DELEGATURZE URZĘDU W TORUNIU(NR 0522) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego, własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK CENTRUM URODY(NR 8488) - od 1 850 PLN

strzyżenie, modelowanie, koloryzacja
Centrum Urody Annel Anna Prill - 2016-12-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH- DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH MIASTA KATOWICE - 2 800 - 3 360 PLN

- - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie, monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2800- 3360 zł brutto- płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy/ docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane umiejętności: znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-09-10 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BHP - od 2 100 PLN

szkolenie wstępne i okresowe, tworzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy, ocena ryzyka zawodowego, tworzenie instrukcji BHP, doradztwo w zakresie dokumentacji pracowniczej, odzieży, środków higieny osobistej itp, przeglądy stanu BHP w placówkach
BHP-LEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Zabrze (śląskie)


Wybierz powiat