INSPEKTOR (DS. ŻYWNOŚCIOWYCH)W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Stanowisko: INSPEKTOR (DS. ŻYWNOŚCIOWYCH)W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 370 PLN
Zakres obowiązków: -bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,-bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,-prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,-bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,-opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,-sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,-kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Data publikacji: 2017-12-06
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,-bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,-prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,-bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,-opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,-sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,-kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 370 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 07:30-15:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR (DS. ŻYWNOŚCIOWYCH)W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali dietetycy i specjaliści do spraw żywienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 370 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:wykształcenie: średnie administracyjne,doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy udokumentowanego doświadczenia w administracji publicznej, znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, komunikatywność,argumentowanie,umiejętność pracy w zespole,analityczne myślenie. Wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne,znajomość przepisów z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych,udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu księgowości.
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- życiorys/CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty i oświadczenia dodatkowe-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia.Dokumenty należy składać od dn. 06.12. 2017r. do dn. 12.12.2017r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduWarmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznejim. gen. bryg. Stefana Pasławskiegoul. gen. Wł. Sikorskiego 7811-400 KętrzynBIURO PODAWCZEDokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba/Praca/Wzór oświadczenia kandydata do pracy w korpusie służby cywilnej. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali dietetycy i specjaliści do spraw żywienia
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2017
Data dodania oferty pracy: 06.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie terenów zewnętrznych, obiektów
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace sprzedażowe, obsługa klienta, pomoc w pozyskiwaniu nowych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Rzezawa (małopolskie)
prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych na poszczególnych magazynach, współpraca z dostawcami Spółki, współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie potrzeb materiałowych, poszukiwanie nowych dostawców, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-08-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Monter rusztowań
TARIZOLACJA Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Tarnów (małopolskie)
Wymagana książeczka sanepidowska. Mile widziane doświadczenie oraz obsługa programu PC Market. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: omegasp (at) onet.pl.
OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Rybnik (śląskie)
Przewóz towarów na terenie Polski i Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Andrespol (łódzkie)
Nauka/pomoc w:-pisanie artykułów na temat dietetyki-układanie diet-pozyskiwanie klientów-czytanie bieżących informacji o dietetyce
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Gdynia (pomorskie)
produkcja wyrobów zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami jakościowymi.
"PLASIMET"S.J. KIJAS, UZIĘBŁO - 2017-06-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Praca na wydziale produkcji.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2016-04-15 - Tychy (śląskie)
Realizacja zakupu dostaw, usług i robót budowlanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych i regulaminy wewnętrzne,Prowadzenia dokumentacji zakupów,Dbałość o utrzymanie budynku, sprzętu i wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym, w tym prowadzenie spraw dotyczących terminowych przeglądów technicznych oraz ich właściwe dokumentowanie, a także utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z wykonawcami w sprawach dotyczących usuwania wad fizycznych i usterek objętych gwarancją, a w przypadku wystąpienia awarii, organizowanie niezbędnych sił i środków zapobiegawczych,Prowadzenie spraw dotyczących dozoru obiektu i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą,Organizowanie transportu dla potrzeb DPS oraz czuwanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji samochodu służbowego, Czuwanie nad właściwą eksploatacją pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością DPS,Dbałość o utrzymanie pomieszczeń DPS w należytym stanie sanitarno-higienicznym,Dbałość o utrzymanie wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym,Organizowanie prac związanych z utrzymaniem terenu wokół DPS w należytym stanie, w tym pielęgnacją zieleni, konserwacją ogrodzenia i ławek, utrzymaniem porządku dróg i alejek oraz odśnieżaniem w okresie zimowym, Prowadzenie zakładowej składnicy akt,Prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie kompetencji działu, w tym w szczególności ewidencji środków trwałych, Prowadzenie książek obiektu DPS.
