INSPEKTOR DS. SANITARNYCH (ŚWIĘTOSZÓW) Świętoszów oferta pracy 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. SANITARNYCH (ŚWIĘTOSZÓW)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji do postępowań i przetargów zadań planowanych do realizacji w ramach planu remontów oraz usług związanych z TUN.
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie dokumentacji do postępowań i przetargów zadań planowanych do realizacji w ramach planu remontów oraz usług związanych z TUN.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
godz. pracy: Pn-Czw.7:00-15:30 Pt. 7:00-13:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. SANITARNYCH (ŚWIĘTOSZÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik urządzeń sanitarnych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia budowlane w branży sanitarnej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe 2lata, z wykształceniem średnim 7lat; praktyczna znajomość progranu do kosztorysowania NORMA; znajomość obsługi programów użytkowych MS OFFICE.
Nazwa pracodawcy: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 10:00 - 13:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik urządzeń sanitarnych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2017
Data dodania oferty pracy: 14.06.2017
Oferta pracy ważna do: 13.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace serwisowe
PESTAR SP. Z O. O. - 2016-09-15 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykonywanie pozostałych robót budowlanych i wykończeniowych , drobne prace budowlane, utrzymanie czystości na terenie budowy
Biuro Techniczno-Handlowe EMP TERMO Ewa i Marek Piękoś S. J. - 2016-10-21 - Przeworsk (podkarpackie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, prowadzenie ewidencji osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym, domowników i członków ich rodzin, prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników, prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, prowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłuzników, dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne, wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, informowanie w sprawach ubezpieczenia społecznego rolników i świadczeń z tego ubezpieczenia, współpraca z urzędami skarbowymi oraz innymi organami i instytucjami w zakresie przymusowego dochodzenia składek, prowadzenie postępowania wyjaśniającego w zakresie prawidłowości danych osobowych oraz okresów podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu w systemach komputerowych, opracowywanie i realizacja przyjęcia/.wysyłki korepondencji dotyczącej placówki terenowej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-12 - Poznań (wielkopolskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Radomsko (łódzkie)
kontrola warunków pracy, przestrzeganie BHP, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń BHP, prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu BHP
GMG-SERWIS MICHAŁ GOTOWSKI - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szycie odzieży męskiej - spodni i kurtek. Wymagana znajomość obsługi maszyn: stębnówka, overlock, dwuigłówka.
OLD STAR JACEK KORPAL - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie ewidencji głównej materiałowej amunicji i środków pozoracji pola walki w systemie klasycznym odręcznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz elektroniczną ewidencją główną rzeczowych składników majątku pod względem materiałowo finansowym w oparciu o komputerowy system gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie w książkach oraz w kartotekach kont osobistych odręcznej ewidencji mienia wydanego dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Warmińsko Mazurskiego Oddziału Staży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, w których na podstawie opracowania dowodów księgowych dokonuje się przychodów i rozchodów wydanego sprzętu i materiałów, celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie ilościowym posiadanego przez użytkowników mienia, - prowadzenie pod względem materiałowo finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji głównej mienia zakwalifikowanego do środków trwałych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej Ft7-ŚT w działach: uzbrojenie, w tym broń i sprzęt optyczno noktowizyjny, sprzęt: pirotechniczny, inżyniersko saperski, do kontroli ruchu granicznego, techniki kryminalistycznej, mechanizacji prac biurowych i poligraficzny, kulturalno oświatowy i sportowy, oraz inny sprzęt zakwalifikowany do środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dostarczenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej oraz ewidencji pomocniczej według numerów seryjnych i symboli sprzętu mechanizacji prac biurowych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów zdawczo odbiorczych, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej oraz sporządzanie dowodów księgowych przychodowo rozchodowych w celu dostarczenia informacji o stanie mienia z zakresu działów swojej odpowiedzialności oraz zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego komórek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu oddziału. - porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników w celu uzyskania informacji o stanie zgodności mienia, właściwym jego prowadzeniu oraz wyeliminowaniu ewentualnych błędów ewidencyjnych,- analizowanie Planu finansowego oraz planowanie i dostarczanie do starszego księgowego ds. rozliczeń finansowych gospodarki materiałowej informacji w zakresie wydatków publicznych oraz danych ilościowo wartościowych do Planu zamówień publicznych w celu uzyskania aktualnej i dokładnej informacji finansowej o potrzebach poszczególnych działów, - kompletowanie, segregowanie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów materiałowych oraz innych dokumentów z zakresu swoich obowiązków w celu przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Raszewy (wielkopolskie)
realizacja procedury stypendium szkolnego, zasiłków jednorazowych oraz pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym, rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem, opiniowanie oraz tworzenie wniosków o zwiększenie środków w ciągu roku budżetowego, współpraca z organizacjami pozarządowymi, obsługa Rady Działalności Pożytku Publicznego i Rady Sportu, udział w przygotowywaniu projektu budżetu Wydziału oraz projektów uchwał, zarządzeń, umów i innych materiałów, realizacja procedury spełniania obowiązku nauki, wykonywanie analiz i symulacji finansowych w zakresie oświaty, rozliczanie dotacji udzielonych podmiotom publicznym, przygotowywanie pism oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą Wydziału; Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletyny informacji publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-11 - Ustka (pomorskie)
przygotowanie produktów do spożycia i ich wyeksponowanie, pomoc nabywcy przy wyborze produktów , realizacja zamówień, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Skoczów (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radom (mazowieckie)
-obsługa klienta,-przygotowywanie ofert
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDN.-KREDYTOWA im.ŚW. BRATA ALBERTA - 2018-03-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
praca przy przenoszeniu, segregowaniu i układaniu części samochodowych, praca przy użyciu skanera, dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowiązków: roboty związane z układaniem kostki brukowej, krawężników; praca na terenie woj. Śląskiego
"KOSMA" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE KAŁUSKI LUCJAN - 2018-04-04 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie czynności pomocniczych w nadzorze nad podmiotami wytwarzającymi, przetwarzającymi, przechowującymi lub transportującymi środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
kontakt przez PUP - 2016-06-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rehabilitacji ruchowej z dzieckiem z niepełnosprawnością.
