INSPEKTOR Koszalin oferta pracy Szpital Wojew贸dzki im. M. Kopernika w Koszalinie
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporz膮dzanie dokumentacji i zestawie艅 kadrowych, obs艂uga kadrowa pracownik贸w (umowy o prac臋, za艣wiadczenia itp.), rozliczanie czasu pracy pracownik贸w (listy obecno艣ci, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji zwi膮zanej z umowami cywilnoprawnymi, raportowanie na potrzeby Zarz膮du oraz instytucji zewn臋trznych, tworzenie, nadz贸r i realizacja polityki personalnej
Data publikacji: 2016-10-07
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Szpital Wojew贸dzki im. M. Kopernika w Koszalinie
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Tytusa Cha艂ubi艅skiego 7, 75-581 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporz膮dzanie dokumentacji i zestawie艅 kadrowych, obs艂uga kadrowa pracownik贸w (umowy o prac臋, za艣wiadczenia itp.), rozliczanie czasu pracy pracownik贸w (listy obecno艣ci, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji zwi膮zanej z umowami cywilnoprawnymi, raportowanie na potrzeby Zarz膮du oraz instytucji zewn臋trznych, tworzenie, nadz贸r i realizacja polityki personalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Koszalin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Koszalin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Koszalin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze - o kierunku ekonomicznym, prawnym administracyjnym, minimum 3 letnie do艣wiadczenie w dziale kadr, znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy, dobra znajomo艣膰 pakiety MS Office a przede wszystkim Excela, wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci interpersonalne i komunikacyjne, umiej臋tno艣膰 organizacji czasu pracy, odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 pracy w grupie oraz dynamizm i kreatywno艣膰 w dzia艂aniu, samodzielno艣膰 oraz zdolnos膰 do wdra偶ania zmian, dodatkowym atutem b臋dzie znajomo艣膰 programu P艂atnik
Nazwa pracodawcy: Szpital Wojew贸dzki im. M. Kopernika w Koszalinie
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Tytusa Cha艂ubi艅skiego 7, 75-581 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowania forma kontaktu kandydata z pracodawc膮: osobisty w godzinach od 7.25 do 15.00, telefoniczny (94 34 88 266), e- mail: katarzyna.jantos (at) swk.med.pl
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.swk.med.pl/
Ulica pracodawcy: Tytusa Cha艂ubi艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: szpital
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.10.2016
Data dodania oferty pracy: 07.10.2016
Oferta pracy wa偶na do: 24.10.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.10.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 07.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkole艅 BHP
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Mazan贸w (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga administracyjno - biurowa pracownik贸w
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Rumin (wielkopolskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
10 艢WI臉TOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odzia艂 Gospodarczy - 2018-05-17 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
murowanie ogrodze艅,, 艣cian dzialowych, silka z cegly klinkierowej
" AS SYSTEM " SYSKA ANDRZEJ - 2017-04-25 - P艂贸czki G贸rne (dolno艣l膮skie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego. Praca w sp贸艂ce zajmuj膮cej si臋 obs艂ug膮 wsp贸lnot mieszkaniowych.Wynagrodzenie: 2800 z艂 brutto - na okresie pr贸bnym, 3500 z艂 brutto po okresie pr贸bnym.Kontakt z pracodawc膮: biuro (at) hjw.pl
ZARZ膭DZANIE NIERUCHOMO艢CIAMI HJW Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Og贸lne prace pielegniarskie.
Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej "RE-MED" Gra偶yna Ptasznik - 2018-04-17 - Konarzyny (pomorskie)
Sta偶 w Ko艂obrzegu w godzinach 8-16.wykszta艂cenie zawodowe lub 艣rednie. Zakres obowi膮zk贸w pilnowanie porz膮dku na wystawach, udzielanie informacji zwiedzaj膮cym, sprz膮tanie, pomoc przy organizacji wystaw. FP, POWER, RPO. Kontakt osobisty, CV.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
nadz贸r nad warunkami sanitarno-higienicznymi w zak艂adach produkcji i obrotu 偶ywno艣ci膮, nadz贸r nad jako艣ci膮 wody przeznaczonej do spo偶ycia przez ludzi, opracowywanie sprawozda艅, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
sprzedawca
Firma Handlowo - Us艂ugowa FURGA艁 Barbara Fugra艂 - 2017-12-14 - Radomy艣l Wielki (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji maj膮tku Sp贸艂ki, udzia艂 w inwentaryzacji maj膮tku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia maj膮tku, bie偶膮ce zg艂aszanie ewentualnych zmian i szk贸d, archiwizacja dokument贸w.
Nadwi艣la艅ska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-07-11 - Tychy (艣l膮skie)
Realizowanie zada艅 z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy.
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu dzia艂a艅 zwi膮zanych z organizacj膮 sta偶y, w tym:- udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji miejsc odbywania sta偶u,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania sta偶u dla os贸b bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosk贸w o organizacj臋 miejsc sta偶u,- sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosk贸w o organizacj臋 miejsc sta偶u do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w odbywania sta偶u, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do bezrobotnych odbywaj膮cych sta偶 organizowany przez PUP,- przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji miejsc odbywania sta偶u,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane miejsca sta偶u oraz wymaganych rejestr贸w,- prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- przygotowywanie dokumentacji dla os贸b bezrobotnych dotycz膮cych rozpocz臋cia sta偶u,- przekazywanie dokumentacji dotycz膮cej os贸b bezrobotnych rozpoczynaj膮cych sta偶 do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅,- wystawianie za艣wiadcze艅 o odbyciu sta偶u,- przekazywanie ofert odbywania sta偶u do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- sporz膮dzanie list wyp艂at dot. zwrotu koszt贸w bada艅 lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem sta偶u,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Dzia艂u danych i informacji dotycz膮cych organizacji miejsc sta偶u,- przekazywanie do Dzia艂u Finansowo - Ksi臋gowego informacji na temat podpisywanych um贸w sta偶owych, liczby os贸b podejmuj膮cych sta偶, okresu sta偶u,- bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji miejsc sta偶u do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dotycz膮cych zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z przyznawaniem bon贸w sta偶owych oraz wyp艂acaniem premii dla pracodawcy, kt贸ry zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesi臋cy, realizacja zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych i akt贸w wykonawczych w zakresie: organizacji sta偶y, przyznania bon贸w sta偶owych oraz wyp艂aty premii dla pracodawcy, kt贸ry zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesi臋cy.2. Obs艂uga zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku - 2016-12-23 - P艂ock (mazowieckie)
ochrona i doz贸r mienia
Agencja Ochrony Os贸b i Mienia "PERFEKCJA" - 2017-03-31 - Skawina (ma艂opolskie)
Sprzeda偶 ofert kluczowym Klient贸w (bran偶a telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, farmaceutyczna i us艂ugowa)Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami wszystkich firm
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie porz膮dku w przedszkolu
Niepubliczne Przedszkole Montessori nr 1 Danuta Uljasz - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
wydawanie i przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Szalowa (ma艂opolskie)
kosztorysowanie w resorcie MON
24 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2018-07-04 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawc膮 tel:668117120 )
RING-ASJ Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 sp贸艂ka komandytowa - 2016-01-08 - Siod艂kowice (dolno艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki: -obs艂uga spraw zwi膮zanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach p艂atno艣ci bezpo艣rednich oraz dzia艂a艅 PROW,-weryfikacja wniosk贸w o przyznanie p艂atno艣ci w ramach system贸w wsparcia bezpo艣redniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-sporz膮dzanie list p艂atno艣ci oraz dokument贸w p艂atniczych,-przygotowywanie raport贸w na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczo艣ci w zakresie p艂atno艣ci w ramach system贸w wsparcia bezpo艣redniego oraz pozosta艂ych p艂atno艣ci realizowanych przez wydzia艂,-udzielanie informacji dotycz膮cych uwarunkowa艅 prawnych i formalnych wniosk贸w PROW i p艂atno艣ci bezpo艣rednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2016-04-01 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Robotnik magazynowy
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Telatyn (lubelskie)
praca na 1/2 etatuobs艂uga zasob贸w mieszkalnych i us艂ugowych sp贸艂dzielni
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa PARKOWA - 2018-04-20 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
MIEJSKIE PRZEDSI臉BIORSTWO WODOCI膭G脫W I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2018-06-18 - Lubin (dolno艣l膮skie)
wg zakresu czynno艣ci
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kietlin (艂贸dzkie)
Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Zak艂adzie pod wzgl臋dem przestrzegania zasad i przepis贸w bhp, sporz膮dzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagro偶eniach w zak艂adzie, udzia艂 w opracowywaniu plan贸w modernizacji zak艂adu pracy, prowadzenie rejestr贸w oraz kompletowanie i przechowywanie dokument贸w bhp.
