INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY Szczytno oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDN.-KREDYTOWA im.ŚW. BRATA ALBERTA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa klienta,-przygotowywanie ofert
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDN.-KREDYTOWA im.ŚW. BRATA ALBERTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polska 35, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -obsługa klienta,-przygotowywanie ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczytno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczycieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczytno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Ekonomista
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDN.-KREDYTOWA im.ŚW. BRATA ALBERTA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
Polska 35, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: szczycieński
Gmina pracodawcy: Szczytno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczytno
Ulica pracodawcy: Polska
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.03.2018
Data dodania oferty pracy: 25.03.2018
Oferta pracy ważna do: 22.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługopwych i materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rejestrów VAT, rejestrów bankowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2018-01-31 - Bytom (śląskie)
utrzymanie porządku i czystości wokół budynków na terenie jednostki wojskowej (zamiatanie, koszenie, odśnieżanie, itp.)
Zakład Sprzątania Wnętrz Józef Jankowski "MOP 83" Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres najważniejszych zadań:1) procedowanie zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,2) sporządzanie postanowień podziałowych,3) przygotowywanie projektów uchwał wraz z uzasadnieniem,4) sporządzanie w wersji elektronicznej załączników graficznych.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-22 - Ustka (pomorskie)
Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-10-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-
Barbarosa Dariusz Wolak - 2018-04-24 - Grabinek (warmińsko-mazurskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Białogard (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
kontrola nad prawidłowym przebiegiem cyklu produkcyjnego,weryfikowanie elementów przed i po produkcji. Praca w godzinach od 7-15
PREFCON SP ZOO - 2017-10-19 - Ozimek (opolskie)
- wykonywanie konserwacji, napraw i rozbiórki konstrukcji drewnianych z okrąglaków i tarcicy na budowie,- wykonywanie napraw cisielskich i stolarskich wszelkich konstrukcji
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Dozorowanie obiektu oraz utrzymanie porządku. Praca nocna w godz.22-6 w Kołobrzegu, również w weekendy. Praca na umowę o pracę.
Hurtownia Elektryczna ELTECH Feliks Obremski - 2017-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa transportu międzynarodowego
MIR-TRANS MIROSŁAW JASKUŁA - 2018-01-09 - Wandynów (wielkopolskie)
Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-06-11 - Polkowice (dolnośląskie)
ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK TOWARÓW,TRANSPORT
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur i not korygujących, archiwizacja dokumentów, bieżąca obsługa klientów
AGRO-SIEĆ MASZYNY Sp. z o.o. - 2017-10-09 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Praca na placach budowy w Dreźnie a także na terenie całych Niemiec - wykonywanie instalacji domowych związane z pracami remontowymi - wykonywanie instalacji w budownictwie komercyjnym i przemysłowym
WS Montage - und Personalmanagement GmbH - 2017-05-05 - Niemcy (Niemcy)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Tarnów (małopolskie)
nadzór, kontrola rezlizowanych robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najemcami lokali, ewidencjonowanie i rozliczanie umów z dostawcami uslug i mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2017-09-05 - Choroszcz (podlaskie)
spedycja towarów różnych
M&D Cargo S.C. - 2017-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pomiary gazowe, pomiary wody i poewietrza
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Krycie dachów. Wynagrodzenie 2500 - 3000 zł brutto + premia. Praca od godziny 07.00. Praca na wysokości - istnieje możliwość zrobienia badań uprawniających do pracy na wysokości na koszt pracodawcy.
Usługi Budowlane Niedziałek Hanna - 2017-05-04 - Siedlce (mazowieckie)
nadzorowanie robót instalacji elektrycznych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Świdnik (lubelskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)
Przygotowanie inwestycji do realizacji, opracowanie dokumentacji projektowych, koordynacja inwestycji i sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Męcinka (dolnośląskie)
kierowca samochodu ciężarowego kat C+E transport w ruchu krajowym(WEEKENDY W DOMU)
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Skwierzyna (lubuskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; co najmniej trzy lata doświadczenia w adm. publicznej; 1/4 etatu, w rozbiciu 1/8 etatu na stan. Inspektora ds. bhp i 1/8 et. Inspektora ds. ppoż; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-30 - Knurów (śląskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
montowanie elementów metalowychumowa o pracę tymczasową
GP PEOPLE Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego C+E w ruchu międzynarodowym
USŁUGI TRANSPORTOWE - Andrzej Frankowski - 2017-07-26 - Dębówko (lubuskie)
obsługa kasy fiskalnej, towarowanie sklepu, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2016-04-11 - Ustka (pomorskie)
1.Załatwianie wszelkich spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do MOPR, 2.Opracowywanie projektów:a)regulaminów związanych z funkcjonowaniem MOPR,b)uchwał związanych z zakresem działalności MOPR,c)zarządzeń wydawanych przez Dyrektora MOPR,d)upoważnień dla Dyrektora oraz pracowników,e)programów, strategii przy udziale pracowników merytorycznych.3.Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń, upoważnień i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji.4.Prowadzenie rejestru dokumentów organizacyjnych MOPR.5.Obsługa radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencji spraw toczących się przed sądami.6.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.7.Organizowanie kontroli wewnętrznej, prowadzenie książki kontroli, gromadzenie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, prowadzenie realizacji zaleceń pokontrolnych.8.Współpraca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwołania kierowane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i skarg do Sądu Administracyjnego.9.Udzielanie pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzorów decyzji, postanowień.10.Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych.11.Przygotowywanie dla mediów informacji dotyczących MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR.12.Pisanie programów mających na celu pozyskiwanie środków oraz nadzorowanie realizacji projektów MOPR.13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania programów, na które pozyskiwane są środki zewnętrzne.14.Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR.15.Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-05-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)