Szkoła Podstawowa w Płowężu - 2017-11-22 - Płowęż (kujawsko-pomorskie)
Wycieranie kurzy z urządzeń i sprzętu biurowego oraz mebli biurowych; zmywanie posadzek podłogowych oraz pozostałego wyposażenia siedziby PUP; odkurzanie pomieszczeń; zmywanie glazury ściennej i podłogowej w wc; mycie umywalek i muszli klozetowych w wc; mycie stolarki drzwiowej i szklanych powierzchni recepcji/informacji, wiatrołapów i innych powierzchni.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Będzin (śląskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentów w instytucji i komputerową rejestracją dokumentów ścisłego zarachowania, prowadzenie samodzielnej rejestracji komputerowej dokumentów oraz ich archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR, KONTROLA I OPRACOWYWANIE OKRESOWYCH ANALIZ STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH, UCZESTNICTWO W KOMISJACH PRZETARGOWYCH DOTYCZĄCYCH WYKONYWANIA ROBÓT ZWIĄZANYCH Z INSTALACJAMI ELEKTROENERGETYCZNYMI, TELETECHNICZNYMI, WYSTAWIANIE ZLECEŃ WYKONAWCOM ROBÓT REMONTOWYCH ORAZ PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW UMÓW NA WYKONANIE ROBÓT, NADZÓR I UDZIAŁ W ODBIORACH WYKONYWANYCH PRAC REMONTOWYCH I KONSERWACYJNYCH Z ZAKRESU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, PROWADZENIE CAŁOŚCI ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z EKSPLOATACJĄ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI, PROWADZENIE CAŁOŚCI ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ PRZECIWPOŻAROWĄ W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI M.IN.:PROWADZANIE OKRESOWYCH I DORAŹNYCH KONTROLI STANU BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO, SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM ROZMIESZCZENIEM SPRZĘTU I URZĄDZEŃ P.POŻ, ANALIZOWANIE PRZYCZYN ZAISTNIAŁYCH POŻARÓW, WSPÓŁDZIAŁANIE Z WŁAŚCIWYMI SŁUŻBAMI W ZAKRESIE USTALENIA WARUNKÓW BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO, OPRACOWYWANIE I AKTUALIZACJA REGULAMINU OCHRONY P.POŻ. SPÓŁDZIELNIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO WYKONYWANIA SAMODZIELNEJ FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY I ROBÓT W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE E DO 1KV, PRZYNALEŻNOŚĆ DO IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, 3 LATA STAŻU PRACY NA STANOWISKU INSPEKTORA NADZORU DS. ELEKTR. LUB NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRY STAN ZDROWIA (PRACA NA WYSOKOŚCI POWYŻEJ 3M), UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA KOSZTORYSÓW, ZNAJOMOŚC OBSŁUGI PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH (EXEL, WORD, NORMA), ŁATOWŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW KONTAKT OSOBISTY W PONIEDZIAŁEK OD GODZINY 14:00 DO 17:00 W SIEDZIBIE PRACODAWCY-KADRY, LUB PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL:E.LEWANDOWSKA (at) SMKOLEJARZ.SZCZECIN.PL
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOLEJARZ - 2017-11-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Służba bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w zakładzie produkcyjnym zatrudniającym 101 pracowników.
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2018-01-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
specjalista do spraw sprzedażypraca na jedną zmianę :09.00-17.00
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych spedycji
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Chwałki (świętokrzyskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne)przygotowywanie oraz prowadzenie dekumentacji personalnej oraz związanej z zatrudnieniem (ewidencja czasu pracy, urlopy pracownicze, zwolnienia lekarskie itp.)tworzenie i wykorzystywanie narzędzi technicznych usprawniających procesy kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Poligraficzne MODENA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Cieszyn (śląskie)
-zapoznanie się z produkcją firmy,-zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ.,-nauka czytania rysunku technicznego,-nauka pomiaru detali,-programowanie maszyn,-samodzielna praca na wyznaczonym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Świebodzin (lubuskie)