Przedsi臋biorstwo Rob贸t Drogowo-Mostowych Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-04-27 - Tomasz贸w Lubelski (lubelskie)
G艂贸wne obowi膮zki:prowadzenie ewidencji ilo艣ciowo warto艣ciowej sprz臋tu i materia艂贸w. Wystawianie, rejestrowanie i ksi臋gowanie dokument贸w, w celu zapewnienia ich w艂a艣ciwego obiegu zgodnie z wytycznymi;kontrolowanie realizacji planu wydatk贸w bud偶etowych w zakresie grupy 2, w celu rozliczenia przydzielonych 艣rodk贸w w planie finansowym;merytoryczne i techniczne przygotowanie rachunk贸w, faktur, protoko艂贸w, w celu przekazania do odpowiedniej kom贸rki organizacyjnej, celem sprawnej i terminowej zap艂aty;kwartalne i roczne planowanie 艣rodk贸w finansowych i ich rozliczanie w paragrafach grupy 2, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, w celu dostarczenia aktualnej i dok艂adnej informacji finansowej; wystawianie, rejestrowanie i ksi臋gowanie dokument贸w przychodowo rozchodowych, w celu w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje si臋 na trzecim pi臋trze; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: 艣rednie.Wymagania niezb臋dne:podstawowa znajomo艣膰 ustawy o Stra偶y Granicznej; podstawowa znajomo艣膰 przepis贸w o rachunkowo艣ci; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);komunikatywno艣膰; odpowiedzialno艣膰, samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole;umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych, analitycznego my艣lenia, rozwi膮zywania problem贸w;posiadanie do 0,5 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy z zakresu ksi臋gowo艣ci;pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych wymaganych obowi膮zuj膮cymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wy艂onionego w procesie rekrutacji lub posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze ekonomiczne;posiadanie przeszkolenia z zakresu ksi臋gowo艣ci i obs艂ugi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); posiadanie do 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu ksi臋gowo艣ci.
艢l膮sko-Ma艂opolski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej - 2016-06-08 - Racib贸rz (艣l膮skie)
wykonywanie prac piel臋gnacyjnych, zdejmowanie izolator贸w
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Straszk贸w (wielkopolskie)
wykonywanie zada艅 wynikaj膮cych z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chor贸b zaka藕nych zwierzat,prowadzenie kontroli przestrzegania zasad identyfikacji i rejestracji zwierz膮t oraz ich przemieszczania oraz kontrola wymog贸w wzajemnej zgodno艣ci,prowadzenie obowiazuj膮cej dokumentacji w zakresie realizowanych zada艅,prowadzenie sprawozdawczo艣ci.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Che艂mie - 2018-05-02 - Che艂m (lubelskie)
przygotowanie drobnych element贸w metalowych do monta偶u, 艂膮czenie element贸w w prefabrykaty lub gotowe wyroby zgodnie z dokumentacj膮 techniczn膮 i okre艣lon膮 procedura w celu uzyskania r贸znego typu wyrob贸w gotowych
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Ostro艂臋ka (mazowieckie)