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprawdzanie aktualności szkoleń wszystkich pracowników i monitorowanie badań pracowniczych, kierowanie pracowników na okresowe szkolenia bhp, przeprowadzanie kontroli zgodnie z planem kontroli wewnętrznej, kontrolowanie zasadności przydzielania środków ochrony indywidualnej, sprawdzanie na stanowiskach pracy czy są stosowane zgodnie z przeznaczeniem, współdziałanie z pracodawcą, społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bhp, uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związaymi ze środowiskiem pracy, prowadzenie dokumentacji oraz wykonywanie czynności w zakresie ochrony p.poż. i ewakuacji pracowników, udział w postępowaniach powypadkowych, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami pracowników oraz uczniów (ustalanie przyczyny i koliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom, dokonywanie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, wspólnie z pracodawcą informowanie o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie, przestrzeganie terminów przeprowadzania przeglądów technicznych obiektu szkoły (budowlanych, elektrycznych, wentylacyjnych, pożarowych)
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBINIE - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
Kontrola realizowanych prac.Wymagane wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie budowlane i 6 lat doświadzenia lub wykształcenie wyższe kierunkowe i 4 lata doświadczenia. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanej, znajomość programu do kosztorysowania - NORMA. Praca na terenie Mysłowic w godz 7-15
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2017-11-30 - Mysłowice (śląskie)
kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla producji i nowych wdrożeń. Miejsce wykonywania pracy: Pyskowice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)
spałnianie czynności opiekuńczo - wychowawczych nad powierzoną grupą mieszkańców, pomoc i towrzyszenie miszkańcom w codziennych czynnościach z zakresu saomobsługi i higieny osobistej(mycie, kąpanie itp.)
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Bielawki (pomorskie)
-
BOGDAN WITUCKI - 2017-07-14 - Osówiec (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się ze strukturą i zadaniami służb nadzoru budowlanego oraz przepisami je regulującymi. Przygotowanie projektów pism procesowych oraz projektów rozstrzygnięć w prostych sprawach.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE - 2015-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Poznanie funkcjonowania Inspektoratu Nadzoru i Monitorowania Bezpieczeństwa Ruchu Morskiego poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami działania, funkcjonowaniem systemów monitorowania ruchu statków i procesem obiegu informacji. Asystowanie podczas zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej oraz realizacji instrukcji działania służby kontroli ruchu statków (VTS) i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-06-12 - Gdynia (pomorskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykladanie towaru, praca na stoisku mięsnym
DINO POLSKA S.A. - 2016-03-31 - Gostyń (wielkopolskie)
Wykonywanie usług dla klientów; wykopy, załadunki, plantowanie terenu
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Żary (lubuskie)
dbanie o kompletność dokumentacji, awizowanie transportów, tworzenie raportów i dokumentacji transportowej, realizacja umów
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Górki (pomorskie)
Podstawowe obowiązki:- przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy prokejtu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;- udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w proejtach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;- przygotowanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków;- przygotowanie materiałów formalno-prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla obsługiwanych przez Centrum Uslug Wspólnych Powiatu Płockiego jednostek. Sprawozdawczość budżetowa w zakresie wydatków, dochodów, zobowiązań i należności obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych, sporządzanie bilansu wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie analiz sprzedaży , zdobycie wiedzy w zakresie prawidłowej gospodarki towarami, obsługa programu sprzedażowego Magnat. Prowadzenie skutecznych negocjacji z przedstawicielami handlowymi.
"Społem" Augustowska Spółdzielnia Spożywców - 2018-08-09 - Augustów (podlaskie)
przygotowanie pokoi hotelowych wraz z łazienkami dla gości, utrzymywanie porządku na korytarzach i klatkach schodowych, zabezpieczenie mienia gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa klientów, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, zamawianie towarów w języku chińskim, składanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Pomoc w pracy na kuchni, dbanie o czystość, zmywanie naczyń, obieranie i krojenie warzyw.- Pracodawca zapewnia opiekę trenera pracy, szkolenie oraz opłaca badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (1 rok). Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 17:00-00:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Kontakt telefonicznyc (508-954-971) lub e-mail: kontakt (at) drzwizwanekoniem.pl
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA HONOLULU - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych,Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,Rozpatrywanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych.Prowadzenie spraw związanych z zawiadomieniami o zakończeniu budowy.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mrągowie - 2018-09-06 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Przasnysz (mazowieckie)