INSPEKTOR TERENOWO- PRAWNY Toruń oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR TERENOWO- PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie pism administracyjnych, procesowych, gospodarka gruntami
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubicka 12 A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie pism administracyjnych, procesowych, gospodarka gruntami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TERENOWO- PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy:
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Lubicka 12 A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv można wysłać na email: prezes (at) pzdtorun.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Adres strony pracodawcy: www.ozpzd-tw.org
Ulica pracodawcy: Lubicka
Numer budynku pracodawcy: 12 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-03-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
roboty ogólnobudowlane: modernizacja chodników kostką brukową, oczyszczanie terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Złotoryja (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów, d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta, e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych, f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych, g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-04-09 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, instrukcji i regulaminów dotyczących bhp, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładach pracy - pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Lublin (lubelskie)
Koordynator grup sprzątających, kontrakty z klientami, obsługa systemu płac i zamówień. Praca na terenie woj. podlaskiego
"AMLUX" Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zajmowanie się terenem zewnętrznymGodziny pracy: od 6.00 do 14.00; od 14.00 do 22.00
Kmorder Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie obsługi kadrowej pracowników Oddziału, w szczególności przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem, i rozwiązaniem stosunku pracy, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy i ewidencje zwolnień lekarskich pracowników, opiniowanie pod względem kadrowym wniosków w sprawach osobowych, przygotowywanie akt osobowych zwolnionych pracowników do przekazania do Archiwum Straży Granicznej, przygotowywanie listy pracowników Oddziału, którym upływa okres ważności profilaktycznych badań okresowych i przygotowywanie skierowań na badania okresowe, kontrolne, wstępne pracowników komórki właściwej w sprawach osobowych oraz pracowników bezpośrednio podległych Komendantowi Oddziału, sporządzanie protokołów dokumentów zakwalifikowanych do wybrakowania znajdujących się w ewidencji Zespołu i ich przygotowanie do zniszczenia, przygotowywanie i weryfikacja dokumentów stanowiących podstawę do wydania decyzji emerytalno -rentowych
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
GLOB-INVEST MOBILNE USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
SECURITY PLUS SERVICES SP. Z O.O. - 2017-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
- ustalanie terminów i prowadzenie samodzielnych inspekcji/audytów firm branży drzewnej, płytowej, papierniczej oraz pochodnych (firm handlowych i wykorzystujących surowce leśne np. drukarni) na terenie woj. warmińsko-mazurskiego- przygotowanie raportów w jęz. Angielskim lub polskim na podstawie udostępnionych dokumentów i formularzy.
Control Union Poland Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w terenie w godzinach 8.00- 16.00; możliwość pracy na 1/2 etatu; wysokość wynagrodzenia 2000 zł brutto + dodatki - do uzgodnienia
Firma Handlowo-Usługowa SPOMASZ Ryszard Kowalski - 2017-01-12 - Słupsk (pomorskie)
NAPRAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH, KOMBAJNÓW ITP.
AGROWIEC Remigiusz Weżgowiec - 2016-06-02 - Starczówek (dolnośląskie)
Inspektor ds. technicznych w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia bezawaryjnie funkcjonowanie infrastruktury. Zakres odpowiedzialności: - utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisamiprawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów Banku PKO BP SA
Firma "KDM" Katarzyna Mańczyk - 2016-05-02 - Wręczyca Wielka (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Czersk (pomorskie)
ZGODNIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Białobrzegi (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie informacji do baz danych, obsługa programu POLTAX, Bibliotek Akt, przygotowywanie dokumnetów do archiwizacji, korespondencji do wysyłki oraz obsługa podatników
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Kielce (świętokrzyskie)
sortowanie przesyłek na magazynie, praca fizyczna na magazynie
OTTO WORK FORCE POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Głuchowo (wielkopolskie)
Pracownik budowlany - suche tynki, inne proste prace budowlane wykończeniowe.
MEGA-BUD Usługi remontowo budowlane - 2018-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Modelowanie, strzyżenie, farbowanie, dbanie o czystość.
Salon Fryzjerski JOLA - 2016-03-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
szycie galanterii skórzanej
GIULIA S. - Katarzyna Sośnicka - 2016-10-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
szkolenie bhp, przenoszenie i przemieszczanie tarcicy ręcznie za pomocą ręcznego wózka paletowego, wykonywanie prostych prac porządkowych na powierzonym terenie, wykonywanie czynności związanych z zabezpieczeniem placu np zamykanie bram, oczyszczanie tarcicy z kory, rozkładanie tarcicy, przekładanie wg okreslonego rodzaju długości, dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Brzemiona (kujawsko-pomorskie)
referent biurowy w ośrodku szkolenia kierowców
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
*obsługa rachunków i obsługa kasowa
BANK SPÓŁDZIELCZY W NAMYSŁOWIE - 2017-03-24 - Pokój (opolskie)
wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
naprawa, montaż, demontaż opon, dętek
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Śliwnik (lubuskie)
Zakres Obowiązków obejmuje wykonywanie wszelkich czynności związanych ze:1.Służbą BHP,2.Ochroną przeciwpożarową,3.Obronnością, Obroną Cywilną, Bezpieczeństwema Państwa i rezerwami.
SANATORIUM UZDROWISKOWE PRZY TĘŻNI IM. DR. KRZYMIŃSKIEGO JÓZEFA - 2018-01-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)