INSPEKTOR DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Załatwianie wszelkich spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do MOPR, 2.Opracowywanie projektów:a)regulaminów związanych z funkcjonowaniem MOPR,b)uchwał związanych z zakresem działalności MOPR,c)zarządzeń wydawanych przez Dyrektora MOPR,d)upoważnień dla Dyrektora oraz pracowników,e)programów, strategii przy udziale pracowników merytorycznych.3.Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń, upoważnień i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji.4.Prowadzenie rejestru dokumentów organizacyjnych MOPR.5.Obsługa radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencji spraw toczących się przed sądami.6.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.7.Organizowanie kontroli wewnętrznej, prowadzenie książki kontroli, gromadzenie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, prowadzenie realizacji zaleceń pokontrolnych.8.Współpraca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwołania kierowane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i skarg do Sądu Administracyjnego.9.Udzielanie pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzorów decyzji, postanowień.10.Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych.11.Przygotowywanie dla mediów informacji dotyczących MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR.12.Pisanie programów mających na celu pozyskiwanie środków oraz nadzorowanie realizacji projektów MOPR.13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania programów, na które pozyskiwane są środki zewnętrzne.14.Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR.15.Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR.
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Załatwianie wszelkich spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do MOPR, 2.Opracowywanie projektów:a)regulaminów związanych z funkcjonowaniem MOPR,b)uchwał związanych z zakresem działalności MOPR,c)zarządzeń wydawanych przez Dyrektora MOPR,d)upoważnień dla Dyrektora oraz pracowników,e)programów, strategii przy udziale pracowników merytorycznych.3.Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń, upoważnień i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji.4.Prowadzenie rejestru dokumentów organizacyjnych MOPR.5.Obsługa radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencji spraw toczących się przed sądami.6.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.7.Organizowanie kontroli wewnętrznej, prowadzenie książki kontroli, gromadzenie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, prowadzenie realizacji zaleceń pokontrolnych.8.Współpraca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwołania kierowane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i skarg do Sądu Administracyjnego.9.Udzielanie pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzorów decyzji, postanowień.10.Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych.11.Przygotowywanie dla mediów informacji dotyczących MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR.12.Pisanie programów mających na celu pozyskiwanie środków oraz nadzorowanie realizacji projektów MOPR.13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania programów, na które pozyskiwane są środki zewnętrzne.14.Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR.15.Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny, 2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, 3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie), 4) dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach), 5) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 ze zm.)., 6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 23.05.2016
Oferta pracy ważna do: 03.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Orzeszki (warmińsko-mazurskie)
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych / zażaleń na postanowienia, wydane przez kierowników biur powiatowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji,- sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz,- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych,- sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-27 - Gdynia (pomorskie)
montaż samochodowych instalacji gazowych
Autosystemy Kiliczkowski - 2018-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)
praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi (jedna zmiana, w godz. 7-15)
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-01-11 - Słupsk (pomorskie)
wizualna kontrola części oraz ich poprawa, ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności, sporządzanie wniosków korygujących
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Świebodzin (lubuskie)
Uprawnienia z zakresu BHP,PPOŻ oraz Ochrony Środowiska, dobra znajomość zagadnień i obowiązujących przepisów dobrze widziane doświadczenie w pracy w zakładzie przemyslowym.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Kielce (świętokrzyskie)
prace ogólnobudowlane
Asso-Art Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Batog - 2018-08-30 - Bytom (śląskie)
Wydawanie posiłków dzieciom, sprzątanie po jedzeniu, zmywanie.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łosice (mazowieckie)
toczenie, frezowanie wg dokumentacji technicznej
METALOWA SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2018-03-24 - Kartuzy (pomorskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego.Wykonywanie pomiarów oraz badań produkowanych detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału. Szkolenie operatorów ze standardów jakościowych.Reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej działalności. Przeprowadzanie audytów wyrobów gotowych oraz 5S.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Bieżące monitorowanie, gromadzenie i udostępnianie informacji nt. możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym: krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz kompletowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w procesie aplikowania. Rozliczanie oraz nadzorowanie prawidłowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do sprawozdawczości i rozliczenia projektu, w tym: przygotowanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności. Współudział w przygotowaniu dokumentów strategicznych firmy. Gromadzenie danych nt. srodków pozyskanych w ramach projektów.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
praca dla osób chcących zdobyć doświadczenie w pracy mechanika przy obsłudze autobusów marki Solaris, Man, Mercedespraca 3 zmiany, możliwość samozatrudnienia (do uzgodnienia)
IREX-3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jawor (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości, rozliczeń
BECIA BEATA FEINER - 2016-03-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Fabryka Mebli Taranko Aleksander Taranko w Morągu - 2016-05-25 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
trakowy- obsługa traka i wielopiły
"MERBAU" Sp z o.o - 2018-08-09 - Brusy (pomorskie)
Prowadzenie w oparciu o obowiązujące przepisy całokształtu prac instalacyjnych elektrycznych w wyznaczonym rejonie, związanych z remontami i eksploatacją budynków zarządzanych prze Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile (m. in. również na wysokości). Szczegółowy zakres obowiązków w Dziale Kadr. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.mzgm.pila.pl
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PILE - 2016-01-05 - Piła (wielkopolskie)
organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, wspołuczestniczenie w ustalaniu okoliczności wypadków przy pracy czy chorób zawodowych
Akademia BHP Mariusz Goclon - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Motoryzacja.Praca na linii produkcyjnej z obsługą maszyny typu turbina pneumatyczna ze ściernicą trzpieniową, połączona z wytwarzaniem produktów. Miejsce pracy: Łódź, ul. Kurczaki 130, ul. Zakładowa 99.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
Piaskowanie oraz malowanie konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zalesiaki (łódzkie)
prace spawalnicze armatury przemysłowej, części maszyn zgodnie zrysunkiem technicznym
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
wygniatanie ciasta na pizze i przygotowywanie produktów do pizzy; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy; przygotowywanie innych produktów i dań np. kebaba, inne bieżące prace na zjmowanym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gostynin (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,Współpraca z pracownikami socjalnymi,Prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną,Udzielanie pomocy rodzinom.Praca na terenie Gminy Wielopole Skrz.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZ. - 2018-07-19 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień kadrowych, obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.), rozliczanie czasu pracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych, tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2016-10-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Oborniki (wielkopolskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta Wspólnot Mieszkaniowych, ksiegowych rozliczeń, prowadzenie księgowości Współnot Mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Sosnowiec (śląskie)
planowanie poszczególnych operacji (zadań) na stanowiskach roboczychplanowanie produkcji w zakresie organizacji procesów pomocniczych, obsługowych i produkcyjnychopracowywanie harmonogramów spływu części i wyrobów
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
zaopatrzenie działów w potrzebne materiały; Umowa na 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe; godziny pracy: 7.25- 15.00
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2018-08-22 - Słupsk (pomorskie)
Praca na hali produkcyjnej oraz montaż.
WAKRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Krępna (opolskie)