INSPEKTOR SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Starogard Gdański oferta pracy SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Stanowisko: INSPEKTOR SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 231,25 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na stronie internetowej: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/2016/05/11/konkurs-a-1100-716/
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 30, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie internetowej: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/2016/05/11/konkurs-a-1100-716/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.125
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 5
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 231,25 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 231,25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje na stronie internetowej: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/2016/05/11/konkurs-a-1100-716/
Nazwa pracodawcy: SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 30, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje na stronie internetowej: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/2016/05/11/konkurs-a-1100-716/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: do 20.05.2016 r., Godziny : 7:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 13.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;wynagrodzenie do uzgodnienia
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI - 2016-03-23 - Sieroszewice (wielkopolskie)
- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji, sporządzanie statystyki
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-25 - Suwałki (podlaskie)
1.przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy2.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakladu pracy3.zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i hiegieny pracy4.opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy5.udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,a także kontrola realizacji tych wniosków6.prowadzeni rejestrów,kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takie choroby,a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy7.doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy8.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,które wiąże się z wykonywaną pracą
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-05-04 - Powidz (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentów, udział w negocjacjach z klientami, współpraca z pozostałymi działami firmy, obsługa biurowo-administarcyjna, telefoniczny kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAZU
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
Organizowanie planów, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu bhp w celu zapewnienia odpowiedniego wyszkolenia pracowników (w tym m.in. przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych).Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Prowadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentacji i ewidencji (w tym prowadzenie dokumentacji wypadów przy pracy oraz w drodze do i z pracy, a także rejestrów chorób zawodowych).Udział w przekazywaniu obiektów i urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i warunki pracy.Udział w opracowywaniu instrukcji oraz innej dokumentacji z zakresu bhp.Kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad i obowiązujących przepisów w tym zakresie.Raportowanie o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz o zagrożeniach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. KoszarowaKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.plSala D, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
spratanie i utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Lubań (dolnośląskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Żuromin (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Żarów (dolnośląskie)
Obsługa klienta, doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu. Obsługa kasy fiskalnej i programu magazynowego. Praca w Krakowie, ul. Grodzka 18.
Delikatesy EWA Ciapała Ewelina - 2017-06-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw działu członkowsko mieszkaniowego w oparciu o program "Członkowski", obsługa interesantów, wystawianie zaświadczeń i prowadzenie akt członkowskich, prowadzenie spraw technicznych, udział w przetargach, dokumentacja przetargów na roboty prowadzone w SM, dokumentacja z zakresu gospodarki odpadami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ" W ŁAPACH - 2016-07-28 - Łapy (podlaskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych w budownictwie mieszkaniowym
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2015-12-11 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Trablice (mazowieckie)
Wykonywanie powierzonych obowiązków związanych z pracami budowlanymi i montaż konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radłów (opolskie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łomża (podlaskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej,- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo - płacowym,sporządzanie zaświadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy,prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2017-03-13 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości w budynkachbiurowych przy ul. Legionowej w Białymstoku ( ciągi komunikacyjne, toalety, pomieszczenia biurowe)
DOMOSFERA S. C. Robert Kozłowski i Lucyna Kozłowska - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
Obsługa strugarki
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Grom (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie procesów obróbki skrawaniem: zapoznanie się z rysunkiem technicznym, szkicem, sporządzanie szkiców roboczych, dobór i przygotowanienarzędzi skrawających oraz parametrów skrawania, czyszczenie i konserwowanie maszyn i narzędzi do obróbki skrawaniem i stanowiskapracy, kontrola jakości wykonanych detali: wykonywanie pomiarów, sprawdzenie pasowań, wykonywanie podstawowych prac ślusarskich: zapoznanie się z rysunkiem technicznym, sporządzanie szkiców roboczych, trasowanie, piłowanie ręczne i maszynowe, cięcie, wiercenie otworów, szlifowanie, gwintowanie, nitowanie, gięcie, kucie i prostowanie.Godzina zakończenia pracy 16:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-wprowadzanie usług na rynki wschodnie,-prowadzenie negocjacji ze wschodnimi partnerami,-prowadzenie kampanii reklamowych,odpowiedzialność za obecność w social media,-monitorowanie aktywności konkurencji,-planowanie i realizcja działań budujących wizerunek serwisów prowadzonych przez firmę
INFEO Marcin Marek Gryszko - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa Klienta wedlug standardów firmy, realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, pomoc Klientom w załadunku towaru.
"Terg" Spółka Akcyjna - 2016-08-09 - Nowa Sól (lubuskie)
oklejanie folią reklamową samochodów, okien, pcv itp. wykształcenie bez znaczeniakonieczne doświadczenie w agencji lub pracowni reklamowej,
EXPRESS Jacek Kaczor - 2017-02-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Koordynacja pracy zespołu terapeutycznego, współpraca z zespołem wspierająco-aktywizującym przy planowaniu i realizowaniu procesu terapeutycznego. Planowanie innych terapii i Konsultacji. Organizowanie i prowadzenie zajęć grupowych dla uczestników zgodnie z planem pracy itp.MIEJSCE PRACY: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK SAMOPOMOCY ŚRODOWISKOWEJ W KARCZEWIE.
Gmina Karczew - 2017-12-06 - Karczew (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji do postępowań i przetargów zadań planowanych do realizacji w ramach planu remontów oraz usług związanych z TUN.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2017-06-14 - Świętoszów (dolnośląskie)
oferta w ramach prac interwencyjnych: opieka nad zwierzętami przebywającymi w sklepie, obsługa klientów gabinetu weterynarii, świadczenie usług weterynaryjnych,
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Piła (wielkopolskie)