INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY Płock oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Data publikacji: 2016-12-23
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne: 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Nieposzlakowana opinia.5. Wykształcenie wyższe.6. Dwuletni staż pracy.Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność pracy w zespole,2. Odpowiedzialność, komunikatywność,3. Predyspozycje do pracy związanej z obsługą klienta,4. Biegła znajomość obsługi komputera,5. Znajomość przepisów:-ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,- ustawy - kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy o ochronie danych osobowych,- ustawy o samorządzie powiatowym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany,2. Życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,3. Kwestionariusz osobowy *4. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających wykształcenie,5. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających staż pracy (świadectwo/a pracy, zaświadczenie).6. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,7. Oświadczenie kandydata zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia),8. W przypadku kandydata nie posiadającego obywatelstwa polskiego należy złożyć dokument określony w przepisach o służbie cywilnej (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23.04.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej Dz. U. z 2009r. nr 64 poz. 539) potwierdzający znajomość języka polskiego.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 3 stycznia 2017r. w Sekretariacie PUP w Płocku, ul. Kostrogaj 1 ( I piętro, pok. 26) lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09 - 400 Płock, ul. Kostrogaj 1 z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: Inspektor w Dziale Rynku Pracy".Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy są dostępne na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Płocku www.bip.powiat-plock.pl oraz w siedzibie PUP w Płocku pok. 28a.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: zapobieganie i przeciwdziałanie bezrobociu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.12.2016
Data dodania oferty pracy: 22.12.2016
Oferta pracy ważna do: 03.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie robót hydrotechnicznych i ogólnobudowlanychzlecanych przez RZGW we Wrocławiu,Współpraca z projektantamioraz wykonawcami robót,Rozliczanie odebranych robót ,przygotowanie niezbędnych dokumentów do postepowańprzetargowych na prace budowlane, praca w godz.7-15
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2016-06-09 - Opole (opolskie)
Wykształcenie zawodowe; książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych; wypiek pieczywa; miejsce pracy: Gliwice, ul. Rybnicka
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta.
KAWIARNIA "MIMOZA" S.C. MIKOŁAJEK GRZEGORZ BARBARA RAJ - 2016-04-08 - Kęty (małopolskie)
odbiory, wizje, ocena prac remontowych obiektów nadzorowanych, kosztorysy
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie sprawozdań i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Zawada (świętokrzyskie)
przeprowadzanie społecznych i rolniczych badań ankietowych w terenie; rejestracja, kontrola i komputerowe przetwarzanie ankiet, zadaniowy system czasu pracy
URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY - 2017-03-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Inspektor budowlany ds mostowych z uprawnieniami
Transprojekt Gdański Sp. z o. o. - 2016-11-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bhp oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie, sporządzania stanowiskoywch instrukcji bhp etc.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa recepcji, wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, dokonywanie rezerwacji, obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych komputera, ksero czy faksu.
Krakowska Fundacja Centrum, Informacji, Spotkań, Dialogu, Wychowania i Modlitwy w Oświęcimiu - 2018-03-09 - Oświęcim (małopolskie)
Projektowanie i tworzenie aplikacji internetowych w języku rosyjskim, pisanie testów do oprogramowania, w spółpraca z rosyjskojęzycznym analitykiem i projektantem systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Koło (wielkopolskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Inspektor działu zamówień publicznych
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
-bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,-bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,-prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,-bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,-opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,-sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,-kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-12-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne. Sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji. Raport inspekcji. Udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli. Współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2018-02-02 - Hajnówka (podlaskie)
Koordynator zleceń
SECTOR F Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Przybysławice (małopolskie)
Sprawdzanie biletów przy wejściu do ogrodów, udzielanie informacji o usługach, dbanie o porządek w obrębie wejścia do ogrodów.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Dobrzyca (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w JW; - sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w komórkach organizacyjnych; - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; - współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; itd. - Dokumenty aplikacyjne: CV; list motywacyjny; kserokopie: świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach itp.,; oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Jednostka Wojskowa nr 4862 - 2016-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
- przygotowywanie surowców do produkcji,- obsługa urządzeń produkcyjnych,- kontrola produktów,- porządkowanie i mycie stanowiska pracy.Pracodawca zapewnia transport ze Starogardu Gd. do Skórcza na trzy zmiany.
WORK SERVICE S.A. - 2016-09-15 - Skórcz (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji,administracyjno magazynowej. Nadzór nad remontami,sprawy ochrony środowiskainwestycjami
Samodzielny Publiczny ZOZ Sanatorium"Bristol"Ministerstwa Spraw Wewn. i Admin. - 2016-08-09 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Ochrona obiektu przemysłowego.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Katowice (śląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: sprzątanie bydła i trzody chlewnej
AGRO-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Dzierżanów (wielkopolskie)
utrzymanie czystości na klatkach schodowych, w piwnicach oraz na zewnątrz posesji
SPONSOR PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Bytom (śląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, udział w ustalaniu okoliczności przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków z nich wynikających, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, sporządzanie sprawozdań ze stanu bhp.
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-24 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15, 15-23; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
M&S Okna i Drzwi Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)
obsługa placów składowych na terenie kopalń węgla kamiennego
PHOENIX BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Ruda Śląska (śląskie)