INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Szczecin oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
Data publikacji: 2017-07-28
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NARUTOWICZA 17B, 70-240 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Elektryk* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, elektryczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA BUDOWLANE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SAMODZIELNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: RZETELNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), elektryczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
NARUTOWICZA 17B, 70-240 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, CV NA E-MAI. rziszczecin (at) wp.mil.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: NARUTOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 17B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: elektryk*
Data dodania oferty pracy: 28.07.2017
Oferta pracy ważna do: 27.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie bez znaczenia, wymagana sprawność fizyczna. Pomoc przy workowaniu nawozów w opakowania 500 kg., prace porządkowe na magazynie. Praca na umowę zlecenie. Wynagrodzenie oferowane przez pracodawce 10 zł /h netto.
"OSADKOWSKI" Spółka Akcyjna - 2016-12-22 - Strzelin (dolnośląskie)
Prowadzenie i nadzorowanie całokształtu spraw w zakresie nadzoru budowlanego, a w szczególności nadzorowanie eksploatacji i remontów prowadzonych w budynkach Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE - 2017-10-12 - Kraków (małopolskie)
wydawanie i załadunek towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Radom (mazowieckie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 13 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
prace oólnobudowlane
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE WOJCIECH HEMMERLING - 2017-05-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji,prowadzenie kontroli,dobrostanu zwierząt,miejsc gromadzenia skupu lub sprzedaży zwierząt.
Inspekcja Weterynaryjna. Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-04-04 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Udzielanie opiekuńczych świadczeń zdrowotnych
Nowy Szpital we Wschowie Sp.Z.O.O - 2016-05-11 - Wschowa (lubuskie)
produkcja ogrodzeń betonowych, załadunki.
PPHU MM Kita Małgorzata Jagodnik - 2017-10-10 - Jagodnik (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych osób zatrudnionych w Spółce. Obsługa programów informatycznych wspomagających pracę na stanowisku. Prowadzenie, weryfikacja oraz rozliczanie dokumentów dotyczących ewidencji czasu pracy (harmonogramów czasu pracy, list obecności, urlopów, zwolnień lekarskich itp.). Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz współpraca z instytucjami zewnetrznymi w tym zakresie. Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Tworzenie raportów dla potrzeb Zarządu i instytucji zewnętrznych. Realizacja procesów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi: analiza i planowanie zatrudnienia, adaptacja zawodowa pracowników, polityka szkoleniowa, okresowa pracowników. Ścisła współpraca z Działem Płac, Komórką Prawną, Specjalistą BHP.
Szpitale Pomorskie Sp. z o. o. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Oferta konkursowa :Zakres obowiązków określono w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie BIP: http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze/Article/get/id,1244074.html
URZĄD GMINY W BRZESZCZACH - 2016-10-12 - Brzeszcze (małopolskie)
Mycie i czyszczenie okien oraz elewacji, praca na wysokości. Praca na terenie różnych budynków w Bielsku - Białej, w ramach umowy - zlecenia. Proponowane wynagrodzenie: 12 zł brutto/godz.
M-KWADRAT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kontrola metrologiczna przyrządów pomiarowych,- prowadzenie bieżącej dokumentacji metrologicznej,- sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania ustawy Prawo o miarach, Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPraca w laboratoriach pomiarowych i w terenie.Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Miejsce i otoczenie organizacyjno-technicznePraca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.Praca z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów kontrolnych i pomiarowych.Praca z wykorzystaniem komputera.Budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, brak podjazdu, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie robotami budowlanymi, nadzór. Kierowanie zespołem.
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)
przewoz materiałów budowlanych wewnątrz firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Boratyn (podkarpackie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji bhp (oceny ryzyka zawodowego, dokumentacja powypadkowa, analizy), przeprowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych bhp, kontrola stanowisk pracy, sporządzanie instrukcji bhp
TOP SERWIS Piotr Cisakowski - 2017-07-21 - Nowa Sól (lubuskie)
Dbanie o właściwy stan techniczny spółdzielniWynagrodzenie od 3500-4000zł brutto
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umową na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;2) prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży elektrycznej i teletechnicznej;3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia;4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno-prawnym;6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji;8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji;9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;10) zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru techniczno- budowlanego o przypadkach naruszeń ustawy prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych.11) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych;12) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku;13) dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami;14) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;15) sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych;16) wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego;17) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;18) współdziałanie w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych;19) współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych;20) przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi;21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;22) rozpatrywanie skarg;23) rozpatrywanie wniosków;24) sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt do archiwum;25) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane;26) kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach;27) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.Inne informacje dotyczące oferty: Termin składania ofert do 19.02.2016 r.
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-02-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Puławy (lubelskie)
Min. prowadzenie spraw z zakresu umorzeń, przesunięć terminów płatności i rozkładania na raty: łącznego zobowiązania pieniężnego, podatku od nieruchomości i podatku od środków transportowych od osób fizycznych oraz podatku leśnego, podatku od nieruchomości i podatku od środków transportowych od osób prawnych. Szczegółowy opis obowiązków jest dostępny na stronie: www.bip.polanow.pl
Urząd Miejski w Polanowie - 2018-01-03 - Polanów (zachodniopomorskie)
Pracownik rozkładający towar na półkach
MIELDIS Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Mielec (podkarpackie)
przyjmowanie, znakowanie i klasyfikowanie brudnego asortymentu,dobieranie środków do prania, dobieranie technologii czyszczenia,obsługiwanie maszyn pralniczych, praca na terenie powiatu opolskiego
Foton Sp z o.o. Sp. K. - 2017-05-05 - Opole (opolskie)
przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Dwikozy (świętokrzyskie)
Strzyżenie, stylizacja, upięcia, koloryzacja.
EMI Usługi Fryzjersko - Kosmetyczne - 2017-05-04 - Banino (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Fala OLCZYK MAREK - 2016-09-09 - Ustka (pomorskie)
- obsługa klientów
Marian Stypułkowski Delikatesy "Jaskółka" - 2016-11-08 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Nadzorowała realizację przez dyrektorów publicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie: Dokonywania przez komisje powołane przez dyrektorów kontroli stanu techniczno-sanitarnego budynku i jego otoczenia. Prawidłowości i postępowania powypadkowego w placówkach oświatowych. Uczestniczyła w pracach zespołu powypadkowego w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Prowadzenia postępowania w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Przeprowadzała analizę jakościowo-ilościową wypadków w szkołach, przedszkolach, placówkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Katowice. Opracowywała zestawienia statystyczne w powyższym zakresie. - Wynagrodzenie: 1450 do 1750 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2018r. rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy w służbach bhp. Znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego. Prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem rolników. Prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne. Prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne. Opracowywanie wniosków o ulgę w spłacie lub umorzenie należności z tyt. składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne. Dochodzenie należnosci z tyt. składek na ubezpiecznie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne. Wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji. Przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłużników. Sporzadzanie sprawozdawczości statystycznej. Prowadzenie postępowania wypadkowego w ternie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej. Prowadzenie działalności prewencyjnej na terenie Placówki Terenowej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-07-19 - Słupca (wielkopolskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej;kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno budowlanych;kontrolowanie sprawności systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia;szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej;udzielanie instruktaży dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego;opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego;znajomość obiektów (terenów), pomieszczeń, urządzeń oraz przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)