INSPEKTOR DS. BHP Lubin oferta pracy II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBINIE
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP
Wynagrodzenie: od 600 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie aktualności szkoleń wszystkich pracowników i monitorowanie badań pracowniczych, kierowanie pracowników na okresowe szkolenia bhp, przeprowadzanie kontroli zgodnie z planem kontroli wewnętrznej, kontrolowanie zasadności przydzielania środków ochrony indywidualnej, sprawdzanie na stanowiskach pracy czy są stosowane zgodnie z przeznaczeniem, współdziałanie z pracodawcą, społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bhp, uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związaymi ze środowiskiem pracy, prowadzenie dokumentacji oraz wykonywanie czynności w zakresie ochrony p.poż. i ewakuacji pracowników, udział w postępowaniach powypadkowych, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami pracowników oraz uczniów (ustalanie przyczyny i koliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom, dokonywanie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, wspólnie z pracodawcą informowanie o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie, przestrzeganie terminów przeprowadzania przeglądów technicznych obiektu szkoły (budowlanych, elektrycznych, wentylacyjnych, pożarowych)
Data publikacji: 2017-06-09
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 31, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie aktualności szkoleń wszystkich pracowników i monitorowanie badań pracowniczych, kierowanie pracowników na okresowe szkolenia bhp, przeprowadzanie kontroli zgodnie z planem kontroli wewnętrznej, kontrolowanie zasadności przydzielania środków ochrony indywidualnej, sprawdzanie na stanowiskach pracy czy są stosowane zgodnie z przeznaczeniem, współdziałanie z pracodawcą, społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bhp, uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związaymi ze środowiskiem pracy, prowadzenie dokumentacji oraz wykonywanie czynności w zakresie ochrony p.poż. i ewakuacji pracowników, udział w postępowaniach powypadkowych, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami pracowników oraz uczniów (ustalanie przyczyny i koliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom, dokonywanie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, wspólnie z pracodawcą informowanie o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie, przestrzeganie terminów przeprowadzania przeglądów technicznych obiektu szkoły (budowlanych, elektrycznych, wentylacyjnych, pożarowych)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 600 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie bhp, obsługa komputera, wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, znajomość ustaw i rozporządzeń: w sprawie ogólnych zasad bhp, w sprawie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy, w sprawie zasad w dziedzinie bhp, w sprawie wzoru protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków w pracy oraz wypadków uczniów, Kodeks Pracy
Nazwa pracodawcy: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 31, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2017
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 22.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie mieszanek wg zleceń, pakowanie i przepakowywanie towarów, mieszanek przyprawowych
Edmir-Pol PPHU J.i M. Hutnik sp. z o.o. - 2018-02-22 - Chorzów (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Krzeszowice (małopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz towaru
Przed. Wielobranżowe "AUTO-EXPERT" Piotr Kulesza - 2017-08-07 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców dps.Wykształcenie średnie lub policealne (opiekun w dps lub opiekun medyczny), książeczka sanitarno-epidemiologiczna, minimum 1 rok pracy.
Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" - 2016-10-17 - Racibórz (śląskie)
prace produkcyjne
Firma Mazur Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-08-07 - Bytom (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zielona Góra (lubuskie)
DOSTAWA TOWARÓW W KRAJACH UE ORAZ ZACHODNIEJ EUROPY.StPr/17/2145. InfSt/17/0023
Metaloplastyka Łukasz Szweda - 2017-10-17 - Szklarki (dolnośląskie)
- Realizowanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej wynikające z ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 r. (t.j Dz.U.2016 poz. 191). Przeprowadzanie okresowych i doraźnych kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i sprawdzanie stopnia przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych SUM. Planowanie potrzeb wyposażenia obiektów w sprzęt i urządzenia pożarnicze oraz prowadzenie w tym zakresie ewidencji. Przestrzeganie terminowej kontroli i konserwacji podręcznego gaśniczego. Aktualizacja instrukcji przeciw pożarowych. Prowadzenie szkoleń w zakresie p.poż. Współpraca z właściwymi komendami państwowej straży pożarnej w zakresie realizacji zadań związanych z bezpieczeństwem obiektów SUM.- Wynagrodzenie: 3600-4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Później umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy lub 2 osoby w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe tytuł zawodowy inżynier pożarnictwa lub ukończone studia w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego, lub wykształcenie co najmniej średnie i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa. (uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej). Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w miejscu pracy. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 6:00 - 22:00. Staż realizowany w ramach POWER ( do 30 roku życia).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Brzesko (małopolskie)
Prace murarskie przy wznoszeniu budynków. Praca w Siedlcach i okolicach.
Zakład Usług Budowlanych ALFA sp. z o.o. - 2016-06-21 - Siedlce (mazowieckie)
szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-05-14 - Słupsk (pomorskie)
Prace pomocnicze w stolarni.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Godziesze Małe (wielkopolskie)
Praca w przedszkolu w Bielsku-Białej, w godz. 8-16.00.
Joanna Bartoszek-Wilgierz Centrum Edukacji Montessori - 2018-06-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pakowanie i kontrola gotowych elementów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE DARIUSZ TOPOŁA - 2016-11-16 - Przedmość (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Siemiatycze (podlaskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
1.sporządzanie list wypłat: płac dla pracowników zatrudnionych wurzędzie gminy, diet, umów zleceń,2.sporządzanie pełnej dokumentacji związanej zrozliczeniami zZUS iurzędem skarbowym ztytułu zawartych przez urząd gminy umów opracę iumów zlecenie,3.prowadzenie pełnej ewidencji księgowej Funduszu Świadczeń Socjalnych, depozytu irachunków programowych,4.rozliczanie paliwa samochodów służbowych ijednostek OSP,5.rozliczanie udzielonych dotacji,6wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Słupsk - 2018-06-27 - Słupsk (pomorskie)
przytowanie posiłków na stacji paliw
F.P.H. MICHAŁ GRZYBOWSKI - 2015-11-16 - Połupin (lubuskie)
Inspektor działu zamówień publicznych
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z przełożonym w zakresie wsparcia projektów na etapie ich przygotowania oraz realizacji, pozyskiwanie ofert dostawców podwykonawców, negocjowanie warunków dostaw i usług, sporządzanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, sporządzanie obmiarów i przekrojów robót, sporządzanie budżetów i harmonogramów robót
PPH MONTOSTAL SP. Z O. O. - 2017-09-07 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa programów graficznych,umiejętność tworzenia projektów graficznych
Puls-Art Jolanta Buzanowska - 2016-07-21 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. średnie , prawo jazdy kat. B, dobra organizacja czasu pracy, mile widziane osoby z gospodarstw rolnych, sprzedaż towarów do gospodarstw rolnych, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktu z klientem. Praca na terenie powiatu. Do dyspozycji auto, telefon, komputer.
AGROLOK Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta
TOSCA Ewa Cymerman - 2017-06-14 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie materiałów do klienta oraz pomoc magazynowa
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Brzóze (mazowieckie)
Przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. zo.o. - 2016-05-06 - Gdynia (pomorskie)
Zaopatrzeniowiec
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Przewóz stali i materiałów sypkich
TRANS - EXPERT Czaicki i Czaicki S.Jawna - 2018-02-15 - Jaworzno (śląskie)