INSPEKTOR Słupca oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego. Prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem rolników. Prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne. Prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne. Opracowywanie wniosków o ulgę w spłacie lub umorzenie należności z tyt. składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne. Dochodzenie należnosci z tyt. składek na ubezpiecznie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne. Wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji. Przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłużników. Sporzadzanie sprawozdawczości statystycznej. Prowadzenie postępowania wypadkowego w ternie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej. Prowadzenie działalności prewencyjnej na terenie Placówki Terenowej.
Data publikacji: 2017-07-19
Lokalizacja: Słupca (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WARSZAWSKA 1, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego. Prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem rolników. Prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne. Prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne. Opracowywanie wniosków o ulgę w spłacie lub umorzenie należności z tyt. składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne. Dochodzenie należnosci z tyt. składek na ubezpiecznie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne. Wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji. Przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłużników. Sporzadzanie sprawozdawczości statystycznej. Prowadzenie postępowania wypadkowego w ternie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej. Prowadzenie działalności prewencyjnej na terenie Placówki Terenowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Plus dodatek stażowy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko inspektora do Placówki Terenowej KRUS w Słupcy są dostepne na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce: praca w KRUS. Każdy kandydat zainteresowany ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na w/w stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złozyć osobiscie w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie należy składać dokumentów drogą elektroniczną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Adres strony pracodawcy: www.krus.gov.pl
Ulica pracodawcy: Św. Marcin
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 19.07.2017
Oferta pracy ważna do: 01.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace budowlane i elektryczne
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Więzowno (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i konrola realizowanych robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2017-10-03 - Choroszcz (podlaskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej, określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz.U. z 2010 r. Nr 112, poz. 744 j.t. z późn. zm.),wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. 2004 nr 69 poz. 625 ze zm.);wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 1997 nr 111 poz. 724 ze zm.),prowadzenie spraw związanych z dobrostanem i ochroną zwierząt oraz higieną materiału biologicznego,sprawowanie nadzoru nad podmiotami prowadzącymi działalnośc nadzorowaną,prowadzenie wymiany informacji w systemach informatycznych (TRACES, Vetlink),wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 02 kwietnia 2004 r. o systemie identyfikacji i rejestracji zwierząt (Dz. U. 2008 nr 204 poz. 1281 j.t. z późn. zm.).
Powiatowy Inspektorat Weterynarii Iława - 2016-02-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Dystrybucja posiłków oraz zmywanie naczyń. Praca na terenie szpitali (Wojskowy, Żeromskiego, św. Rafała oraz szpital w Proszowicach), na początek umowa zlecenie później umowa o pracę.
ASPEN RES Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
w/g umowy
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-05-16 - Powidz (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI ORIENTALNEJ WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI ORIENTALNEJ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
szlifowanie podzespołów na szlifierkach
Zakład Ślusarski Marcin Chęciński - 2016-04-14 - Przybyłów (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Dęblin (lubelskie)
Nadzorowanie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska i bhp, przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania zezwoleń, decyzji, kontrole obiektów w zakresie o.ś. i bhp, szkolenia z zakresu bhp.
ORLEN Eko - 2017-08-08 - Gdańsk (pomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
Przeprowadzenie kursu z BHP dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Zabrzu. 4 godziny dydaktyczne po 45 minut.
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2016-09-13 - Zabrze (śląskie)
Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie i nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca na II zmiany 6:00-14:00,14:00-22:00. Umowa na okres próbny na 3 m-ce.
Dino Polska SA - 2017-01-17 - Ornontowice (śląskie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
obsługa oświetlenia scenicznego w trakcie prób i spektakli teatralnych, obsługa urządzeń sterujących oświetleniem
TEATR WIELKI im.ST. MONIUSZKI - 2017-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie pojazdu kat. C+E. Prowadzenie dokumentacji. Załadunek i rozładunek towaru.
Lost -Transporte Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie średnie, zawodowe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego na ww. stanowisku; zakres obowiązków: prace związane z przygotowaniem posiłków, prace sprzątające; miejsce pracy: Niewiesze k/Gliwic
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Niewiesze (śląskie)
nadzór inwestorski nad robotami elektroenergetycznymi i prowadzenie dokumentacji związanej z tymi robotami
Uniwersytet Zielonogórski - 2016-01-21 - Zielona Góra (lubuskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
- Współpraca oraz budowanie relacji z klientami poprzez bezpośrednie spotkania w kraju i zagranicą - Tworzenie działań korygujących realizowane procesy produkcji - Utrzymywanie wymagań dotyczących jakości produktu, podejmowanie decyzji oprzyjęciu lub odrzuceniu danych detali - Sporządzanie zgodnie z otrzymanymi wytycznymi raportów dotyczących działańdoskonalących procesy - Współpraca z pracownikami innych działów
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Żory (śląskie)
Przeprowadzanie okresowych i doraźnych pomiarów eksploatacyjnych wchodzących w zakres oceny skuteczności ochrony przeciwpożarowej urządzeń elektrycznych: przeprowadzanie badań rezystancji izolacji elektrycznej: wykonywanie rewizji szczegółowych instalacji odgromowych oraz badania elektronarzędzi: realizowanie czynności pomiarowych, rewizji instalacji oraz badań instalacji, urządzeń i elektronarzędzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami prawa.
Jednostka Wojskowa Łask nr 1158 - 2016-01-14 - Łask (łódzkie)
Elektryk przy utrzymaniu ruchu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE JUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej eksploatacji instalacji elektrycznych, wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi; nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń; nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną; nadzór nad przygotowaniem i realizacja robót budowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych; uczestnictwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontów oraz Planu Centralnego
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-09-05 - Zgierz (łódzkie)
modernizacja instalacji grzewczych w zakresie redukcji strat ciepła, regulacja systemów grzewczych, monitoring poziomu zużycia energii cieplnej
Spółdzielnia Mieszkaniowa Szarotka - 2016-02-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa klientów internetowo i telefonicznie
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
Przewóz pacjentów samochodem osobowym.
Nefrolux Sp. J. - 2016-07-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Głogów (dolnośląskie)
merytoryczny nadzór nad prawidlową eksploatacją urządzeń i instalacji na terenie jednostki ,bieżąca analiza w celu utzymania obiektów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej i ichwartości użytkowej,opracowanie sprawozdań i analiz w zakresieTUN,wykonywanie bieżących i realizowanie okresowych przeglądów nieruchomości,okresowych przeglądowinstalacji i urządzeń elekrtycznych oraz okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych zgodnie z obowiązujacymi przepisami,udział w przygotawaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług oraz zleceniem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wew.uregulowaniami jednostki,nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych i remontowych ujetych w RPKIR I RPRN
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-11-22 - Powidz (wielkopolskie)