INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY Bolesławiec oferta pracy Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.

Data publikacji: 2017-03-09

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chopina 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne - minimum licencjat, 2-3 lata doświadczenia, komunikatywność, mile widziane doświadczenie na stanowisku kasjera bankowego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Chopina 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv proszę składać osobiście w siedzibie Banku w Bolesławcu ul. Chopina 7 w godzinach 12.00 - 15.00 lub przesyłać na adres e-mail anna.quach-czuprynska (at) pekao.com.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Chopina

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017

Data dodania oferty pracy: 09.03.2017

Oferta pracy ważna do: 06.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

Doradca klienta - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR D/S ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH - od 1 850 PLN

obsługa petentów, proces decyzyjny
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 231,25 PLN

Szczegółowe informacje na stronie internetowej: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/2016/05/11/konkurs-a-1100-716/
SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-05-12 - Starogard Gdański (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 500 PLN

Prace w warsztacie samochodowym
GUM-POL Jacek Grzegorz Michalski - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - od 3 200 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 4 000 PLN

Znajomość ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo Energetyczne i ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Znajomość rozporzadzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Znajomość obsługi komputera i jego podstawowego oprogramowania, obsługi programów kosztorysowych (preferowany NORMA PRO).
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-09-03 - Gdynia (pomorskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi.Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.Terminowa realizacj operacji księgowych.Samodzielne sporządzanie deklaracji VAT oraz uzgadnianie rejestrów.Wsparcie przy zamykaniu ksiąg rachunkowych.Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
REF-CON SERVICE A.OSTROWSKI & Wspólnicy SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-14 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 3 000 PLN

Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK DO ZBIORU WARZYW - 1 850 - 2 500 PLN

Praca przy zbiorze warzyw.
GOSPODARSTWO ROLNE Kazimierz Rasztawicki - 2016-07-29 - Zalesie (mazowieckie)

INSPEKTOR (OGŁOSZENIE O.KDR. 110-1102-13/18 ) - od 2 200 PLN

- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie zakupów dostaw lub usług w zakresie podstawowej działalności Oddziału Gospodarczego;2) planowanie, realizacja zaopatrzenia oraz wyposażenie Sądu Okręgowego w materiały, meble, maszyny i środki trwałe;3) prowadzenie gospodarki samochodowej, w szczególności pełnienie funkcji dyspozytora, prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji i sporządzanie wymaganych sprawozdań.- Wynagrodzenie: od 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czac określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 5) posiadać zdolności analityczne i umiejętności sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,6) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 7) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,8) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Excel, Word),9) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętności samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole, umiejętność pracy wielozadaniowej.Dodatkowe atuty:1) odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu,2) wykształcenie z zakresu prawa, administracji, transportu samochodowego,3) znajomość przepisów prawnych dotyczących organizacji i działania jednostek sądownictwa powszechnego (praktyka w resorcie sprawiedliwości będzie dodatkowym atutem),4)znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. BUDOWNICTWA -OŚWIETLENIE ULICZNE - od 3 000 PLN

Prowadzenie spraw związanych z lokalizowaniem w pasie drogowym obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową.Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji, realizowanie zadań związanych z publicznym transportem drogowym itp. i inne sprawy
Urząd Gminy Nowa Sól - 2016-10-05 - Nowa Sól (lubuskie)

DŹWIGNICOWY - 16 - 17 PLN

WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI DŹWIGNIC, UPRAWNIENIA TDT DO OBSŁUGI ŻURAWI, MINIMUM 1 ROK PRACY W ZAWODZIE
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH - od 2 700 PLN

Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-10-26 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 1 850 - 3 300 PLN

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:wykształcenie wyższe, staż pracy min. 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralnośćWYMAGANIA DODATKOWE:wykształcenie wyższe (budownictwo, architektura, inżynieria środowiska lub inne), doświadczenie w prowadzeniu inwestycji, uprawnienia budowlane, znajomość programów do kosztorysowania i projektowania, studia podyplomowe, kursy, szkolenia, certyfikaty w zakresie zamówień publicznych, budownictwa, architektury, inżynierii środowiska, dobra znajomość ustaw prawa budowlanego, zamówień publicznych, kpa, o samorządzie gminnym, prawo jazdy, rzetelność, samodzielność, obowiązkowość, punktualność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera i urządzeń biurowych;ZAKRES ZADAŃ: przygotowanie, realizacja i rozliczanie inwestycji, opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, sporządzanie dokumentów OT.Dokumenty aplikacyjne składać osobiście w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wlkp., pokój nr 130 lub wysłać pocztą (SZCZEGÓŁY OFERTY: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl)
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - do 3 022 PLN

KONFEKCJA I PAKOWANIE TOWARU Z WÓZKA I NA WYSOKOŚCI, SKANOWANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH, NAWIJANIE LIN, USZCZELEK, SKANOWANIE TOWARU, LICZENIE TOWARU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POW. 3 M, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 2 LATA, MILE WIDZIANA KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO, PRZED SPOTKANIEM Z PRACODAWCĄ KONTAKT TELEFONICZNY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KELNER / KELNERKA - od 1 850 PLN

przestrzeganie dyscypliny pracy;przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich;umiejętne oraz ostrożne obchodzenie się z powierzonym sprzętemwykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi;rozliczanie się z pobranych w kuchni i w bufecie potraw i napojów oraz z towarów handlowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Hotel Natura Residence - 2016-11-22 - Siewierz (śląskie)

KIEROWCAKAT. C -1297 - od 3 300 PLN

praca jako kierowca na terenie kopalni
Mineral Polska sp. z o. o. - 2017-08-29 - Siedlimowice (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Choszczno (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 200 PLN

wykonywanie czynności administracyjnych ,technicznych w obsłudze wspólnot mieszkanowych
Miejskie Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami w Morągu - 2016-11-16 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

EKSPEDIENT POCZTOWY - 997,4 PLN

Ręczne dzielenie przesyłek pocztowych, sporządzanie odsyłek, sporządzanie wiązanek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Miechów (małopolskie)

MONTER WENTYLACJI I KLIMATYZACJI - od 2 500 PLN

-Prace związane z montażem instalacji wentylacyjnej / klimatyzacyjnej,-Kontakt telefoniczny 58-530-23-10,-Kontakt e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2017-11-21 - Tczew (pomorskie)

MAGAZYNIER WYROBÓW GOTOWYCH - do 2 100 PLN

MAGAZYNIER WYROBÓW GOTOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

-Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych-Bieżąca oraz ostateczna kontrola jakości gotowych wyrobów-Wspólpraca z działem technologicznym- Nadzór nad wyrobem niezgodnym-Znajomość wymogów jakościowych klientów-Prowadzenie rzetelenj dokumentacji.Godziny pracy od 06.00-14.00. 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)

POMOCNICZY PRACOWNIK DROGOWY - od 13,7 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Układanie kostki brukowej i krawężników na budowach prowadzonych przez firmę; WYMAGANIA: min. 2 miesiące doświadczenia w drogownictwie
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lubliniec (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 8221) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Bytom (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

produkcja wyrobów garmażeryjnych i ich sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat